AndroidHealthClinic

Test-E 500 MG/EW + Winstrol Kickstart

Hoe zit je met je eten na je kuur? nog steeds bulk of op onderhoud?

Goed bezig man, ga je foto's posen? Buiten het post je foto's topic, die zijn niet meer te vinden

damn hoe kan je nog zo weinig verloren hebben?
ik ben al serieus 2kg lichter 3 weken na m'n laatste inject.. zal wel vocht zijn maargoed..

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:45 ----------

het beste is om nog ff te bulken in de nakuur ofniet?

• Topic Starter Topic Starter
Update over de training van vandaag, het was een push hypertrophy workout. Ik zou niet zozeer zeggen dat ik achteruitgang in kracht merk, maar het gaat in ieder geval niet meer met sprongen vooruit. Zal de workout weer even loggen.

Flat barbell benchpress 4x8 97,5 kilo. Eerste set 8 reps gehaald, vervolgens 7, en daarna tweemaal 6. Dit gewicht houd ik dus nog even aan totdat ik aan mijn reps kom.
Incline dumbell benchpress 4x8. Eerste twee sets 32 kilo gedaan, laatste twee sets 34, op de laatste sets 6 reps gedaan.
Military press 4x8 55 kilo. Al vrij verzuurd tegen deze tijd, deze oefening viel dus ook een beetje tegen. 4 sets van 6 moeten doen.
Cable crossovers 3x12.
Side laterals 3x12 12 kilo.
Dumbell skullcrushers 4x12 12 kilo.
Rope pushdowns 4x12.
Hanging leg raises <--> One arm cable extensions 5x12 superset.

Nog steeds bulk man, in een nakuur zal je lichaam het sowieso al wat zwaarder hebben om de gewonnen massa te onderhouden, dan wil ik in ieder geval boven onderhoud eten om me toch van voldoende kcals te voorzien.

Goed bezig man, ga je foto's posen? Buiten het post je foto's topic, die zijn niet meer te vinden

Thanks bro, hoogstwaarschijnlijk niet in dit topic man. Mijn fysiek zal sowieso nog maar weinig gaan veranderen, misschien wat vocht verliezen maar that's it.

damn hoe kan je nog zo weinig verloren hebben?
ik ben al serieus 2kg lichter 3 weken na m'n laatste inject.. zal wel vocht zijn maargoed..

het beste is om nog ff te bulken in de nakuur ofniet?

Ja ik juich ook zeker nog niet te vroeg, ik heb pas 1 week nakuren erop zitten dus wie weet wat er wellicht nog afgaat. Zal inderdaad ook grotendeels vocht zijn wat je dan zo snel hebt gedropt.

Ja precies, ik zou het niet riskeren om te cutten/op onderhoud zitten in een nakuur.

Zeker niet gaan cutten in je nakuur. Gebruik je nog Glutamine, HMB, BCAA's, EEA's, testboosters om je nakuur te bevorderen?
Mijn eigen ervaring na mijn 500mg test-e kuur. Eerste 2 weken verloor ik 2kg vocht. Was ook duidelijk te zien. Daarna nog een kilootje massa verloren. Strength gains liepen ietsjes terug niet veel. Na een paar weken knalde deze weer terug op niveau en begon ik weer massa aan te zetten. Dit was omstreeks aan het eind van mijn nakuur. Ik was erg verbaast dat ik nog goed groeide na mijn kuur. Ik heb mentaal niks gemerkt van een dip. Daarbij zeg ik wel dat ik toen aan het experimenteren was met de peptiden GHRP-6 en CJC-1295 (w/o DAC). Alleen kan ik me niet voorstellen dat dit zoveel impact gehad kan hebben op mijn gains. Hiermee begon ik in het midden van mijn nakuur.
Zoals het met jou gaat is mooi. Je bent niet alleen fysiek gegroeid maar ook mentaal heb je de discipline weten op te brengen dat je in je verdere loopbaan.
Komt goed met je.

