MuscleMeat

test doet niets?

Wat een gezeik weer!
Jullie kunnen vast allemaal heel goed slapen :(

JAHHHHHH eindelijk daar komt het slotje...
Voedingsschema????????????????

voedingsschema??

Zonde van je tijd joh zo`n voedingsschema daar haal je geen resultaten mee, spuiten die zooi!

.Ik heb zelf ook GG gebruikt en ben er wel op gegroeit.

Voor mij blijft het altijd een raadsel of GG nu wel 100% ok is.

Jij hebt last van een persoonlijkheidsstoornis ofzo?

Je bent goed op GG gegaan maar het is je een raadsel of het 100% ok is??????????????

Ik vraag me soms echt af waarin ik beland ben....het lijkt wel een gesticht hier in deze sectie af en toe.....de een is nog gekker dan de ander.:eek:

Jij hebt last van een persoonlijkheidsstoornis ofzo?

Je bent goed op GG gegaan maar het is je een raadsel of het 100% ok is??????????????

Ik vraag me soms echt af waarin ik beland ben....het lijkt wel een gesticht hier in deze sectie af en toe.....de een is nog gekker dan de ander.:eek:

hey rustig, doe eens paar weken muay thai en zie of jij nog zo helder kunt denken na al die klappen :D Alles zit dan nu eenmaal een beetje losser daarbinnen

hahahahadat jullie het in je hoofd halen! willem heeft meer bereikt dan jullie ooit zullen doen...maar goed...ik zal er niks meer over zeggen...ik zal zo mn logje posten zonder testo...dan zullen jullie het zien...:p

:cool: :cool: no problemo

Ik dacht dat BBers schijt hadden aan wat anderen zeggen over hun???
Het schijnt op dit forum vaak alleen te gaan om hoe je jezelf kunt bewijzen en wie gelijk heeft in plaats van elkaar te willen informeren:o

• Topic Starter Topic Starter
hier is me schema dan

9uur: 150 gram havermout met 60 gram whey shake

11uur: 8 sneebruinbrood met kipfilet beleg

13uur: 150 g ram rijst met 200gram kip

15:00 100 gram havermout met 30 gram whey shake

16:00/17:30 trainen

17:30: 100 gram havermout met whey shake 50 gram cashnoten

19:00 100 gram rijst met 200 gram k ip

21:00 bakje tonijn

23:30 1 bak kwarkje

der naast neem ik 1 pil multivit 1 pil vit c en vit b en vis olie

en water 4 liter per dag

hahahahadat jullie het in je hoofd halen! willem heeft meer bereikt dan jullie ooit zullen doen,

Grappig.....Willem heeft idd veel bereikt maar jij nul komma nul dus wat kom je ons nou vertellen,gozer?

Dat je zijn billenmaat wil zijn is me wel duidelijk maar geloof me.....daar zit Willem niet op te wachten.....get a life en vorm je eigen mening zonder andere mensen erbij te halen die hier niet kunnen reageren.

Dit is echt weer 1 van de domste posts sinds tijden.

Meneer switched van merk en voelt na 2 dagen al verschil....whahahahahaha.

Echt ongelofelijk hoeveel bullshit ik in dit topic lees....wat een giller.

En dat topicstarter er zelf een zooitje van maakt is iedereen wel duidelijk hier.....er is 20x om zn voedingsschema gevraagd maar daar wordt niet op gereageerd.....duidelijk een geval van zelf verkloten dus dus waarom mensen hier nog serieus op ingaan is me een raadsel.

Kijk dat jij een grootverbruiker/sterioden junk bent wil nog niet zeggen dat je weet hoe een menselijk lichaam in elkaar zit. Steek nog maar een lekkere joint op daar wordt je slim van. En voor de topic starter mag je ook wel eens wat aardiger zijn. Hij heeft er tenminste voor gezorgt dat jij je weer eens bezig kabn houden met een van je favoriete bezigheden: negatief lullen :hello:

jou mening is ook wel goed hoemeer hoe beter...benniemand zn billen maat maar bodybuilding is een sport en hoort gezond te zijn voor je...kuren doet iedereen maar de manier waarop is niet altijd goed...dat moet je zelf toegeven...inderdad zelf heb ik weinig bereikt alleen alleen derde op hoogeveen 4e op delfzijl en tweede op holland..meer niet en wat zijn jou wedstrijd resultaten dan? maar doet er niet toe iedereen heeft zn eigen mening over hoe ze een sport beleven en hoe ze kuren...is goed toch als iedereen het zelfde doet is het ook niet leuk meer...ik ken jongens die vol in de kuur zaten en toen ik voorstelde om de testo eruit te laten toen voelden zxe zich een stuk beter...en gingen ze er beter uit zien. maar goed laten we er maar over op houden,we komen er toch niet uit en dat hoeft ook niet...mijn mening is testo is niet nodig...als het die van jou wel is nou goed toch gebruik het dan... dar is dit forum voor toch

jou mening is ook wel goed hoemeer hoe beter...benniemand zn billen maat maar bodybuilding is een sport en hoort gezond te zijn voor je...kuren doet iedereen maar de manier waarop is niet altijd goed...dat moet je zelf toegeven...inderdad zelf heb ik weinig bereikt alleen alleen derde op hoogeveen 4e op delfzijl en tweede op holland..meer niet en wat zijn jou wedstrijd resultaten dan? maar doet er niet toe iedereen heeft zn eigen mening over hoe ze een sport beleven en hoe ze kuren...is goed toch als iedereen het zelfde doet is het ook niet leuk meer...ik ken jongens die vol in de kuur zaten en toen ik voorstelde om de testo eruit te laten toen voelden zxe zich een stuk beter...en gingen ze er beter uit zien. maar goed laten we er maar over op houden,we komen er toch niet uit en dat hoeft ook niet...mijn mening is testo is niet nodig...als het die van jou wel is nou goed toch gebruik het dan... dar is dit forum voor toch

zonder testo zich beter voelen??

zonder 500 mg per week heb ik het over doe nou niet alsof je dom bent...

• Topic Starter Topic Starter
gelieve niet ruzie maken en u zich te richten op mijn schema aub

thx

groetjes

wat zeurt iedereen toch?als de meeste goed gaan op de spullen van GG en een paar gaan der niet goed op dan switch je toch lkkr naar een ander merk der is genoeg keus!@ovation kan me trouwens niet voorstelle dat een kuur zonder Test een fijne kuur is maar okeey miss was je wel 1e van nederland geworde als je wel Test had gehad bij je kuur!:D

Terug
Naar boven