Fitness Seller

Test-E 500 MG/EW + Winstrol Kickstart

Knallen gaat goed winny werkt bij mij ook al, toch vind ik het minder dan dianobol maar misschien lig dat ook wel aan mij :P

• Topic Starter Topic Starter
Even een update over de training van vandaag, het was een push hypertrophy workout. Gewicht komt akelig dicht bij de 80 nu, waarschijnlijk zal ik daar morgen of overmorgen wel overheen zitten. Ik zal de training weer even loggen.

Incline barbell benchpress 4x8 70 kilo. Zat al een poosje te sukkelen hiermee, vandaag gingen ze gelukkig allemaal omhoog. Volgende keer dus een lichte verhoging, waarschijnlijk 72,5 of 75 kilo.
Flat dumbell benchpress 4x10. De sets gingen als volgt 10-10-8-8 waarbij ik heb opgebouwd van 28-30-32-34 kilo, deze gingen allemaal eigen vrij soepel dus ik wilde nog even zien wat ik nog meer in me had. Heb er dus nog een 5e set achteraan geplakt en heb 7 reps met 36 kilo eruit weten te krijgen. Volgende keer begin ik dus niet meer bij de 28 maar bij de 30 kg dumbells.
Dumbell shoulderpress 4x8 26 kilo. Eerste twee sets 8 reps gehaald, daarna genoegen moeten nemen met twee sets van 6 reps. Volgende keer haal ik het waarschijnlijk wel, en vervolgens gaat het gewicht dus weer iets omhoog.
Dumbell fly's 2x12 18 kilo. Laatste oefening voor borst, niet al te zwaar, kon wel lekker concentreren op de contractie.
Cable lateral raises 3x12 12,5 kilo. Doe deze altijd lightweight, schouders zaten al aardig vol tegen deze tijd.
Close grip benchpress (paused reps) 4x8 60 kilo. Eerste oefening voor de triceps, ik laat de stang even een seconde of 2 rusten op mijn borst, zonder de spanning eraf te halen natuurlijk, en dan explodeer ik hem weer omhoog. Paused reps vind ik persoonlijk ook een goede manier om sterker te worden op de momenten waarin je vaak blijft steken bij een lift.
Rope pushdowns 4x12 als laatste oefening voor de triceps.

Zoals op elke pushday vandaag ook abs gedaan, hanging leg raises 5x10 reps.

Begin toch wel te merken dat ik beduidend sterker aan het worden ben, alles lijkt toch nét wat makkelijker te gaan. Vorige keer begon ik de winny na zo'n 1,5 week ook echt te merken. Tot nu toe verloopt alles perfect, geen klachten of wat dan ook, en mijn gewicht blijft nog steeds lekker stijgen.

Gaat lekker zo te zien! Interessant logje om te volgen. Is het overigens geen idee om niet teveel op die weegschaal te gaan staan? Je kan beter afgaan van je spiegelbeeld. Kilo's aankomen is leuk, maar als je straks eruit ziet als een zachte vochtbal hoef je niet blij te zijn.

Laatst bewerkt:
Gaat lekker man bijna 80 kilo, komt wel goed

Je logs zijn altijd uitgebreid en netjes geordend doe je het alleen omdat je het zelf leuk vind of helpt het je ook om jezelf elke keer te verbeteren en je hebt iets tastbaars om je hier toe te zetten?

Gaat lekker hier.
Hoe heb je de kickstart gedaan, gewoon paar dagen voor je eerste inject of tegelijk begonnen?

Gaat lekker zo te zien! Interessant logje om te volgen. Is het overigens geen idee om niet teveel op die weegschaal te gaan staan? Je kan beter afgaan van je spiegelbeeld. Kilo's aankomen is leuk, maar als je straks eruit ziet als een zachte vochtbal hoef je niet blij te zijn.

Ja gaat zeker lekker. Ik weeg mezelf al ruim een jaar stipt elke morgen, ik houd dit ook bij en dit noteer ik dagelijks. Hierdoor ben ik goed in staat om te kunnen zien welk verloop mijn gewicht heeft en of ik niet te snel bijkom, maar ook of ik niet aan het stagneren ben. Dus eigenlijk behoed het mij ook voor als ik te snel aan zou komen. Uiteraard ga ik ook af op spiegelbeeld, want dat is uiteindelijk nog altijd waar het om draait. Maar de weegschaal is voor mij wel een onmisbare tool.

