MuscleMeat

Test-E 500 MG/EW + Winstrol Kickstart

Hoe zit het dan met oestrogeenwaarden etc? Voor de mensen die gyno gevoelig zijn, nemen die dan ook gans hun leven aromasin/arimidex? HCG neem je dan ook gans je leven?

Waarom zou je hcg je hele leven nemen? Alsof het wat uit maakt dat je wat kleinere ballen hebt.

En trt is op lage dosis dus weinig oestrogeen

• Topic Starter Topic Starter
Enige waar ik mij zorgen om maak is dat ik nooit meer kan herstellen mocht ik off gaan (Krijg je wel lekker HG Test van de huisarts:p) en onvruchtbaarheid maar als Ronnie Coleman zoveel kinderen kan krijgen zal dat wel meevallen, schijnt maar heel weinig voor te komen.

En als je ouder wordt gaat je test spiegel toch omlaag dus het is meer de vraag wanneer je gaat cruisen ipv of als je op latere leeftijd serieus wil blijven trainen

Ja onvruchtbaarheid is bij mij de factor wat voor mij persoonlijke het meeste meespeelt. Ik heb een kinderwens en die zou ik graag nog verwezenlijken haha. Maar goed, we zullen eens zien wat het gaat worden. Mijn deelname aan de flexcup is voor mij de start van een competitieve 'carrière' als bodybuilder, wat dus eigenlijk alleen maar wil zeggen dat ik wedstrijden wil blijven draaien, dan is het dus ook niet erg gunstig als ik de helft van de tijd zit te schommelen met PCT's etc.

Gisteren een pull hypertrophy workout gehad maar vervolgens geen tijd meer gehad om deze te loggen. Was een lekkere workout, had een heerlijke pomp gedurende de workout. Vandaag was het tijd voor een leg strength workout, deze ga ik wel weer even loggen.

Squats 5x3 160 kilo. 5 kilo meer dan de vorige keer en dat was ook te merken. De eerste drie sets 2 reps eruit gekregen, vervolgens de laatste twee sets waren singles geworden.
Romanians 4x6 140 kilo.
Dumbell lunges 4x8 (16 stappen per set) met 32 kilo per hand.
Seated calf raises <--> Standing calf raises 5x12 superset.

Verder wilde ik nog even kwijt dat de vitamine b5 nu echt lekker zijn werk begint te doen. Ik neem het nu iets langer dan drie weken en er is toch al een aanzienlijke verbetering ingekomen. Ik blijf het nog gewoon een tijdje nemen op de huidige dosering namelijk 10 gram per dag. Als ik tevreden ben met het resultaat moet ik even uitpluizen wat voor mij een fijne onderhoudsdosering is.

Flinke training, squats ook aardig hoog.

Update over de training van vandaag, het was een push strength day, zal hem weer even loggen.

Flat barbell benchpress 5x5 100 kilo. Eerste twee sets 5 reps, vervolgens twee sets 4 reps en de laatste set 3 reps.
Dumbell shoulder press 5x5 30 kilo.
Incline dumbell benchpress 5x6 32 kilo.
Tricep pushdowns 4x12.
Dips 4x12 bodyweight.
Hanging leg raises <--> Single arm cable extension 5x12 superset.

Vandaag is mijn allerlaatste dag van de nakuur, dat wil dus zeggen dat de kuur in zijn geheel er bijna op zit. Morgen zet ik weer het verloop van mijn gewicht onder elkaar, mijn gewicht is deze week gelukkig vrijwel hetzelfde gebleven.

Nog een kleine toevoeging, vandaag gewoon tweemaal benaderd in de gym of ik iets gebruikt had haha. Ik voel me gewoon beta wanneer ik het glashard ontken maar aan de andere kant hoeven mensen die er niets mee te maken hebben het ook niet te weten.

Laatst bewerkt:
Nette training, hoe ging het?

Zo, de nakuur zit er helemaal op en dat wil dus zeggen dat de gehele kuur is afgerond. In de loop van de afgelopen week is mijn gewicht hetzelfde gebleven met zelfs alweer een kleine stijgende lijn erin. Ik blijf nu nog een aantal weken boven onderhoud eten voordat ik aan mijn prep begin. Ik zal het verloop van mijn gewicht gedurende de hele kuur weer even onder elkaar zetten hier. Vanmorgen gaf de weegschaal 86,3 kilo aan, dit is vrij toevallig aangezien dit precies 10 kilo meer is dan mijn startgewicht.

Startgewicht: 76,3 KG
Na week 1: 79,1 KG
Na week 2: 81,4 KG
Na week 3: 82,6 KG
Na week 4: 84,5 KG
Na week 5: 83,6 KG
Na week 6: 85,0 KG
Na week 7: 85,4 KG
Na week 8: 86,8 KG
Na week 9: 87,2 KG
Na week 10: 87,6 KG
Na week 11: 89,2 KG
Na week 12: 88,5 KG
Na week 13: 88,6 KG (Start Nakuur)
Na week 14: 88,1 KG
Na week 15: 87,6 KG
Na week 16: 86,0 KG
Na week 17: 86,3 KG (Einde Kuur)

Zoals jullie zien zou je wellicht kunnen zeggen dat ik er precies 10 kilo aan heb overgehouden, ik heb ook niet het idee dat er opeens nog een drop in gewicht gaat komen aangezien ik nu al vrij lang op hetzelfde gewicht sta en het zelfs alweer een beetje begint te stijgen. Vanaf het begin van mijn nakuur tot aan het einde heb ik dus 2,3 kilo aan gewicht ingeleverd, dit zal een combinatie zijn geweest van zowel vocht als een beetje massa.

