Fitness Seller

Test-E 500 MG/EW + Winstrol Kickstart

• Topic Starter Topic Starter
Pull hypertrophy gehad vandaag, ging weer aardig. Zal de workout weer even loggen.

Wide grip pull-ups 4x8 bodyweight.
Pendlay rows 4x8 87,5 kilo. Ik meende de vorige keer 85 te hebben gedaan, dit bleek achteraf 82,5 te zijn. Desalniettemin gingen ze gewoon prima, volgende keer 90 kilo.
V-bar pulldowns 4x12.
Lat pulldowns 5x12.
Dumbell rows 2x15 40 kilo.
Dumbell curls 4x8 22 kilo.
EZ bar preacher curls 4x8 40 kilo.
Facepulls 5x12 <--> Reverse grip cable curls 5x8 superset.

Training ging aardig, niets over te klagen. Morgen staan er zware deadlifts op het programma, de bedoeling is 5x3 200 kilo.

Gaat nog steeds lekker zie ik. Succes met de dl morgen.

En, heeft je vader er nog iets van gezegd?

Update over de training van vandaag, het was een leg strength workout. Ging erg lekker, heb behaald wat ik had moeten halen dus kan erg tevreden terugkijken.

Sumodeadlifts 5x3 200 kilo. Deze gingen echt heel lekker, 5 kilo meer ten opzichte van de vorige keer, en ook voor de volgende keer kan er zeker weer 5 kilo bij.
Frontsquats 4x6 115 kilo. Kleine verhoging van 2,5 tov vorige keer, ontzettend zwaar maar wel allemaal gelukt. Voor de volgende keer dus 117,5 kilo.
Leg extensions 2x10.
Hamstring curls 2x10.
Seated calf raises <--> Standing calf raises 5x12.

Gaat nog steeds lekker zie ik. Succes met de dl morgen.

Thanks man, het is goed gegaan zoals je kunt zien :)

En, heeft je vader er nog iets van gezegd?

Weet niet precies wat je ermee bedoeld, maar nee haha.

Vandaag push strength day gehad. Mijn pressing movements zijn sowieso de sterkste nu, en het zijn ook de eerste oefeningen waarbij ik lichte achteruitgang in kracht merk. Zal de workout weer even loggen.

OHP 5x5 70 kilo. De bedoeling was dus 5x5, dit zat er bij lange na niet in. Ik heb het moeten doen met vijf sets van 3.
Flat barbell benchpress 5x5 100 kilo. Hier hetzelfde verhaal, ook sets van 3 reps moeten doen.
Incline dumbell benchpress 4x8. Deze gingen dan wel weer aardig, setjes opgebouwd in gewicht van 30-32 en laatste twee sets met 34 kilo dumbells.
Dumbell skullcrushers 4x12 12 kilo.
Dips 4x12 bodyweight.
Hanging leg raises 5x12 <--> Single arm cable extensions 5x10 superset.

Gewicht is toch nog wat gedropt deze week, ben benieuwd op welk gewicht het stabiel blijft.

Tijd voor een update wat betreft mijn gewicht en ook voor de training van vandaag. De afgelopen week heeft mijn gewicht toch nog een aardige drop gemaakt. Vanmorgen gaf de weegschaal 76,0 on the dot aan. Kcal inname is nog steeds hoog dus denk niet dat het makkelijk te voorkomen was geweest, vind het ook lastig in te schatten of het misschien nog wat vocht is of toch wat massa. Kracht in de gym blijft aardig stabiel, alleen mijn pressing movements stagneren een beetje.

