AndroidHealthClinic

test bold tren

eetlust opwekken
gewichtstoename
bestrijden van bloedziektes

Een paar maten van mij cycle zo al een jaar lang door waar door en at geeft een goed effect test, bold en tren E.
Wel een beetje op de verkeerde manier maar ze gaan wel als een speer. Overal maar 1ml van 10 weekjes 4 week stoppen en dan weer 10 weekjes en dan wat langer stoppen zo'n 12-15 weken en weer 10 weken.
Ze gaan er hard op met veel eten toch droger worden en massa pakken.

Kan iemand mij uitleggen waarom ze heel vaak bold met tren gebruiken? Bold is maar massa en tren weer voor droogheid toch hoezo kuren ze deze samen?

Kan iemand mij uitleggen waarom ze heel vaak bold met tren gebruiken? Bold is maar massa en tren weer voor droogheid toch hoezo kuren ze deze samen?

Wilde gok: bold doet je uithoudingsvermogen ten goede, terwijl tren je conditie echt naar beneden haalt. Misschien heeft het daar wat mee te maken. Verder is bold gewoon goed mits minstens gebruik van 16w

Andere gok: Bold laat bloeddruk verhogen: meer aderen / vasculair = win
Tren is sowieso: win

Win Win :D

Denk niet dat je er hier echt een antwoord op krijgt, de doseringen in Amerika liggen sowieso een stuk hoger, zie regelmatig 2.5 gram test ew voorbij komen. Of ze zijn daar een stuk eerlijker, dat kan ook nog.

In Amerika draait t niet meer om verantwoord kuren maar om wie zo veel mogelijk in zijn reet durft te spuiten. Zijn meerdere mensen die bevestigen dat voor aas advies je beter Europese fora kan bezoeken

Wilde gok: bold doet je uithoudingsvermogen ten goede, terwijl tren je conditie echt naar beneden haalt. Misschien heeft het daar wat mee te maken. Verder is bold gewoon goed mits minstens gebruik van 16w

Haha, ik denk dat dat maar een secundaire reden is. Tren en bold zijn gewoon twee AAS die droge, kwaliteitsmassa leveren.

Ik vraag me trouwens meer af of bold een grote meerwaarde heeft in een trenkuur. I mean, als je al een hele avond aan de coke zit, zal een kopje koffie ook niet meer het verschil maken, hé. :D

Haha, ik denk dat dat maar een secundaire reden is. Tren en bold zijn gewoon twee AAS die droge, kwaliteitsmassa leveren.

Ik vraag me trouwens meer af of bold een grote meerwaarde heeft in een trenkuur. I mean, als je al een hele avond aan de coke zit, zal een kopje koffie ook niet meer het verschil maken, hé. :D

Hehe goeie, maar ben ook benieuwd!

• Topic Starter Topic Starter
gisteren zitten zoeken en voor en na fotos gevonden maar vind ze nu niet terug!!:mad:

van kerel die 1500mg test e 1000bold 600tren. verschil was zeeeeer goed te zien maar wat zou je willen..

Ik begin over enkele weken met een test, tren, bold cycle. Dus ik hou je wel op de hoogte ;)

Terug
Naar boven