Roid Log Meneer
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb teveel aderen daarWaarom niet gewoon quad? Lijkt me toch echt de makkelijkste plek en ik heb er totaal geen last van gehad. Tuurlijk ik heb het de dagen erna wat gevoeld, maar echt geen last te noemen.
heb vroeger nog aan wielrennen gedaan en we deden niet anders voor dat het seizoen begon

Wat doet dat aminozuur dan exact? En waarom gewoon niet meer poeder :rolfol: en volgens mij is het op waterbasis en roids is op oliebasis wat meer ****ed up pijn kan veroorzakenheb vroeger nog aan wielrennen gedaan en we deden niet anders voor dat het seizoen begon![]()
Het zou het vettransport verbeteren dus rappere vetverbranding, maar er zijn er veel dat er niet geloven.Wat doet dat aminozuur dan exact? En waarom gewoon niet meer poeder :rolfol: en volgens mij is het op waterbasis en roids is op oliebasis wat meer ****ed up pijn kan veroorzaken

Bedankt dat je volgt Kane!
De reden dat ik voor Winstrol heb gekozen is omdat ik al eens winny only heb gedaan, dit beviel me toen zo goed dat ik nu weer voor de winstrol ga.
---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 11:41 ----------
UPDATE WEEK #1
Vanavond word spuit nummer 2 erin gezet. Dus het is tijd voor de update van de eerste week. Qua kracht merk ik nog niet zo heel veel dus hier valt niet veel over te zeggen. Wat ik wel merk, of het zit tussen mn oren, maar ik heb echt de drang om ieder meisje wat er goed uit ziet uit elkaar te trekken. Voor de rest valt er weinig te melden natuurlijk, na 1 week gebeurd er nog vrij weinig. Nu de stats:
(De stats van de week ervoor staat tussen haakjes)
08-05-2013
Lengte: 1.90M
Gewicht: (84,7KG) 88,8KG
Vetpercentage: (10/11%) 10/11%
Armen: (41cm) 41cm - eerst een kleine 41 in rust, nu een volle 41 in rust.
Onder/binnenkant chest: (12mm) 12mm
Boven/buitenkant chest: (7mm) 7/8mm
Buik #1: (16mm) 15/16mm
Buik #2: (11mm) 11/12mm
Zoals je ziet is er nog vrij weinig veranderd, behalve het gewicht. Een stijging van 84,7kg naar 88,8kg.
Dus na week 1: + 4,1KG

Waar die stijging precies vandaag komt weet ik niet. Tuurlijk heb ik mijn eten voor de kuur iets opgeschroefd, maar veel was het niet. Tevens let ik heel erg op mijn zout inname dus of het vocht is weet ik ook niet. Die 4,1kg is natuurlijk een combinatie van alles. Al moet ik zeggen dat ik er al wel een beetje buffer uitzie en de kleren beginnen iets strakker te voelen op de goede plekken.
Ik zet vanavond mijn 2e spuit gewoon weer in de rechter quad, net als de eerste keer. Heb je een reden waarom je niet voor de kickstart hebt gekozen?

Volgens mij is het gewoon vocht of je spieren houden meer vocht vast want ik ben ook rond de 5 kilo aangekomen in 2 wekenWaar die stijging precies vandaag komt weet ik niet. Tuurlijk heb ik mijn eten voor de kuur iets opgeschroefd, maar veel was het niet. Tevens let ik heel erg op mijn zout inname dus of het vocht is weet ik ook niet. Die 4,1kg is natuurlijk een combinatie van alles. Al moet ik zeggen dat ik er al wel een beetje buffer uitzie en de kleren beginnen iets strakker te voelen op de goede plekken.
Ik zet vanavond mijn 2e spuit gewoon weer in de rechter quad, net als de eerste keer. Heb je een reden waarom je niet voor de kickstart hebt gekozen?
Mooi uitgebreide beginpost, ik volg je. Vergelijkingsfoto's kunnen altijd nog aan het eind van de rit, je kan het natuurlijk ook zelf gewoon privé bijhouden in de tussentijd. Succes!
Voor als nog voel ik nog niks. Kijken hoe ik morgen opsta. 
xD meestal voel je het een dag erna pas heel ergThe day after injectday #2
Wederom, net als na de eerste inject, voel ik vrij weinig. Ik voel dat er wat is gebeurd, maar pijn heb ik zeker niet. Ookal heb ik gister direct na het injecteren een zware benentraining gehad.
Ik denk dat mijn lichaam het niet erg vind om gespoten te worden (nohomo) xD
@raymon88
Tnx kerel! Ik masseer inderdaad ook even de injectspot als het erin zit. Maar even voor de duidelijkheid, je zegt dat jij ook altijd in de glute injecteert, maar ik inject in de quad he![]()
Bedankt, appreciate it!
2e spuit
Vandaag rond 17:00 is de 2e spuit gezet. Ging pijnloos en makkelijk, ik heb nu de vial even opgewarmt, wat ik de vorige keer niet gedaan had. Veel verschil heb ik er overigens niet mee gemerkt.
Bij de 1e injectie bloede het helemaal niet, nu was het toch iets anders. Ik had een pleister vol bloed, maar na enkele minuten was het al gestopt.
Net als de vorige keer heb ik van te voren lekker warm gedoucht. Dit zal ik blijven doen, voelt meer ontspannen aan.
20 minuten na het zetten starte ik al met m'n benentraining. Ik ben zo goed als voluit gegaan en heb niks gevoeld. Soms zat ik wel met de gedachte: Als de vloeistof er maar niet uit komt door het aanspannen van de quad. Maar een vriend vertelde me dat dat niet mogelijk was. Of ik er slim aan gedaan heb meteen een benentraining te doen na het zetten, kom ik morgen wel achterVoor als nog voel ik nog niks. Kijken hoe ik morgen opsta.
Al met al weer een succesvolle spuit en de spanning was al een aardig stuk minder dan de vorige keer!