Startgewicht: 76,3 KG
Na week 1: 79,1 KG
Na week 2: 81,4 KG
Na week 3: 82,6 KG
Na week 4: 84,5 KG
Na week 5: 83,6 KG
Na week 6: 85,0 KG
Na week 7: 85,4 KG
Na week 8: 86,8 KG
Na week 9: 87,2 KG
Na week 10: 87,6 KG
Na week 11: 89,2 KG
Na week 12: 88,5 KG
Na week 13: 88,6 KG (Start Nakuur)
Na week 14: 88,1 KG
Na week 15: 87,6 KG
Na week 16: 86,0 KG

Nog 1 week nakuren nog te gaan dus, het is me opzich heel erg meegevallen qua 'down' voelen etc ik heb daar eigenlijk vrijwel geen last van gehad. Tijdens mijn kuur keek ik natuurlijk wel al erg tegen het nakuren op, de gains gaan zo goed dat je natuurlijk zou willen dat er nooit een einde aan kwam haha. Ben me nu vooral alweer een het oriënteren op mijn volgende kuur en mijn contest prep.

Ook de training van vandaag hebben we al gehad, het was een pull strength workout en die ga ik weer even loggen.

Pendlay rows 5x5 100 kilo.
Weighted chin-ups 4x5 18 kilo.
T-bar rows 3x8 met 110 kilo aan de stang. Dit was toch weer 5 kilo meer dan de vorige keer en ging weer lekker.
Lat pulldowns 5x12.
Dumbell rows 2x15 40 kilo.
Dumbell curls 4x8 22 kilo.
Hammer curls 4x10 16 kilo. Beide armen tegelijk uitgevoerd.
Facepulls 5x12 <--> Cable curls 5x8 superset.

van week 13 tot 16, ben je toen ook nog droger geworden?

Nette training trouwens flinke t-row

van week 13 tot 16, ben je toen ook nog droger geworden?

Nette training trouwens flinke t-row

Droger niet, aangezien ik nog boven onderhoud eet. Ik heb wel visueel kunnen zien dat ik toch wat vocht heb gedropt en dit geeft toch een beetje de illusie droger te zijn. Vooral mijn gezicht is wat minder bol, nu die bloat weg is merkte ik pas dat ik toch wel daadwerkelijk een wat bolle kop had af en toe haha.

Vandaag een bar slechte leg workout gehad, ik kan er niet meer van maken. Vooral de squats waren een regelrechte hel, voelde ontzettend zwaar een haalde me aardig uit mijn vibe voor de rest van de workout.

Squats 5x8 145 kilo. Vorige keer 140 kilo gedaan en toen gewoon 5x8 reps kunnen voltooien. Vandaag dus 5 kilo meer maar het voelde als 50 kilo meer. De eerste twee sets moeizaam 5 reps kunnen halen, toen noodgedwongen het gewicht verlaagd naar 135 kilo om vervolgens nog drie moeizame sets van 5 reps te halen. Eventjes dacht ik dat ik deze PCT gewoon lekker door kon wandelen, maar nu merk ik toch dat ik ietwat aan kracht inlever.
Leg press 3x10 350 kilo. Zelfde gewicht als de vorige keer maar ook dit voelde erg zwaar aan, gelukkig wel al mijn reps kunnen halen.
Dumbell lunges 3x10 (20 stappen per set) gewicht gedropt naar 32 kilo per hand.
Leg extensions <--> Hamstring curls 3x12 superset.
Seated calf raises <--> Standing calf raises 5x12 superset.

Vandaag push hypertrophy gehad, opzich een aardige workout, toch wel wat moeten inleveren op bepaalde lifts maar de workout zelf voelde lekker.

Flat barbell benchpress 4x8 90 kilo. Laatste twee sets 6 reps moeten doen.
Incline dumbell benchpress 4x8. Eerste setje 30 kilo, setje daarna 32 kilo dumbells.
Military press 4x8 50 kilo.
Cable crossovers 3x12.
Lateral raises 3x12 12 kilo.
Tricep pushdowns 4x12.
Single arm dumbell extension 4x12.
Hanging leg raises <--> Single arm cable extension 5x12.

Jammer dat je kracht nu toch wel (hard) achteruit gaat.

