Ghostrider
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zonde van je tijd joh zo`n voedingsschema daar haal je geen resultaten mee, spuiten die zooi!

.Ik heb zelf ook GG gebruikt en ben er wel op gegroeit.
Voor mij blijft het altijd een raadsel of GG nu wel 100% ok is.

??
Jij hebt last van een persoonlijkheidsstoornis ofzo?
Je bent goed op GG gegaan maar het is je een raadsel of het 100% ok is??
Ik vraag me soms echt af waarin ik beland ben....het lijkt wel een gesticht hier in deze sectie af en toe.....de een is nog gekker dan de ander.![]()
Alles zit dan nu eenmaal een beetje losser daarbinnenhahahahadat jullie het in je hoofd halen! willem heeft meer bereikt dan jullie ooit zullen doen...maar goed...ik zal er niks meer over zeggen...ik zal zo mn logje posten zonder testo...dan zullen jullie het zien...![]()

Zullen we met z'n alleen nog even wachten tot de beste meneer in kwestie zijn schema post?
Doe hij dat niet binnen een dag gaat hij dicht.![]()

hahahahadat jullie het in je hoofd halen! willem heeft meer bereikt dan jullie ooit zullen doen,
Dit is echt weer 1 van de domste posts sinds tijden.
Meneer switched van merk en voelt na 2 dagen al verschil....whahahahahaha.
Echt ongelofelijk hoeveel bullshit ik in dit topic lees....wat een giller.
En dat topicstarter er zelf een zooitje van maakt is iedereen wel duidelijk hier.....er is 20x om zn voedingsschema gevraagd maar daar wordt niet op gereageerd.....duidelijk een geval van zelf verkloten dus dus waarom mensen hier nog serieus op ingaan is me een raadsel.

jou mening is ook wel goed hoemeer hoe beter...benniemand zn billen maat maar bodybuilding is een sport en hoort gezond te zijn voor je...kuren doet iedereen maar de manier waarop is niet altijd goed...dat moet je zelf toegeven...inderdad zelf heb ik weinig bereikt alleen alleen derde op hoogeveen 4e op delfzijl en tweede op holland..meer niet en wat zijn jou wedstrijd resultaten dan? maar doet er niet toe iedereen heeft zn eigen mening over hoe ze een sport beleven en hoe ze kuren...is goed toch als iedereen het zelfde doet is het ook niet leuk meer...ik ken jongens die vol in de kuur zaten en toen ik voorstelde om de testo eruit te laten toen voelden zxe zich een stuk beter...en gingen ze er beter uit zien. maar goed laten we er maar over op houden,we komen er toch niet uit en dat hoeft ook niet...mijn mening is testo is niet nodig...als het die van jou wel is nou goed toch gebruik het dan... dar is dit forum voor toch