Fitness Seller

test doet niets?

Ik begin straks ook met Test e van GG maar ik hoop toch wel iets te merken!

Vier weken is misschien nog net te vroeg maar het zou toch zeker moeten gaan werken binnen nu en een week...

En 18 is ook veel te jong natuurlijk!

Normaal merk je toch al iets binnen de 2 weken bij enanthate producten (als de dosering hoog genoeg is toch)

Gr.

kies voor korte esters...die kicken eerder in en merk je sneller..maar ook in je reet!:D t*ring wat doet dat pijn die test prop de eerste weken:shake:

als alles goed zit met je voeding en je hebt na 4 weken geen resultaat dan heb je gewoon fake spul en niks anders,je oom maakt die test niet zelf dus dat heeft niks te maken met je te faken,verder is het niet verstandig om als 18 jarige anabolen te nemen

Hij zegt dat ie GG spullen heeft dus lijkt onwss dat ie fakes heeft.
Uiteraard is een keer een ondergedoseerd potje een heel ander verhaal;)

Tja misschien heeft ze oom hem bewust potjes met water gegeven om hem maar te laten denken dat die aan de anabolen zit.

Ik vind dit een goede topic voor mesen die vroegtijdeg willen beginnen met kuren omdat ze heel erg verleidelijk vinden.

Zoals Big-T al in zijn verhaal zegt, dat dit toch niet zomaar een zaak is die je over de hoofd moet zien.
Wat voor een ernstige gevolgen heeft op je latere leeftijd.

als je test neemt, zou je toch allang zo geil als een paard moeten rondlopen. dat duurt geen 4 weken. en als je er nog niet van gegroeid bent, zou je toch al moeten merken hebben dat je veel meer zin hebt om te trainen enz... allez, dat is mijn ervaring. sust en test geeft mij energie, maakt mij impulsief en ik dan zit constant aan coïtus te denken.
een dokter die vroeger bb'ers begeleidde heeft mij ooit is gezegd dat als je kuurt en te weinig magnesium in je lichaam hebt, dat je dan niet kan groeien. hij raadde mij aan om altijd magnesiumsupplementen te nemen als je kuurt. ik moet eerlijk toegeven dat ik het nooit gedaan heb, maar ik heb het altijd onthouden. ik veronderstel dat hij, als sportdokter wel wist waarover hij sprak. altijd is het proberen waard om er nu nog is een goeie dosis magnecaps bij te nemen.

Welk lot nummer (staat op je vial) heb je bro?

STOPPEN! Waarsch ga je nog verder terugvallen dan dat je begonnen was... :cool:

k gebruik zelf ook de test e van gg 2x per week,en zit nu ook in mn 4e week,
en ik moet zeggen dat ie bij mij wel goed werkt
voel het echt door mn lijf heen gieren soms,
dus de test van gg werkt wel;)

Laatst bewerkt:
een dokter die vroeger bb'ers begeleidde heeft mij ooit is gezegd dat als je kuurt en te weinig magnesium in je lichaam hebt, dat je dan niet kan groeien. hij raadde mij aan om altijd magnesiumsupplementen te nemen als je kuurt.

Kan iemand dit bevestigen?? Klinkt wel erg interessant namelijk

miss is je oom ook wel genept!? ookal ben je jong je zou toch wel wat moeten voelen of niet?

kan me niet voorstellen Jamess dat dit klopt!!! Anders was dit toch wel basisinfo geweest die een ieder zou moeten weten wanneer je aan kuren begint...

Tja maar zo heb je wel meer dingen die niemand weet maar wel erg bevorderend zijn. Kaneel bij KH maaltijden. Taurine/Glutamine/Arginine in je PWO shake. Allemaal kleine handigheidjes die toch wel extra winst geven.

Kan iemand dit bevestigen?? Klinkt wel erg interessant namelijk

Magnesium speelt een essentiele rol in talloze enzymatische reacties in het menselijk lichaam. Het meest opvallende effect is de bijdrage die magnesium levert aan een goede spierspanning. In die rol lijkt het vaak onmisbaar te zijn bij het gebruik van creatine. Het vermindert de kans op de zogenaamde 'creatinekramp'.
Met magnesium functioneren uw spieren soepeler wat de veiligheid van sportbeoefening ten goede komt!

alsjeblieft:)

• Topic Starter Topic Starter
jongens ten eerste wil ik jullie bedanken voor jullie reacties

ten tweede dat ik zo jong ben ja dat hoor ik wel v aker maar het is mijn lichaam

mijn oom heeft mij niet genept als dat zo is dit is de lot nummer: 362 ik weet niet of jullie met dit nr kunnen zien of het echt is of nep ik zelf heb geen idee

maar ik voel dus totaal niets terwijl ik tog 500 mg test e spuit

groetjes
ferry

ja nummer 362 klopt,maar welke houdbaarheidsdatum heb je erop staan en welke kleur heeft je olie?En kijk ook eens naar de kleur van je rubbertje onder het dekseltje.

Terug
Naar boven