- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat lekker zo te zien! Interessant logje om te volgen. Is het overigens geen idee om niet teveel op die weegschaal te gaan staan? Je kan beter afgaan van je spiegelbeeld. Kilo's aankomen is leuk, maar als je straks eruit ziet als een zachte vochtbal hoef je niet blij te zijn.
Gaat lekker man bijna 80 kilo, komt wel goed
Je logs zijn altijd uitgebreid en netjes geordend doe je het alleen omdat je het zelf leuk vind of helpt het je ook om jezelf elke keer te verbeteren en je hebt iets tastbaars om je hier toe te zetten?
Gaat lekker hier.
Hoe heb je de kickstart gedaan, gewoon paar dagen voor je eerste inject of tegelijk begonnen?
Toen je winny only deed had je hoe snel was je toen hersteld ? gelijk volgende dag ?
Dat begrijp ik wel ik bedole meer in dezin van hersteld zijn om weer te kunnen trainen ivm met spiergroepen.
Ik doelde er op dat mijn eerste kuur weet niet of test of dianobol was, maar kon ik traninen wat ik wou geen spierpijn volgende dag met.
Ik ervaar dit niet met winstrol h**r ervaar jij dat ?
Heb je nog last van je gewrichten gekregen met Winstrol? En zo ja. Heb je hier nog wat voor genomen?
Heb je nog last van je gewrichten gekregen met Winstrol? En zo ja. Heb je hier nog wat voor genomen?

Ik wel.
Last is een groot woord, als ik 50mg per dag nam voor 6 weken. Kreeg ik na 4 weken wat drogere gewrichten, merkte dat als ik mijn vingers "knakte".
Heb ook wel eens op 70 mg per dag gezeten, toen wel wat meer last. Mijn knie werden een beetje gevoelig tijdens zwaar squaten en zwaar legpress. Ook mijn vingers en polsen werden licht gevoelig.
Kon die verhelpen met viscapsules: de pijn ging ermee weg en het droge bijna.
Doe je altijd sumo deadlifts ipv conventional? En waarom?

He dan zal het wel de test zijn wat ik bedoel dan ga jij dat ook nog wel merken !
joh man, nijs log! heb je eerste niet bij gehouden (wist t niet). ik heb door je log heen gebladered. je kracht stijgt aardig. ik zie overeenkomsten in stats. ik heb een pr van 160 kg op de gewone deadlift (netjes uitgevoerd) en squat pr 115 kg (iets minder diep wegens een rare knak in me linker knie als ik dieper ga) en bench 3*80 kg.. is zwaar frustrerend voor mij omdat het "gewone" volk de fitness bekwaamheid meet met t gewicht op de flat bench (niet dat ik me wat aantrek van wat t "gewone" volk zegt). ik kom letterlijk niet over de 80 heen en zak ook altijd terug als ik even iets minder train. ik ben wel van plan om binnenkort een soort gelijk kuur te doen als die van jou (ben nog niet helemaal zeker even goed inlezen).
hoedan ook, nette log en ik volg![]()