Gaat lekker man bijna 80 kilo, komt wel goed

Je logs zijn altijd uitgebreid en netjes geordend doe je het alleen omdat je het zelf leuk vind of helpt het je ook om jezelf elke keer te verbeteren en je hebt iets tastbaars om je hier toe te zetten?

Ik probeer er inderdaad een uitgebreid en interessant log van te maken. Ik ben in principe ook al bijna een half jaar non-stop aan het loggen, ik heb vanaf mijn winstrol only logje helemaal tot aan dit log aan een stuk door gelogd, dus ik ben het ook wel een beetje gewend. Ik vind het voor mezelf wel leuk om terug te zien, en ik denk dat ook veel mensen het interessant vinden en veel baat bij kunnen hebben. De positieve feedback die ik kreeg op mijn vorige log motiveerde ook om te blijven loggen.

Gaat lekker hier.
Hoe heb je de kickstart gedaan, gewoon paar dagen voor je eerste inject of tegelijk begonnen?

Gewoon tegelijk begonnen man, maandagmorgen geïnjecteerd, en diezelfde maandag uiteraard ook begonnen met de winstrol tabs.

Toen je winny only deed had je hoe snel was je toen hersteld ? gelijk volgende dag ?

Toen je winny only deed had je hoe snel was je toen hersteld ? gelijk volgende dag ?

Haha meteen de volgende dag lijkt me iets veel van goede. Nee is moeilijk te zeggen, ik heb vrijwel nooit ergens last van gehad na mijn kuur en ook geen dip. Ik heb toen ook alles behouden maar ik denk niet dat je puur op gevoel kan zeggen of je hersteld bent of niet. Eigenlijk zou alleen bloedonderzoek hier uitsluitsel over kunnen geven.

Dat begrijp ik wel ik bedole meer in dezin van hersteld zijn om weer te kunnen trainen ivm met spiergroepen.

Ik doelde er op dat mijn eerste kuur weet niet of test of dianobol was, maar kon ik traninen wat ik wou geen spierpijn volgende dag met.

Ik ervaar dit niet met winstrol h**r ervaar jij dat ?

Pull hypertrophy workout erop zitten, ging erg lekker. Zal de workout weer even loggen hier.

Pull ups 4x8. Gewoon bodyweight, even lekker warm worden.
Dumbell rows 5x10. Opgebouwd van 34 kg dumbells naar 40 kg, laatste twee sets met 40 kg gedaan. Zoals ik al eerder zei zijn de 40 kg dumbells helaas de zwaarste wat mijn gym te bieden heeft. Voelde wel erg lekker, goede pomp.
V-bar pulldowns 4x12 met 65 kilo dacht ik.
Lat pulldowns 4x12 met 57,5. Ik ga nooit echt zwaar op de pulldowns, deze dient vooral als afmaker en goede focus op de beweging zelf, dit resulteert dan ook bijna altijd gegarandeerd tot een belachelijke lat pump. Normaal gesproken zouden de oefeningen voor rug er nu op zitten, maar ik wilde toch nog een extra oefening doen. Ik voelde dat er gewoon nog genoeg uit viel te halen, dus heb ik voor de eerste keer Pendlay rows gedaan.
Pendlay rows 5x8 50 kilo. Zoals ik al zei, dit was mijn aller eerste keer dat ik deze oefening deed. Vandaag gewoon 50 kilo gehanteerd om even de vorm onder de knie te krijgen. Ik ben zeer te spreken over deze oefening en ik houd hem ook zeer zeker erin de volgende keer.
Dumbell curls 4x8 20 kg.
Hammer curls 4x10. Slechts 14 kilo gebruikt hierbij, ik voerde hem uit met allebei de armen tegelijk en een zeer gecontroleerde negative, voelde heerlijk. Onderarmen stonden echt helemaal strak.
Facepulls 4x12 voor de rear delts als laatste oefening van vandaag.

