Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
hoelang had je last van je 1e inject btw?Klopt alleen ik heb het altijd alleen de eerste 2 injects en de injects ernaa nergens last meer van![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoelang had je last van je 1e inject btw?Klopt alleen ik heb het altijd alleen de eerste 2 injects en de injects ernaa nergens last meer van![]()
Heb het al een week2 max 4 dagen ma ik kon altijd gewoon zitten en liggen alleen je voelde het iets

Jah perfect geprikt met 0.8x40 helemaal diep nogDat is niet fijn wel goed geprikt verder. Ik laat me altijd prikken
Morgen in mn been doen als ik maar kan lopen de dagen erna..Ja precies das wel goed zelfde hier altijd gewoon nog effe aan kijken de een heb er meer last van dan de ander denk ik
wel 6-7 kilo erbij ben blijDat jij zo'n last hebt Daddy. Ik heb serieus van de eerste 2 prikken totaal geen last gehad. Ik heb 2 of 3 dagen wat gevoeld. Maar 0,01% van wat je pijn zou noemen. Misschien moet je het eens in je quad proberen met een 3cm naald?
2de keer inject vandag in schouders, hopelijk valt het dan wel mee