Zeker niet gaan cutten in je nakuur. Gebruik je nog Glutamine, HMB, BCAA's, EEA's, testboosters om je nakuur te bevorderen?
Mijn eigen ervaring na mijn 500mg test-e kuur. Eerste 2 weken verloor ik 2kg vocht. Was ook duidelijk te zien. Daarna nog een kilootje massa verloren. Strength gains liepen ietsjes terug niet veel. Na een paar weken knalde deze weer terug op niveau en begon ik weer massa aan te zetten. Dit was omstreeks aan het eind van mijn nakuur. Ik was erg verbaast dat ik nog goed groeide na mijn kuur. Ik heb mentaal niks gemerkt van een dip. Daarbij zeg ik wel dat ik toen aan het experimenteren was met de peptiden GHRP-6 en CJC-1295 (w/o DAC). Alleen kan ik me niet voorstellen dat dit zoveel impact gehad kan hebben op mijn gains. Hiermee begon ik in het midden van mijn nakuur.
Zoals het met jou gaat is mooi. Je bent niet alleen fysiek gegroeid maar ook mentaal heb je de discipline weten op te brengen dat je in je verdere loopbaan.
Komt goed met je.

wtf dus in je nakuur begon je alweer massa aan te zetten als ik het goed lees? hoeee dan :P?

Wat je ook kan doen is de laatste 2 weken cutten, blijf je stabiel in gewicht, daarna licht bulken.. drop je nog wat vet ook. of je moet echt willen groeien als een monster.

Heb je eigenlijk voor en na foto's gepost in dit topic?

wtf dus in je nakuur begon je alweer massa aan te zetten als ik het goed lees? hoeee dan :P?
Geen idee of de peptiden dit verschil maakte. Ik zat ook aan flinke hoeveelheden supplementen. Ik begon met creatine, beta alanine, bcaa, eea, glutamine, test booster van xxl nutrition. Hoog in eiwitten 3gr/kg. NO booster L-citrulline.
Ik groeide al 2 jaar lang vrij weinig en was ook verbaast dat ik na mijn kuur toch massa begon aan te zetten.

Drukke dag gehad vandaag, wilde toch nog even de pull hypertrophy workout loggen van vandaag.

Weighted chin-ups 4x8 14 kilo.
Barbell row 5x10 105 kilo (underhand). Voelde heel goed aan, verassend zelfs wat aan de lichte kant, volgende keer zeker 110.
Dumbell rows 4x10 40 kilo.
Lat pulldowns 5x12.
Dumbell curls 4x8 22 kilo.
EZ bar preacher curls 4x8 40 kilo.
Facepulls <--> Revere grip cable curls 5x12 superset.

Kracht in de gym blijft nog steeds vrij constant, hij is in ieder geval (nog) niet achteruit gegaan. Gewicht is wel alweer ietsjes verder gedropt, toch nog wat vocht vermoed ik, maar me er ook niet al te druk om.

Komt goed met je.

Thanks man mooie woorden. Ik streef er ook zeker niet na om te gaan cutten in mijn nakuur, vind mijn gains behouden stukken belangrijker nu dus dat ga ik ook niet riskeren. Ik kan me wel vinden in hoe jij de verloop van de nakuur omschrijft, alleen heb ik echter pas 1,5 week nakuren erop zitten dus kan nog niet te snel oordelen. Mentaal merk ik ook nog helemaal niets van een dip, in de gym kan ik nog steeds genieten van alle gains die ik heb gemaakt tijdens mijn kuur.

Wat je ook kan doen is de laatste 2 weken cutten, blijf je stabiel in gewicht, daarna licht bulken.. drop je nog wat vet ook. of je moet echt willen groeien als een monster.

Cutten doe ik nu nog eventjes niet, mijn voorbereiding voor de flexcup begint over ongeveer 1,5 maand dus dan ga ik al wat meer naar onderhoud/beneden onderhoud. Sowieso gedurende de gehele nakuur en wat weekjes erna houd ik mijn kcal nog waar ze zijn.

Flexcup ga ik kijken naar een vriend! Zeker meeten ;-)
Opzich lekker toch dat je nog niet veel verliest. Wel al sneller moe met je oefeningen of dat niet? Succes met je herstel!!

Vandaag leg strength workout gehad, legs lijken nog aardig hun kracht vast te houden en de workout ging dan ook lekker vandaag.