Elke workout is tegenwoordig gewoon een super workout, heerlijk! Weegschaal vanmorgen gaf 79,9 aan...so close haha.

Dat begrijp ik wel ik bedole meer in dezin van hersteld zijn om weer te kunnen trainen ivm met spiergroepen.

Ik doelde er op dat mijn eerste kuur weet niet of test of dianobol was, maar kon ik traninen wat ik wou geen spierpijn volgende dag met.

Ik ervaar dit niet met winstrol h**r ervaar jij dat ?

Bij mij veranderde er helemaal niets, ik kon tijdens mijn kuur gewoon trainen op de manier zoals ik dat wilde, en na mijn kuur veranderde daar helemaal niets aan. Heb vrijwel geen last ervaren van de winstrol toen. Met mijn legs/push/pull split pak ik al mijn lichaamsdelen 2x per week, en dit ging na mijn kuur nog net zo goed als tijdens mijn kuur, geen last van traag herstel.

Heb je nog last van je gewrichten gekregen met Winstrol? En zo ja. Heb je hier nog wat voor genomen?

Heb je nog last van je gewrichten gekregen met Winstrol? En zo ja. Heb je hier nog wat voor genomen?

Nee geen last gehad van mijn gewrichten toen, het is nog maar afwachten of dat deze keer ook zo is. Ik had toendertijd Taurine staan voor eventuele backpump, maar niet hoeven te gebruiken dus.

Ik wel.
Last is een groot woord, als ik 50mg per dag nam voor 6 weken. Kreeg ik na 4 weken wat drogere gewrichten, merkte dat als ik mijn vingers "knakte".
Heb ook wel eens op 70 mg per dag gezeten, toen wel wat meer last. Mijn knie werden een beetje gevoelig tijdens zwaar squaten en zwaar legpress. Ook mijn vingers en polsen werden licht gevoelig.

Kon die verhelpen met viscapsules: de pijn ging ermee weg en het droge bijna.

Alright alright, leg strength workout erop zitten. Ging erg goed, alles wat ik wilde qua sets, reps en gewichten heb ik gehaald. Heerlijk dat gevoel wanneer de gewichten letterlijk lichter lijken te worden. Zal de workout even loggen.

Sumodeadlifts 5x3 165 kilo. De vorige keer met dit gewicht had ik alleen mijn eerste set gehaald, daarna moest ik het gewicht noodgedwongen verlagen om te zorgen dat het geen doubles of singles werden. Vandaag dus gewoon alle sets 165 kilo kunnen hanteren, voelde bijzonder goed dus de volgende keer gaat er 170 op.
Frontsquats 4x6 90 kilo. Deze gingen me ook verbazingwekkend goed af, echt comfortabel zullen ze waarschijnlijk nooit worden maar qua kracht ging het een stuk makkelijker. Na de 4 sets van 6 dacht ik, verdomme, dat ging wel heel lekker. Daarop besloten om er eens 100 kilo op te gooien gewoon om te zien wat er nog in zat, dat bleken 6 reps te zijn, met als laatste rep een paused rep. Met dit gegeven blijk ik dus best een tandje zwaarder te kunnen gaan, de volgende keer gooi ik er van begin af aan 100 kilo op.
Leg extensions 2x10 50 kilo <--> Hamstring curls 2x10 50 kilo Superset.
Standing calf raises 5x12 120 kilo.

Erg tevreden over de workout van vandaag, snap meteen weer waarom me de winstrol vorige keer ook al zo goed was bevallen. De krachtgains die ik er van krijg vind ik zeker de moeite waard, en nu met de test ernaast hoop ik dat het helemaal een feest word. Tot nu toe niks te klagen, elke workout gaat super, gewicht vind zijn weg naar boven wel, en ik voel me top :)

Ik wel.
Last is een groot woord, als ik 50mg per dag nam voor 6 weken. Kreeg ik na 4 weken wat drogere gewrichten, merkte dat als ik mijn vingers "knakte".
Heb ook wel eens op 70 mg per dag gezeten, toen wel wat meer last. Mijn knie werden een beetje gevoelig tijdens zwaar squaten en zwaar legpress. Ook mijn vingers en polsen werden licht gevoelig.

Kon die verhelpen met viscapsules: de pijn ging ermee weg en het droge bijna.

