AndroidHealthClinic

Test e /primo of test e / anavar

Bezoekers in dit topic

Kan je test e zetten in je deltoid met een 27g 0,4x13mm naald?
Ik zet met deze en dat is ideaal

9A0009C9-C1CF-4877-9871-047F35AD3481.jpeg
 
Van deze gesprekken heb ik toch weer een zin om te injecteren , man man...🧐
 
OK boomer

Ik doe het ook al zo'n 4 jaar, dus het is inderdaad gewoon te doen. Maar ideaal is anders, je zou er altijd voor moeten gaan een zo scherp mogelijke naald in jezelf te rammen.
Jij hebt waarschijnlijk een zeer taaie huid. Vezel naaldje gaat gewoon zonder problemen naar binnen.
 
Jij hebt waarschijnlijk een zeer taaie huid. Vezel naaldje gaat gewoon zonder problemen naar binnen.
Huid is het probleem helemaal niet, huid kom ik prima in en vervolgens loopt ie vaak op tegen de fascie waar ik dan extra druk voor moet zetten om erdoor te komen. Met gebackloade slinpin heb ik daar nooit last van.
Maar jij hebt je eigen waarheid en daar kan toch niemand wat tegenin brengen :roflol:
 
Jij hebt waarschijnlijk een zeer taaie huid. Vezel naaldje gaat gewoon zonder problemen naar binnen.
Ahzo
Huid is het probleem helemaal niet, huid kom ik prima in en vervolgens loopt ie vaak op tegen de fascie waar ik dan extra druk voor moet zetten om erdoor te komen. Met gebackloade slinpin heb ik daar nooit last van.
Maar jij hebt je eigen waarheid en daar kan toch niemand wat tegenin brengen :roflol:
het is een taaie nooit om te kraken, maar eentje waar weinig in zit :p
 
Huid is het probleem helemaal niet, huid kom ik prima in en vervolgens loopt ie vaak op tegen de fascie waar ik dan extra druk voor moet zetten om erdoor te komen. Met gebackloade slinpin heb ik daar nooit last van.
Maar jij hebt je eigen waarheid en daar kan toch niemand wat tegenin brengen :roflol:
Het is gewoon een feit dat backloaden a waste of time is.
 
Het is gewoon een feit dat backloaden a waste of time is.
Ik backload in 5 minuten 5 slinpins die me tijdens een cruise dus 5 weken coveren :shrug:
Wow wat een waste of time.
 
Ik backload in 5 minuten 5 slinpins die me tijdens een cruise dus 5 weken coveren :shrug:
Wow wat een waste of time.
Diep van binnen weet snuff dit ook wel, maar hij moet en zal het laatste woord hebben. Of dit nu relevant is of niet.
Zie zowat elke tenenkrommende discussie die hij aangaat.
 

Bijlagen

  • 08C6EE16-7DBF-42E8-B861-3613088ABE46.png
    08C6EE16-7DBF-42E8-B861-3613088ABE46.png
    361,7 KB · Weergaven: 56
Mijn oprechte excuses.


Welkom terug Caligula, hebben de DBB officieren je gratie verleend?
Ik had even wat rust nodig 😉 Nu weer tijd om te knallen
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Mijn oprechte excuses.


Welkom terug Caligula, hebben de DBB officieren je gratie verleend?
Was meer om te kutte 😝, voelde me toen wel in het nauw gedreven. Alle elite bb’ers die mij kwamen vuren om een winstrol only kuurtje 🤣.
 
  • Heart
Waarderingen: ACE
Was meer om te kutte 😝, voelde me toen wel in het nauw gedreven. Alle elite bb’ers die mij kwamen vuren om een winstrol only kuurtje 🤣.
Iedereen hier haat winstrol, toch hebben we het bijna allemaal stiekem gedaan :p
 
Iedereen hier haat winstrol, toch hebben we het bijna allemaal stiekem gedaan :p
Ik had me toen der tijd ook niet uit het veld laten slaan , was nog enigszins geslaagd ook.
Achteraf gezien begrijp je natuurlijk wat ze ermee bedoelden maar op dat moment weet je het natuurlijk zelf ‘beter’.

kreeg nog aardig wat verwijzingen naar mijn hoofd dus zo leek het voor mij niet alsof ze dat allemaal wel eens gedaan hadden 😂.
 
Vial en spot desinfecteren, optrekken in spuitje en meteen zetten. Je hoeft niet te aspireren.
Hzo hoeft dit niet meer ?
Wist ik namelyk niet en deed het dus nog wel.
 
Back
Naar boven