hoi allemaal,
Ik bekeek zojuist mijn gear dat ik liggen heb voor mijn kuur die ik ga starten midden februari
,maar op mijn flesje van mijn TEST ENANTHATE van GS 10Ml, is de exp. datum 02-05, dus in februari zou het "zogezegd"
niet goed meer zijn!
het is nog volledig dicht, dus nog nooit iets aangeweest, zou dit kwaad kunnen of iets met zich kunnen meebrengen mocht ik het toch gebruiken voor mijn 10weken kuur?! vind dit erge zonde voor 10Ml weg te gooien, heb het trouwens nog maar 2weken geleden gekocht. Al mijn andere gear zijn tegen 2006 goed, OEF!!
Ik weet dat ik misschien wat beter had moeten kijken naar datum, maar zou het kwaad kunnen? hopelijk niet!!
Groeten.
Ik bekeek zojuist mijn gear dat ik liggen heb voor mijn kuur die ik ga starten midden februari
,maar op mijn flesje van mijn TEST ENANTHATE van GS 10Ml, is de exp. datum 02-05, dus in februari zou het "zogezegd"
niet goed meer zijn!
het is nog volledig dicht, dus nog nooit iets aangeweest, zou dit kwaad kunnen of iets met zich kunnen meebrengen mocht ik het toch gebruiken voor mijn 10weken kuur?! vind dit erge zonde voor 10Ml weg te gooien, heb het trouwens nog maar 2weken geleden gekocht. Al mijn andere gear zijn tegen 2006 goed, OEF!! Ik weet dat ik misschien wat beter had moeten kijken naar datum, maar zou het kwaad kunnen? hopelijk niet!!
Groeten.

.
misschien is de werking milder?