ovation
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 114kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hier is me schema dan
9uur: 150 gram havermout met 60 gram whey shake (700kcal)
11uur: 8 sneebruinbrood met kipfilet beleg(900-1000 kcal)
13uur: 150 g ram rijst met 200gram kip(700kcal)
15:00 100 gram havermout met 30 gram whey shake(450 kcal)
16:00/17:30 trainen
17:30: 100 gram havermout met whey shake 50 gram cashnoten (760 kcal)
19:00 100 gram rijst met 200 gram k ip(550 kcal)
21:00 bakje tonijn hoeveel gram?
23:30 1 bak kwarkje hoeveel gram?
der naast neem ik 1 pil multivit 1 pil vit c en vit b en vis olie
en water 4 liter per dag
Kijk dat jij een grootverbruiker/sterioden junk bent wil nog niet zeggen dat je weet hoe een menselijk lichaam in elkaar zit. Steek nog maar een lekkere joint op daar wordt je slim van. En voor de topic starter mag je ook wel eens wat aardiger zijn. Hij heeft er tenminste voor gezorgt dat jij je weer eens bezig kabn houden met een van je favoriete bezigheden: negatief lullen![]()
Met 5000 joints ben ik iig nog 500x slimmer dan jij met je onzinposts dus kan je nagaan hoe dom je bent,gozer.
Ik verkondig geen onzin dus lul niet zo sloom dat ik altijd negatief ben.
Als dat het geval zou zijn zou het hele forum wel over me heen vallen maar helaas voor jou is dat niet het geval omdat er hier meer slimmerikken posten dan dooie dombo's zoals jij.
Met 5000 joints ben ik iig nog 500x slimmer dan jij met je onzinposts dus kan je nagaan hoe dom je bent,gozer.
Als dat het geval zou zijn zou het hele forum wel over me heen vallen maar helaas voor jou is dat niet het geval omdat er hier meer slimmerikken posten dan dooie dombo's zoals jij.
AMENMet 5000 joints ben ik iig nog 500x slimmer dan jij met je onzinposts dus kan je nagaan hoe dom je bent,gozer.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/geweldig-artikel-over-onzin-nakuren-88376/index5.htmlget a room girls, voedingsschema is gepost, aan ons om daarmee te werken ipv te rellen met elkaar
Dus omdat Jonkman dat beweert deugd testosteron niet? Ik heb alle respect voor Jonkman, hij zal zn zaken vast en zeker goed kennen maar niemand is perfect... zo blijkt dat hier maar weer...
Heb je soms al eens een blik geworpen op hoe prof-bodybuilders er off season uitzien? Ik kan je verzekeren dat ze die look hebben omdat ze off season vol testosteron en orals als dianabol en oxy zitten.
Iedereen zal een eigen opvatting hebben over AAS maar verder beweer je in je post ook dat primo anaboler is dan test en dat je het gewoon hoger moet doseren... sorry bro maar imo is er maar 1 AAS krachtiger dan test en das trenbolone. Primo is mg per mg vergeleken met test bijlange zo anabool niet. Wat Jonkman ook mag zeggen. En mss is er een misverstand met wat je zegt over testosteron; bedoelt hij soms niet dat hij test afraadt in de laatfdvfddfste weken van een contest prep want dan kunnen sommigen mss beterds ovfdsfx0dfdfdsdxmfdm![]()
![]()
erschakelen naar middelen als trenbolone, winny, primfdsfdsfdsfds
Dus bedoelt hij soms niet dat hij test afraadt in de laatfdvfddfste weken van een contest prep want dan kunnen sommigen mss beterds ovfdsfx0dfdfdsdxmfdm![]()
![]()
Leg dat nu nog eens uit![]()
gelieve niet ruzie maken en u zich te richten op mijn schema aub
thx
groetjes
Lol wat een leuk topic![]()
Zou 1 vd mods mss eens kunnen ingrijpen want er is hier duidelijk met mn posts gekloot maar zoals ik altijd zeg "whatever"![]()
Volgens mij moet je gewoon een nieuwe weegschaal kopen, want met dat voedingsschema hoor je zelfs naturel te kunnen groeien.
hier is me schema dan
9uur: 150 gram havermout met 60 gram whey shake
11uur: 8 sneebruinbrood met kipfilet beleg
13uur: 150 g ram rijst met 200gram kip
15:00 100 gram havermout met 30 gram whey shake
16:00/17:30 trainen
17:30: 100 gram havermout met whey shake 50 gram cashnoten
19:00 100 gram rijst met 200 gram k ip
21:00 bakje tonijn
23:30 1 bak kwarkje
der naast neem ik 1 pil multivit 1 pil vit c en vit b en vis olie
en water 4 liter per dag

Wat een nerd, zoveel vreten terwijl 70 a 80% van je groei in je slaap gebeurd, en wat eet je voordat je gaat slapen.... 30mg eiwitten
Ik heb niet eens een voedingschema, zorg er gewoon voor dat ik rondom me training goed in me voedingstoffen zit, en ik voordat ik ga slapen 100mg langzame eiwitten erin heb zitten en kom makkelijk 1kg per week droge spiermassa aan..... Denk dat ik op hooguit 2000kcal zit....
.Wat een nerd, zoveel vreten terwijl 70 a 80% van je groei in je slaap gebeurd, en wat eet je voordat je gaat slapen.... 30mg eiwitten
Ik heb niet eens een voedingschema, zorg er gewoon voor dat ik rondom me training goed in me voedingstoffen zit, en ik voordat ik ga slapen 100mg langzame eiwitten erin heb zitten en kom makkelijk 1kg per week droge spiermassa aan..... Denk dat ik op hooguit 2000kcal zit....
Jij kan soms best grappig zijn. Maar goed ik heb geen zin om met jouw nog verder te communiceren. De mensen hebben weer van je gedrag genoten.
Dus omdat Jonkman dat beweert deugd testosteron niet? Ik heb alle respect voor Jonkman, hij zal zn zaken vast en zeker goed kennen maar niemand is perfect... zo blijkt dat hier maar weer...
Heb je soms al eens een blik geworpen op hoe prof-bodybuilders er off season uitzien? Ik kan je verzekeren dat ze die look hebben omdat ze off season vol testosteron en orals als dianabol en oxy zitten.
Iedereen zal een eigen opvatting hebben over AAS maar verder beweer je in je post ook dat primo anaboler is dan test en dat je het gewoon hoger moet doseren... sorry bro maar imo is er maar 1 AAS krachtiger dan test en das trenbolone. Primo is mg per mg vergeleken met test bijlange zo anabool niet. Wat Jonkman ook mag zeggen. En mss is er een misverstand met wat je zegt over testosteron; bedoelt hij soms niet dat hij test afraadt in de laatfdvfddfste weken van een contest prep want dan kunnen sommigen mss beterds ovfdsfx0dfdfdsdxmfdm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heren sorry maar ik heb dit echt niet gepost, Die zoontje van me zit ook best vaak achter de pc, hij is nog maar drie.
Ik weet niet hoe hij dit allemaal flikt maar hij is daar best wel goed in.
Nogmaals sorry.