- Waardering
- 288
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waar voor gebruiken ze dit in veterinaire kringen dan?
eetlust opwekken
gewichtstoename
bestrijden van bloedziektes
Eetlust opwekken en verhogen van de feed efficiency.
Kan iemand mij uitleggen waarom ze heel vaak bold met tren gebruiken? Bold is maar massa en tren weer voor droogheid toch hoezo kuren ze deze samen?
Denk niet dat je er hier echt een antwoord op krijgt, de doseringen in Amerika liggen sowieso een stuk hoger, zie regelmatig 2.5 gram test ew voorbij komen. Of ze zijn daar een stuk eerlijker, dat kan ook nog.
Wilde gok: bold doet je uithoudingsvermogen ten goede, terwijl tren je conditie echt naar beneden haalt. Misschien heeft het daar wat mee te maken. Verder is bold gewoon goed mits minstens gebruik van 16w

Haha, ik denk dat dat maar een secundaire reden is. Tren en bold zijn gewoon twee AAS die droge, kwaliteitsmassa leveren.
Ik vraag me trouwens meer af of bold een grote meerwaarde heeft in een trenkuur. I mean, als je al een hele avond aan de coke zit, zal een kopje koffie ook niet meer het verschil maken, hé.![]()
Ik begin over enkele weken met een test, tren, bold cycle. Dus ik hou je wel op de hoogte![]()