Mathijsimo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 148
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe zit je met je eten na je kuur? nog steeds bulk of op onderhoud?
Hoe zit je met je eten na je kuur? nog steeds bulk of op onderhoud?
Goed bezig man, ga je foto's posen? Buiten het post je foto's topic, die zijn niet meer te vinden
damn hoe kan je nog zo weinig verloren hebben?
ik ben al serieus 2kg lichter 3 weken na m'n laatste inject.. zal wel vocht zijn maargoed..
het beste is om nog ff te bulken in de nakuur ofniet?
Zeker niet gaan cutten in je nakuur. Gebruik je nog Glutamine, HMB, BCAA's, EEA's, testboosters om je nakuur te bevorderen?
Mijn eigen ervaring na mijn 500mg test-e kuur. Eerste 2 weken verloor ik 2kg vocht. Was ook duidelijk te zien. Daarna nog een kilootje massa verloren. Strength gains liepen ietsjes terug niet veel. Na een paar weken knalde deze weer terug op niveau en begon ik weer massa aan te zetten. Dit was omstreeks aan het eind van mijn nakuur. Ik was erg verbaast dat ik nog goed groeide na mijn kuur. Ik heb mentaal niks gemerkt van een dip. Daarbij zeg ik wel dat ik toen aan het experimenteren was met de peptiden GHRP-6 en CJC-1295 (w/o DAC). Alleen kan ik me niet voorstellen dat dit zoveel impact gehad kan hebben op mijn gains. Hiermee begon ik in het midden van mijn nakuur.
Zoals het met jou gaat is mooi. Je bent niet alleen fysiek gegroeid maar ook mentaal heb je de discipline weten op te brengen dat je in je verdere loopbaan.
Komt goed met je.
?Heb je eigenlijk voor en na foto's gepost in dit topic?
Geen idee of de peptiden dit verschil maakte. Ik zat ook aan flinke hoeveelheden supplementen. Ik begon met creatine, beta alanine, bcaa, eea, glutamine, test booster van xxl nutrition. Hoog in eiwitten 3gr/kg. NO booster L-citrulline.wtf dus in je nakuur begon je alweer massa aan te zetten als ik het goed lees? hoeee dan?
Zeker niet gaan cutten in je nakuur. Gebruik je nog Glutamine, HMB, BCAA's, EEA's, testboosters om je nakuur te bevorderen?
Mijn eigen ervaring na mijn 500mg test-e kuur. Eerste 2 weken verloor ik 2kg vocht. Was ook duidelijk te zien. Daarna nog een kilootje massa verloren. Strength gains liepen ietsjes terug niet veel. Na een paar weken knalde deze weer terug op niveau en begon ik weer massa aan te zetten. Dit was omstreeks aan het eind van mijn nakuur. Ik was erg verbaast dat ik nog goed groeide na mijn kuur. Ik heb mentaal niks gemerkt van een dip. Daarbij zeg ik wel dat ik toen aan het experimenteren was met de peptiden GHRP-6 en CJC-1295 (w/o DAC). Alleen kan ik me niet voorstellen dat dit zoveel impact gehad kan hebben op mijn gains. Hiermee begon ik in het midden van mijn nakuur.
Zoals het met jou gaat is mooi. Je bent niet alleen fysiek gegroeid maar ook mentaal heb je de discipline weten op te brengen dat je in je verdere loopbaan.
Komt goed met je.
Wat je ook kan doen is de laatste 2 weken cutten, blijf je stabiel in gewicht, daarna licht bulken.. drop je nog wat vet ook. of je moet echt willen groeien als een monster.
Flexcup ga ik kijken naar een vriend! Zeker meeten ;-)
Opzich lekker toch dat je nog niet veel verliest. Wel al sneller moe met je oefeningen of dat niet? Succes met je herstel!!
Nice training
Goed te horen dat je je nog steeds zo goed voelt als in het midden vn je kuur.
Zolang het goed gaat gewoon door blijven knallen!
Hoe gaat het met de acne uitbraak, al minder?