AndroidHealthClinic

test doet niets?

Ahmet heeft Flex verkeerd gequote.Daarom quote TWjunk zogenaamd Flex ipv Ahmet. Ahmet heeft namelijk het eind quote teken vergeten

Jonge op zijn minst moets jij weten dat ik zo iets nooit zou doen man:D ;)

Maar ja nu weet jullie het.

Als er een mail komt opent hij ze, dat is toch meestal van DBB. en zo komt hij forum in OP MIJN NAAM:mad:

(Is eigenlijk wel makelijk zo, als ik ergens iets verkeerds heb gezet kan ik de schuld aan hem geven:D )

Jonge op zijn minst moets jij weten dat ik zo iets nooit zou doen man:D ;)

Maar ja nu weet jullie het.

Als er een mail komt opent hij ze, dat is toch meestal DBB. en zo komt hij forum in OP MIJN NAAM:mad:

(Is eigenlijk wel makelijk zo, als ik ergens iets verkeerds heb gezet kan ik de schuld aan hem geven:D )

Het was al niet typerend Ahmet. Maar al mijn foute posts schrijf ik vanaf nu toe aan mijn hond ;)

@Ferhat als je met die voeding niet groeit, blijft er 1 ding over en dat is je training. Stomme vraagje he, train jij wel hard genoeg of zit je een beetje op de sportschool met jongens naar meisjes te kijken ofzo.

Ik zeg expres 1 ding want als je niet traint heb je ook geen rust nodig om te groeien.

Laatst bewerkt:
Nog minder eten en met training alleen basis oefeningen doen een paar weken lang.... (laatste vind ik erg belangrijk)

Ja dat snap ik wel, maar als je denk ik alles in een schema had verwerkt had je nog betere resultaten gehad, en kan je beter kijken waar er iets fout zit. Dan nog vind ik 2000calorieeen erg weinig. Hoe zwaar ben je eigenlijk?

en hoe is de kuur nu afgelopen??

je zal mishien nog niet gegroeid zijn na 4 weken
hopelijk voor u vanaf week 5 wel
maar je moet normaal toch ondervonden hebben
dat je meer kracht hebt en gewicht kan heffen
en langer kan door trainen
ik zelf neem het altijd samen met deca

Terug
Naar boven