AndroidHealthClinic

test doet niets?

Ferhat88

Cool Novice
Waardering
0
hallow mannen

ik ben al 4 weken bezig met test only en dit op 500 mg elkeweek
maar ik ben nog niets aangekomen dat vind ik tog wel raar en niets gemerkt en zeg niet dat het fake is want mijn oom regelt het voor me en die gat me niet faken natuurlijk

wat is de oorzaak? me voeding is ook goed

groetjes
fero

• Topic Starter Topic Starter
trouwens gebruikt test e van gg

kan zijn dat het volgende week begint te werken maar je moet tog al een klein beetje gegroeit zijn neem ik aan

het komt omdat je nog te jong bent, vanaf 21 begint test goed te werken ;)

staat die 88 voor je geboortejaar?

test e werkt ook niet.. voeding en training werkt

hallow mannen

maar ik ben nog niets aangekomen dat vind ik tog wel raar en niets gemerkt en zeg niet dat het fake is want mijn oom regelt het voor me en die gat me niet faken natuurlijk

groetjes
fero

Maak je geen zorgen. Ik heb nu ook net mijn tweede potje leeg en merk er ook nog niet veel van. Heb nu van GS besteld.

hallow mannen

groetjes
fero

Ferhat, je bent 18 dat wil zeggen dat je nog heel hoog eigen testosteron niveau hebt, je hebt helemaal geen test e nodig in principe. Je lichaam zal nooit 500mg testosteron produceren in een week, maar doordat je lichaam test van buiten uit krijgt, gooi jij je eigen testosteron productie gedeeltelijk of helemaal plat.

Ondanks al deze procedure's zal je eigenlijk toch wat zwaarder moeten worden.
Kijk je voeding goed na, neem voldoende rust, en hard trainen natuurlijk.:D

Er zijn veel mensen uit deze forum die GG gebruiken, bijna iedereen is wel tevreden over de spullen van GG.

Ferhat, je bent 18 dat wil zeggen dat je nog heel hoog eigen testosteron niveau hebt, je hebt helemaal geen test e nodig in principe. Je lichaam zal nooit 500mg testosteron produceren in een week, maar doordat je lichaam test van buiten uit krijgt, gooi jij je eigen testosteron productie gedeeltelijk of helemaal plat.

???

Hoe zit het met je libido?

Ferhat, natuurlijk kun je het niet meer terug draaien maar ik vind het jammer dat je oom niet slimmer heeft gehandeld. En je de gear heeft laten gebruiken.

t*ring 18 jaar en nu al kuren.

Ik hoop dat je er niets permanents aan overhoud.

Ik zou het niet onderschatten, we hebben het hier niet over tijdelijk onderdrukken van een volwassen testosteron productie, we hebben het over een aanval op de testosteron ontwikkeling die in de pubertijd en dit tot 21 jaar nog volop in de groei is. Op dat moment exogene testosteron toedienen geeft eigenlijk het signaal dat er genoeg testosteron aanwezig is wat je natuurlijke productie voor heel je leven lang kan ontregelen en verminderen. Dan moet je ook niet raar opkijken dat deze kuur geen effect heeft natuurlijk, je eigen test plat en dan 500mg per week geeft in de eerste 3 weken op zijn best een vervanging van eigen waarden, en daarna pas een lichte verhoging. Advies is dan ook onmiddelijk stoppen en nakuren.

jij hebt helemaal geen test nodig.

Voeding en serieuze training, geen onaardig fysiek hoor voor een 18 jarige, maar kom op :D

Hmm, waarom zou deze sport toch zo'n slechte naam hebben?

hallow mannen

groetjes
fero

als alles goed zit met je voeding en je hebt na 4 weken geen resultaat dan heb je gewoon fake spul en niks anders,je oom maakt die test niet zelf dus dat heeft niks te maken met je te faken,verder is het niet verstandig om als 18 jarige anabolen te nemen

slim!:thumbs: ...kuren op je 18e

Ik begin straks ook met Test e van GG maar ik hoop toch wel iets te merken!

Vier weken is misschien nog net te vroeg maar het zou toch zeker moeten gaan werken binnen nu en een week...

En 18 is ook veel te jong natuurlijk!

Terug
Naar boven