AndroidHealthClinic

test bold tren

customs

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Lengte
1m92
Massa
115kg
Vetpercentage
12%
ik lees veel op amerikaanse forums over een test bold tren cycle.aleen maar goede ervaringen.

wat vinden jullie hier van?:)

Ben ik ook benieuwd naar, dikke lading test en bold en dan de laatste 8 weken test wat omlaag en tren A erbij ofzo.

ja heb al veel verschillende manieren van zo een kuur gezien:)

Denk niet dat je er hier echt een antwoord op krijgt, de doseringen in Amerika liggen sowieso een stuk hoger, zie regelmatig 2.5 gram test ew voorbij komen. Of ze zijn daar een stuk eerlijker, dat kan ook nog.

• Topic Starter Topic Starter
Denk niet dat je er hier echt een antwoord op krijgt, de doseringen in Amerika liggen sowieso een stuk hoger, zie regelmatig 2.5 gram test ew voorbij komen. Of ze zijn daar een stuk eerlijker, dat kan ook nog.

ze zijn er eerlijker over dat zeker:)

Lijkt me vervelend voor je bloeddruk

Op de een of andere manier wordt hier altijd vrij negatief gedaan over boldenone, terwijl in Amerika en Engeland het toch veelvuldig wordt gebruikt met goede resultaten.

klinkt goed !

Op de een of andere manier wordt hier altijd vrij negatief gedaan over boldenone, terwijl in Amerika en Engeland het toch veelvuldig wordt gebruikt met goede resultaten.

Dit idd. Kan mss ook nog te maken hebben met kwaliteit gear? Dit weet ik overigens niet zeker hehe.

Misschien omdat je het voor langere tijd moet nemen? Het werkt ook echt wel maar wellicht dat het lange kuren, veel mensen hier tegenhoud.

Op buitenlandse forums kuren ze vaak 16-18 weken en dan vooral met deca,primo en equipoise. Ligt wel veel meer nadruk op AI/PCT/HCG etc

hoe bedoel je man?:)

---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 17:54 ----------

heb ok alposetief gehoord van 16weken maar dosisen zijn enorm daar:)

Opscheppen over hoeveelheden die ze pakken. Ik zeg niet dat het zo is, maar waarom zijn Amerikanen eerlijker dan de mensen hier? Sommige mensen vinden het stoer om te zeggen dat ze veel pakken terwijl ze het niet doen.

Opscheppen over hoeveelheden die ze pakken. Ik zeg niet dat het zo is, maar waarom zijn Amerikanen eerlijker dan de mensen hier? Sommige mensen vinden het stoer om te zeggen dat ze veel pakken terwijl ze het niet doen.

hmmm kweet niet je zou toch meer opscheppen als je zegt van neem nooit meer dan 500test en top fysiek hebt? allee is mijn gedacht:) denk gewoon dat ze daar al veel verder vooruit zijn?

hmmm kweet niet je zou toch meer opscheppen als je zegt van neem nooit meer dan 500test en top fysiek hebt? allee is mijn gedacht:) denk gewoon dat ze daar al veel verder vooruit zijn?

Sommige mensen denken dat het stoer is veel te gebruiken. Er bestaan nu eenmaal aparte figuren haha.

Het zal denk ik eerder komen door het feit dat bold daar makkelijker aan te komen is binnen veterinaire kringen. Daarnaast schijnt vet grade bold ook echt de moeite waard te zijn.

Het zal denk ik eerder komen door het feit dat bold daar makkelijker aan te komen is binnen veterinaire kringen. Daarnaast schijnt vet grade bold ook echt de moeite waard te zijn.

waar voor gebruiken ze dit in veterinaire kringen dan?

Terug
Naar boven