Keep going strong

Jammer dat je kracht nu toch wel (hard) achteruit gaat.

Keep going strong

Opzich valt het nog wel mee, het is meestal dat ik met hetzelfde gewicht een aantal reps moet inleveren. Ik probeer dit mij niet te laten tegenwerken in de gym, en mentaal zit het me gelukkig niet zo heel erg dwars, alleen tijdens de workout zelf voelt het soms als een domper maar ik ben uiteindelijk nog altijd gericht op bodybuilding, alhoewel ik kracht ook erg lekker vind!

gaat toch nog wel lekker lijkt me dat je iets aan kracht in ging leveren heb je zelf wel ingecalculeerd denk ik?

Hoop dat die kracht niet al te ver terugschiet.
Misschien volgende keer cruisen tussen je kuren, lijkt me dat je de kracht dan wel vast moet kunnen houden?

Maar brengt natuurlijk wel andere dingen met zich mee he :). Trt is niet zo evident.

Vind het zelf heerlijk. Geen nakuur en schommelende hormoonniveaus meer en 250mg per week prikken stelt echt niks voor en is nog goedkoop ook. En je kan altijd veilig cutten ipv weer op de volgende kuur te wachten.

Hoop dat die kracht niet al te ver terugschiet.
Misschien volgende keer cruisen tussen je kuren, lijkt me dat je de kracht dan wel vast moet kunnen houden?

Ik overweeg om wellicht na mijn deelname aan de flex ON te blijven. Hier moet ik wel eerst even goed over nadenken en afwegen, ben namelijk nog jong en wil geen dingen doen waar ik spijt van ga krijgen.

Maar brengt natuurlijk wel andere dingen met zich mee he :). Trt is niet zo evident.

Ja klopt, het is een overweging die ik zal moeten maken.

Vind het zelf heerlijk. Geen nakuur en schommelende hormoonniveaus meer en 250mg per week prikken stelt echt niks voor en is nog goedkoop ook. En je kan altijd veilig cutten ipv weer op de volgende kuur te wachten.

Het lijkt mij ook fijn, maar het is natuurlijk niet geheel zonder risico's. Het heeft zoals jij zegt wel inderdaad lekkere voordelen.

Ik overweeg om wellicht na mijn deelname aan de flex ON te blijven. Hier moet ik wel eerst even goed over nadenken en afwegen, ben namelijk nog jong en wil geen dingen doen waar ik spijt van ga krijgen.

Ja klopt, het is een overweging die ik zal moeten maken.

Het lijkt mij ook fijn, maar het is natuurlijk niet geheel zonder risico's. Het heeft zoals jij zegt wel inderdaad lekkere voordelen.

Enige waar ik mij zorgen om maak is dat ik nooit meer kan herstellen mocht ik off gaan (Krijg je wel lekker HG Test van de huisarts:p) en onvruchtbaarheid maar als Ronnie Coleman zoveel kinderen kan krijgen zal dat wel meevallen, schijnt maar heel weinig voor te komen.

En als je ouder wordt gaat je test spiegel toch omlaag dus het is meer de vraag wanneer je gaat cruisen ipv of als je op latere leeftijd serieus wil blijven trainen

Enige waar ik mij zorgen om maak is dat ik nooit meer kan herstellen mocht ik off gaan (Krijg je wel lekker HG Test van de huisarts:p) en onvruchtbaarheid maar als Ronnie Coleman zoveel kinderen kan krijgen zal dat wel meevallen, schijnt maar heel weinig voor te komen.

En als je ouder wordt gaat je test spiegel toch omlaag dus het is meer de vraag wanneer je gaat cruisen ipv of als je op latere leeftijd serieus wil blijven trainen
Hoe zit het dan met oestrogeenwaarden etc? Voor de mensen die gyno gevoelig zijn, nemen die dan ook gans hun leven aromasin/arimidex? HCG neem je dan ook gans je leven?

Terug
Naar boven