Ik zal hier ook even onder elkaar zetten met welke 'sides' ik te maken heb gehad. Ik zet sides tussen aanhalingstekens omdat ik ze niet direct allemaal als een probleem zie, maar ze zijn wel direct gerelateerd aan de kuur.

- Puistjes op rug en schouders. (Biergist genomen, hielp niet veel, vervolgens B5 toegevoegd en na 3 weken beginnen resultaten)
- Sneller geïrriteerd. (Ik noem het bewust irritatie omdat er van daadwerkelijke agressie geen geval was bij mij)
- Toename lichaamshaar.
- Striae. (Schouder/borst zowel als Lats/tricep aanhechting, zijn gelukkig geen hele dikke striemen)
- Vocht vasthouden. (Valt jezelf niet zo snel op totdat je bijvoorbeeld een foto ziet waar je hoofd op staat haha)
- Verhoogd libido. (Een aantal weken was het best heftig, constant gedachte aan seks. Gelukkig nooit last gehad van een libido crash)

Dat was het eigenlijk wel zo'n beetje wat betreft de 'sides', als me nog iets te binnen schiet zal ik het toevoegen.

Wat dit log betreft, ik zal nog wel even luchtig door blijven loggen. Waarschijnlijk zal ik niet meer elke training iedere dag loggen maar zal jullie wel op de hoogte houden van eventuele veranderingen. Het nakuren is mij heel erg meegevallen, massaverlies heb ik totaal niet over te klagen en een kleine drop in kracht neem ik ook voor lief, ik moet natuurlijk ook realistisch blijven.

voor striemen kan je beter beginnen met 1 of 2x per dag jezelf in te smeren met vitamine E rijke creme.
Je hebt geen fancy zooi nodig, zolang het maar flink vettig is en vitamine E bevat, heb zelf bodybutter van nivea. daarmee hou je de huid soepel en worden de striemen stuk lichter

voor striemen kan je beter beginnen met 1 of 2x per dag jezelf in te smeren met vitamine E rijke creme.
Je hebt geen fancy zooi nodig, zolang het maar flink vettig is en vitamine E bevat, heb zelf bodybutter van nivea. daarmee hou je de huid soepel en worden de striemen stuk lichter

Thanks voor de tip. Gebruikte nu zelf ook al na het douchen gewoon wat bodylotion. Het valt gelukkig ook reuze mee en het zal nu niet meer veel erger worden.

Thanks voor de tip. Gebruikte nu zelf ook al na het douchen gewoon wat bodylotion. Het valt gelukkig ook reuze mee en het zal nu niet meer veel erger worden.

bodylotion werkt volgens mij ook wel prima, maar dit is wel een stuk minder vet, is van die hydraterende zooi volgens mij, en dat is een broodje aap.

Gewicht?:rolleyes:

Hehe toevallig dat je het vraagt, ik zat al te denken om nog eens een korte update gegeven. Vanmorgen was mijn gewicht 86,4 er is dus verder niets meer vanaf gegaan gelukkig. Trainingen gaan, op een klein beetje krachtverlies na, ook nog steeds erg lekker. Ik weet vrijwel zeker dat ik niets meer in ga leveren nu, mijn gewicht is nu al een aantal weken stabiel.

Sickenin kuurtje brah.

Acne ook helemaal weg bro?

Thanks man, ben ook heel tevreden met de eindresultaten maar zeker ook op de manier waarop dit kuurtje is verlopen, niets te klagen!

Vrijwel helemaal ja, mijn huid is nu zo goed als helemaal glad te noemen. Je ziet alleen nog een beetje dat het er heeft gezeten, ietwat donkere plekjes. Maar de acne zelf is nu bijna helemaal opgeklaard! Neem nog steeds biergist + B5 maar het is de B5 die voor de echte resultaten heeft gezorgd.

Netjes man! Voor de vlekjes wellicht sudo-creme halen, heb ik ook gedaan en is top :D

Voor mij ook geen dht spullen meer helaas...

Netjes man! Voor de vlekjes wellicht sudo-creme halen, heb ik ook gedaan en is top :D

Voor mij ook geen dht spullen meer helaas...

Thanks voor de tip bro! Voor de volgende keer hoop ik het beter te kunnen voorkomen, in plaats van het te moeten genezen in dit geval. Binnenkort ga ik de B5 dosis wat afbouwen tot naar een lichte onderhoudsdosis.

Thanks voor de tip bro! Voor de volgende keer hoop ik het beter te kunnen voorkomen, in plaats van het te moeten genezen in dit geval. Binnenkort ga ik de B5 dosis wat afbouwen tot naar een lichte onderhoudsdosis.

Als je er niet tegen kan, kan je er niet tegen that sucks :p Die creme kan ik je echt aanraden, zou ik morgen halen als ik jou was, staat bij de babyafdeling.

Denk dat ik het gewoon bij test hou voortaan haha :D

Als je er niet tegen kan, kan je er niet tegen that sucks :p Die creme kan ik je echt aanraden, zou ik morgen halen als ik jou was, staat bij de babyafdeling.

Denk dat ik het gewoon bij test hou voortaan haha :D

Haha nja bij mijn winny only (inb4 phaggot) had ik nergens last van. De acne kwam ook pas veel later na mijn winny kickstart in deze kuur opzetten, zal dus sowieso door de test zijn gekomen. Maar het is overigens nooit erg geweest, paar puistjes that's it maar wilde het toch gewoon weg hebben. Morgen maar eens gaan kijken naar die crème.

Terug
Naar boven