XXL Nutrition

Test E. bijna overtijd..

flobius

Cool Novice
Waardering
0
hoi allemaal,

Ik bekeek zojuist mijn gear dat ik liggen heb voor mijn kuur die ik ga starten midden februari :D ,maar op mijn flesje van mijn TEST ENANTHATE van GS 10Ml, is de exp. datum 02-05, dus in februari zou het "zogezegd" ??? niet goed meer zijn! :( het is nog volledig dicht, dus nog nooit iets aangeweest, zou dit kwaad kunnen of iets met zich kunnen meebrengen mocht ik het toch gebruiken voor mijn 10weken kuur?! vind dit erge zonde voor 10Ml weg te gooien, heb het trouwens nog maar 2weken geleden gekocht. Al mijn andere gear zijn tegen 2006 goed, OEF!!

Ik weet dat ik misschien wat beter had moeten kijken naar datum, maar zou het kwaad kunnen? hopelijk niet!!

Groeten.

Wat ik vreemd vindt van GS.
Alle Flesjes die ik heb gehad zijn van de zelfde EXP datum 02-05 hebben.
Wat is hier de rede van?
Ik denk niet dat ze al hun supplementen in de zelfde maand hebben gemaakt.
anders hebben ze hard gewerkt :) .
Ik zelf had misschien in gedachten: stel voor dat ze worden opgerold kunnen ze zeggen dat ze pas een korte tijd A.S produceren. En zal de straf imo zeker minder zijn
En als de politie flesjes met verschillende EXP datums tegenkomen, gaat dit verhaal niet meer op natuurlijk.
Maar ik kan het ook gruwelijk mis hebben natuurlijk ;)

• Topic Starter Topic Starter
wel? spuiten die handel denk je dan? tzou maar "zogezegd" 2maanden over tijd zijn..

groeten

Ik denk zelf dat er een wezenlijk verschil zit tussen een pak melk wat over datum is, dan een vial onaangebroken AAS.

Maar toch zou ik je er geen uitsluitsel over kunnen geven.

met een beetje geluk ( en dat zal hier wel ) heeft dit al iemand zelf gedaan in zijn kuur periodes?? ik zal toch niet de eerste zijn he, wie dit "zou" proberen. dus mensen met ervaring... laat je horen :o misschien is de werking milder?

groeten

Ze moesten zeker van het oude spul af :D :evil2:

flobius zei:
wel? spuiten die handel denk je dan? tzou maar "zogezegd" 2maanden over tijd zijn..

groeten

Ga je pas over 3,5 maand beginnen dan?
Ik durf daar geen uitspraak over te doen, Maar zelf zou ik hem er wel gewoon inknallen, Heb zelf ook nog TEST E liggen van die EXP datum.
Je kunt test volgens mij 5 jaar bewaren op een goede plek natuurlijk.
En volgens mij maakt GS die etiketten met die stierenkop nog lang geen 5 jaar.
Dus ik ga er niet teveel van uit van de EXP datum van GS

MIsschien dat iemand dit zeker weet ???

wel, ben eens gaan zoeken hier en elders op het forum, en 90% van de mensen zeggen dat wanneer ze nog niet geopend zijn geweest ze ZEKER nog 6maand na datum te gebruiken zijn, ze verliezen dan nog maar 10% van hun totale werking!! dus, ik ga ze gebruiken in februari, dus in de maand van verval, zo tot 10 weken, dus ik ga ze zeker gebruiken, ben gerust gesteld! want heb ook gelezen dat de medische sector een kortere datum erop zet dan het infeite is, wat wil zeggen dat ze na hun verval datum ZEKER nog even goed zijn, je kent dat he, over geld uitslaan! groeten.

flobius zei:
hoi allemaal,

Ik bekeek zojuist mijn gear dat ik liggen heb voor mijn kuur die ik ga starten midden februari :D ,maar op mijn flesje van mijn TEST ENANTHATE van GS 10Ml, is de exp. datum 02-05, dus in februari zou het "zogezegd" ??? niet goed meer zijn! :( het is nog volledig dicht, dus nog nooit iets aangeweest, zou dit kwaad kunnen of iets met zich kunnen meebrengen mocht ik het toch gebruiken voor mijn 10weken kuur?! vind dit erge zonde voor 10Ml weg te gooien, heb het trouwens nog maar 2weken geleden gekocht. Al mijn andere gear zijn tegen 2006 goed, OEF!!

Ik weet dat ik misschien wat beter had moeten kijken naar datum, maar zou het kwaad kunnen? hopelijk niet!!

Groeten.

ik ken 2 mensen die het gewoon hebben gebruikt en ze zijn beide goed gegroeid zonder problemen. maar het blijft altijd je eigen keuze waarvoor je je eigen verantwoordelijkheid voor draagt.

Nee!!! Niet gebruiken man, stuur ze op naar mij ik zal ze op legitieme wijze lozen voor je :D

hahaha :D nee toch niet bro, deze gaat IN mij :D

groeten :p

anders print je zelf even een etiket uit, dan komt t ook weer goed :D

Weet iemand ook hoe dat zit met HCG?? Door omstandigheden is de kuur iets later begonnen dan gepland. Staat tot 03.2005 op maar kom uit op 06.2005.

iemand ??? thanx

Terug
Naar boven