Squats 5x3 155 kilo. Dit was 5 kilo meer dan de vorige keer, vrij pittig maar allemaal omhoog gekregen. Voor de volgende keer gooi ik er weer 5 kilo bovenop, en we zullen zien wat het gaat geven.
Romanians 4x6 142,5 kilo. Voelde goed. Ondanks dat het, voor mij persoonlijk, veel gewicht is kan ik me nog goed concentreren op het gebruiken van de hamstrings en glutes om het gewicht omhoog te brengen.
Dumbell lunges 4x8 (16 stappen per set) 34 kilo per hand. Zwaar zoals altijd maar goed dat is immers ook de bedoeling.
Seated calf raises <--> Standing calf raises 5x12 superset.

Flexcup ga ik kijken naar een vriend! Zeker meeten ;-)
Opzich lekker toch dat je nog niet veel verliest. Wel al sneller moe met je oefeningen of dat niet? Succes met je herstel!!

Thanks bro! Ik merk eigenlijk in geen enkel opzicht dat ik in mijn nakuur zit enkel dat het gewicht op de weegschaal ietwat zakt. Binnen en buiten de gym voel ik me top zoals altijd, wellicht dat het gebruik van hCG gedurende mijn hele kuur hier iets mee te maken heeft.

Update over de training van vandaag, het was een push strength workout. De training ging net iets stroever als normaal maar goed, die dagen heb je er ook bij zitten. Zal de workout weer even loggen.

Flat barbell benchpress 5x5 105 kilo. De bedoeling was dus uiteraard 5x5, maar ik heb genoegen moeten nemen met 5x3. Voelde vrij zwaar aan vandaag, vanzelfsprekend blijft het gewicht dus ook hierbij totdat ik mijn reps haal.
Dumbell shoulder press 5x5 30 kilo. De bedoeling was eigenlijk OHP, maar het squatrack was bezet en ik voelde er weinig voor om het gewicht eerst omhoog te cleanen of hoe dat ook heet. De shoulder presses gingen in ieder geval lekker.
Incline barbell benchpress 5x6 75 kilo. Dit was 2,5 kilo meer dan de vorige keer, en het voelde ook een stukje zwaarder. Eerste twee sets 5 reps, vervolgens 4 reps.
Tricep pushdowns 4x10.
Dips 4x15 bodyweight.
Hanging leg raises <--> Single arm cable extensions 5x12.

Mijn gewicht is tov maandag nog wat gedaald maar het lijkt nu aardig stabiel. Dat wil natuurlijk nog niet veel zeggen maar als er vanaf dit punt niet meer veel vanaf gaat mag ik heel tevreden zijn. Bijna halverwege mijn nakuur nu en ik ervaar absoluut 0 negatieve dingen. Natuurlijk gaat die progressie niet meer zo snel maar mentaal voel ik me nog net zo goed als midden in mijn kuur.

Nice training

Goed te horen dat je je nog steeds zo goed voelt als in het midden vn je kuur.

Zolang het goed gaat gewoon door blijven knallen! ;)
Hoe gaat het met de acne uitbraak, al minder?

Korte update over de training van vandaag, ging weer lekker, het was een pull strength workout.

Pendlay rows 5x5 100 kilo. Vorige keer 95 kilo gedaan, ik dacht 97,5 dus voor vandaag 100 kilo gedaan maar het ging vrij prima. Was goed te doen dus een lichte verhoging van 2,5 voor de volgende keer zit er in.
Weighted chin-ups 4x5 18 kilo. We hebben eindelijk een degelijke dip/weight riem in de gym, voorheen was het aankloten met de dumbell tussen een normale weightriem proppen. Werd er niet makkelijker op natuurlijk maar wel wat comfortabeler, setjes gingen lekker.
Barbell rows 3x8 117,5 kilo (overhand). Ook een kleine verhoging van 2,5 tov vorige keer en ook nu kan er weer iets bij. Voor de volgende keer 120 kilo dus.
Lat pulldowns 5x12.
Dumbell rows 2x15 40 kilo.
Dumbell curls 4x8 22 kilo.
EZ bar preacher curls 4x8 40 kilo.
Facepulls <--> Rope hammer curls 5x12 superset.

