truebreaktrue
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zomaar een ingeving,
Er heeft nog niemand aan gedacht dat zijn oom het ook wel een beetje aan de vroege kant vond om te gaan kuren en daarom zijn neefje fake spul geeft.
Zou ik persoonlijk niet zo'n raar idee vinden.![]()

maar wat is het nu? voel je niets of ga je niet vooruit? want je zou toch tenminste iets moeten voelen. geilheid, impulsiever, zelfzeker enz.. de typische kenmerken. allez, als je wat ouder bent, merk je het alleszins.
dan heb je hetzelfde lotnummer als ik jongen.362jongens ten eerste wil ik jullie bedanken voor jullie reacties
ten tweede dat ik zo jong ben ja dat hoor ik wel v aker maar het is mijn lichaam
mijn oom heeft mij niet genept als dat zo is dit is de lot nummer: 362 ik weet niet of jullie met dit nr kunnen zien of het echt is of nep ik zelf heb geen idee
maar ik voel dus totaal niets terwijl ik tog 500 mg test e spuit
groetjes
ferry
Wat er ook mis is met je vreten of trainen met een goeie lading test zal je toch minsten een verhoogd libido moeten hebben

Zomaar een ingeving,
Er heeft nog niemand aan gedacht dat zijn oom het ook wel een beetje aan de vroege kant vond om te gaan kuren en daarom zijn neefje fake spul geeft.
Zou ik persoonlijk niet zo'n raar idee vinden.![]()
Ik zou het niet onderschatten, we hebben het hier niet over tijdelijk onderdrukken van een volwassen testosteron productie, we hebben het over een aanval op de testosteron ontwikkeling die in de pubertijd en dit tot 21 jaar nog volop in de groei is. Op dat moment exogene testosteron toedienen geeft eigenlijk het signaal dat er genoeg testosteron aanwezig is wat je natuurlijke productie voor heel je leven lang kan ontregelen en verminderen. Dan moet je ook niet raar opkijken dat deze kuur geen effect heeft natuurlijk, je eigen test plat en dan 500mg per week geeft in de eerste 3 weken op zijn best een vervanging van eigen waarden, en daarna pas een lichte verhoging. Advies is dan ook onmiddelijk stoppen en nakuren.
k gebruik zelf ook de test e van gg 2x per week,en zit nu ook in mn 4e week,
en ik moet zeggen dat ie bij mij wel goed werkt
voel het echt door mn lijf heen gieren soms,
dus de test van gg werkt wel![]()

18 is zowiezo te jong om al aan de test te zitten! misschien je 35 ben ofzo als je eigen aanmaak omlaag gaat... maar dan nog ik ben er van overtuigt dat test zelf niet veel spieren op bouwt, houdt hooguit vocht vast waardoor je groter lijkt... en je word sterker waardoor je zwaarder kan trainen...dus meer af breekt....maar dat meot wel opgevuld worden dmv herstellende producten