AndroidHealthClinic

test-e only starten ja of nee??

bjornb

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m76
Massa
94kg
Vetpercentage
5%
beste bb

sukkel al een aantal maandjes met gevoeligen borst kliertjes meerderen malen na de dokter geweest nu een bloedtest gedaan blijkt dat mijn waardes allemaal dik in orde is niks op te merken aan mijn oestrogeen of testo.dokter heeft gezegt dat de hormonen in orde zijn dus alleen dat ik kans heb dat ik meer borstklier heb dan de gemiddelde man dus laat nog een echo maken om er zeker van te zijn wat er mis is .kuurverleden winstrol only d-bol only ben nu toe aan een injectkuurtje
wat vinden jullie kuur starten over 2 weken:
1tm10:500mg test-e
1tm4:winstrol(kickstart) 50mg perdag
nakuren met nolvadex
20mg per dag

is het wijs om meteen aromasin erbij te bestellen of arimidex of zal ik eerst even afwachten hoe mijn kuur gaat lopen en of ik er meer last van zal krijgen zijn er toevallig meerde bb die meer borst klier hebben dan de gemiddelde man ??? (dokter dacht zelf dat ik meer borst klier heb dan een ander of dat het door de hormonen en middelen uit vlees komt lijkt me sterk want eet vaak biologisch)

Laatst bewerkt door een moderator:
Zou 1 van de 2 er sowieso bijhouden voor de zekerheid. Altijd je hele kuur in huis hebben voor je uberhaubt begint :)
Test geen 12 weken?

Gewoon mee laten lopen vanaf het begin, arimi of aromasin.

Waarom meteen mee laten lopen dan? heb ook altijd last van gyno week 8 begint het dan... als ik dan begin met nolva op 20mg gaat het altidj weer weg... Vind dat mensen hier altijd te veel shit nemen als het nog niet nodig is..

• Topic Starter Topic Starter
Oke thnx is mijn eerste inject kuur maar gewoon beginnen dan tog ? Zal ik dan voor aromasin of arimidex gaan wat Zou de beste optie zijn zorg dat ik het heb liggen voor als het echt nodig is

Terug
Naar boven