Nice training

Goed te horen dat je je nog steeds zo goed voelt als in het midden vn je kuur.

Thanks bro, nu inderdaad maar hopen dat het ook zo blijft.

Zolang het goed gaat gewoon door blijven knallen! ;)
Hoe gaat het met de acne uitbraak, al minder?

Ja zeker, van inkakken geen sprake hier. Van een 'uitbraak' is gelukkig nog geen sprake, ik neem nu bijna 1,5 week de B5, het is er gelukkig niet erger op geworden maar een drastische verbetering is het ook niet. Heeft natuurlijk ook zijn tijd nodig dus het is gewoon afwachten. Ik neem nu al geruime tijd 3-maal daags biergist en sindskort dan 10 gram B5 per dag verdeeld over 2 x 5 gram per dag.

Tijd voor een update van zowel mijn gewicht als de training van vandaag. Mijn gewicht vanmorgen was 87,6 kilo. Ten opzichte van vorige week is het dus nog wel wat gedaald maar het is al zo'n 4/5 dagen stabiel rond dit gewicht. Als dit gewicht nog een aantal dagen aanhoud dan kan ik denk ik met zekerheid zeggen dat dat het gewicht is wat ik heb overgehouden aan deze kuur, maar eerst nog 2 weken nakuren uitzitten.

Startgewicht: 76,3 KG
Na week 1: 79,1 KG
Na week 2: 81,4 KG
Na week 3: 82,6 KG
Na week 4: 84,5 KG
Na week 5: 83,6 KG
Na week 6: 85,0 KG
Na week 7: 85,4 KG
Na week 8: 86,8 KG
Na week 9: 87,2 KG
Na week 10: 87,6 KG
Na week 11: 89,2 KG
Na week 12: 88,5 KG
Na week 13: 88,6 KG (Start Nakuur)
Na week 14: 88,1 KG
Na week 15: 87,6 KG

Vandaag was een legs hypertrophy workout, was erg zwaar maar ging ook erg lekker. Zal de workout weer even loggen.

Sumodeadlifts 4x8 175 kilo. Net zoals de vorige keer gingen ze weer verrassend goed en het was 5 kilo meer dan de vorige workout. Ik weet niet precies waar het aan ligt maar deadlifts blijven maar vooruitgaan, zelfs wanneer andere oefeningen stranden. Volgende keer 180 kilo.
Frontsquats 4x8 105 kilo. Comfortabel zullen ze denk ik nooit worden maar wel al mijn reps gehaald. Kleine verhoging tov vorige keer, en ook voor de volgende keer een zuinige 2,5 kilo erbij.
Dumbell lunges 3x10 (20 stappen per set) 34 kilo per hand.
Leg extensions <--> Hamstring curls 3x12 superset.
Seated calf raises <--> Standing calf raises 5x12 superset.

Goed bezig nog steeds nu je off bent!

Vandaag push hypertrophy workout gehad, om eerlijk te zijn viel die best zwaar. De gewichten gingen niet zo lekker omhoog als dat ik ze het liefst zou willen zien, maar goed ook die dagen heb je erbij zitten. Zal de workout weer even loggen.

Incline barbell benchpress 4x8 82,5 kilo. Eerste set 8 reps gehaald maar voelde al meteen dat het erg zwaar was. Vervolgens 6-5-4 reps gedaan.
Flat dumbell benchpress 4x8 40 kilo. Eerste set 8 reps, vervolgens drie sets van 6.
Dumbell shoulder press 4x8 28 kilo.
Flat dumbell fly's 2x12 18 kilo.
Cable laterals 3x12.
Tricep pushdowns 4x10.
Dips 4x12 bodyweight.
Hanging leg raises <--> Single arm cable extensions 5x12 superset.

Goed bezig nog steeds nu je off bent!

Thanks bro, of je het echt al helemaal 'off' kunt noemen weet ik nog niet zo, maar tot nu toe gaat het nog aardig, nog maar 1,5 week nakuren!

Terug
Naar boven