AndroidHealthClinic

Test-E 500mg + Winstrol kickstart

2 max 4 dagen ma ik kon altijd gewoon zitten en liggen alleen je voelde het iets

Dat is niet fijn wel goed geprikt verder. Ik laat me altijd prikken

Ja precies das wel goed zelfde hier altijd gewoon nog effe aan kijken de een heb er meer last van dan de ander denk ik

• Topic Starter Topic Starter
Dat jij zo'n last hebt Daddy. Ik heb serieus van de eerste 2 prikken totaal geen last gehad. Ik heb 2 of 3 dagen wat gevoeld. Maar 0,01% van wat je pijn zou noemen. Misschien moet je het eens in je quad proberen met een 3cm naald?

Gisteren na de training trouwens even de armen gemeten. 43,5cm met beetje pomp. Eerst kwam ik niet boven de 41,5 uit, pomp of geen pomp.

roid log meneer; ik blyf je volgen ben benieuwd veel geluk.

Tnx strqnger, ik blijf hard werken en veel vreten! Gisteren de docu Redemption van Kai Greene gekeken, dit heeft me nog meer gemotiveerd en mijn kijk op trainen een stukje veranderd. Voor degene die hem nog niet gezien hebben, zeker een must watch!

Aanstaande woensdag gaat spuit #3 erin, dus dan mogen zo langzaam aan de kracht en massa gains wel komen. Ben benieuwd!

Even een vraag. Woensdag rond een uur of 17:00 gaat dus spuit #3 erin.
Ik kan dinsdag rond een uur of 11:00 benen gaan trainen of woensdag er weer direct na om een uur of 18:30. Wat zou verstandiger zijn? Doet de spuit pijn als je hem in een quad met spierpijn injecteert?

In!

Laatst bewerkt:
Dat is een hoop na 2 weken, hoeveel kcal eet je?

Netjes :cool:

Laatst bewerkt:
Vanavond inject #3. En natuurlijk de stats na 2 weken.

Terug
Naar boven