Hmm oke, daar heb ik gelukkig geen last van gehad. Visolie capsules neem ik inderdaad ook, dit is al ruim een jaar vaste prik bij het ontbijt samen met mijn multivitamine, misschien dat dit inderdaad wellicht ook eraan bijdraagt dat ik geen last ondervind aan mijn gewrichten.

Doe je altijd sumo deadlifts ipv conventional? En waarom?

Doe je altijd sumo deadlifts ipv conventional? En waarom?

Ik doe sumo omdat ik het gebruik als een compound voor mijn benen, en tevens vind ik het ook fijner om ze op deze manier uit te voeren. Sumo pakt veel meer je hamstrings en glutes. Conventionals doe ik ook op zijn tijd, maar dan op een pull day, wanneer ik dus ook rug doe. Ik ben iets zwakker op conventionals in vergelijking met mijn sumo's, een verschil van zo'n 10-20 kg.

Nice log.

He dan zal het wel de test zijn wat ik bedoel dan ga jij dat ook nog wel merken !

joh man, nijs log! heb je eerste niet bij gehouden (wist t niet). ik heb door je log heen gebladered. je kracht stijgt aardig. ik zie overeenkomsten in stats. ik heb een pr van 160 kg op de gewone deadlift (netjes uitgevoerd) en squat pr 115 kg (iets minder diep wegens een rare knak in me linker knie als ik dieper ga) en bench 3*80 kg.. is zwaar frustrerend voor mij omdat het "gewone" volk de fitness bekwaamheid meet met t gewicht op de flat bench (niet dat ik me wat aantrek van wat t "gewone" volk zegt). ik kom letterlijk niet over de 80 heen en zak ook altijd terug als ik even iets minder train. ik ben wel van plan om binnenkort een soort gelijk kuur te doen als die van jou (ben nog niet helemaal zeker even goed inlezen).

hoedan ook, nette log en ik volg ;)

Thanks bro

He dan zal het wel de test zijn wat ik bedoel dan ga jij dat ook nog wel merken !

Dat zou kunnen, is mijn eerste keer test nu dus er zullen nog wel wat dingetjes komen die nieuw voor me zijn. Gelukkig weet ik natuurlijk wel wat ik allemaal kan gaan verwachten.

joh man, nijs log! heb je eerste niet bij gehouden (wist t niet). ik heb door je log heen gebladered. je kracht stijgt aardig. ik zie overeenkomsten in stats. ik heb een pr van 160 kg op de gewone deadlift (netjes uitgevoerd) en squat pr 115 kg (iets minder diep wegens een rare knak in me linker knie als ik dieper ga) en bench 3*80 kg.. is zwaar frustrerend voor mij omdat het "gewone" volk de fitness bekwaamheid meet met t gewicht op de flat bench (niet dat ik me wat aantrek van wat t "gewone" volk zegt). ik kom letterlijk niet over de 80 heen en zak ook altijd terug als ik even iets minder train. ik ben wel van plan om binnenkort een soort gelijk kuur te doen als die van jou (ben nog niet helemaal zeker even goed inlezen).

hoedan ook, nette log en ik volg ;)

Ja bench is ook niet mijn sterkste lift, maar achja. De meeste mensen die meer als mij benchen die squatten en deadliften niet eens, laat staan met een respectabel gewicht, dus dan weet ik wel wat ik liever heb. Thanks en welkom :)

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

Even zomaar een random update, vandaag was een rustdag, weinig spannends dus. Wat wel iets spannender is was dat ik vanmorgen eindelijk de 80 kilo heb gebroken, welgeteld 80,5 kilo om precies te zijn. De laatste keer dat ik 80+ was is al een heeeele poos geleden en toen was ik een fat **** op zo'n 18%. Nu is dat dus wel anders, moeilijk te zeggen op het blote oog natuurlijk maar naar mijn inziens is mijn vp% redelijk stabiel gebleven, meer dan 9% zal het niet zijn. Kortom, erg blij met mijn progress en laat de resterende weken maar komen!

Morgen overigens een push strength workout, het doel voor morgen is 5x5 62,5 kilo OHP, we zullen zien.

Terug
Naar boven