XXL Nutrition

Test e /primo of test e / anavar

Ik zie het ook wel eens langskomen, bijvoorbeeld hier op 07:00
Maar let op hij gebruikt alweer een 27g ipv een 29g of 30g.
Meerdere malen 29g geprobeerd, krijg er echt geen druppel in.

Ja, dat post ik, en ik post er een foto bij die mijn uitleg duidelijk maakt. Wat heb je meer nodig om het te begrijpen?
Zoals ik al zei het is gewoon te doen, heel gemakkelijk zelfs. Als jij anderen de touristische route voor injecteren wil adviseren be my guest maar ik weet dat het onzin is en zeker onnodig.

Zoals ik al zei het is gewoon te doen, heel gemakkelijk zelfs. Als jij anderen de touristische route voor injecteren wil adviseren be my guest maar ik weet dat het onzin is en zeker onnodig.

Ja, je kunt ook gewoon met een rode optreknaald injecteren, dat is ook gewoon te doen, maar daar gaat niet over. Dat snap zelfs jij hoop ik.

Laatst bewerkt:
punt is dat hij nniet een maar twee keer een vial prikt met dezelfde naald en em dan zet. Nelson is kundig dus wellicht is de naald wel bot maar maakt het weinig uit met injecteren.
We praten over een vezel naaldje, al is de scherpte minder gaat injecteren nog steeds doodeenvoudig

Is dit nu zo een ingewikkelde afbeelding voor jou?
57FFA030-594B-4B5F-9858-AC51181474E2.jpeg

staat ook in alle cursussen verpleegkunde.

Maar hoog geleide snufferd weet het weer beter.
Niemand zegt dat je met een botte naald niet kunt injecteren

Is dit nu zo een ingewikkelde afbeelding voor jou?
57FFA030-594B-4B5F-9858-AC51181474E2.jpeg

staat ook in alle cursussen verpleegkunde.

Maar hoog geleide snufferd weet het weer beter.
Niemand zegt dat je met een botte naald niet kunt injecteren
Fotos interesseren me niet, praktijk is waar het om gaat.

Fotos interesseren me niet, praktijk is waar het om gaat.
Ik trek mijn hCG altijd op met de slinpin door de rubberen stop heen en zet deze IM, olie backload ik altijd in mijn slinpins en zet deze ook IM.
Ik merk echt wel significant verschil in hoe soepel de pin mijn spier in gaat. :rolleyes:

Ik trek mijn hCG altijd op met de slinpin door de rubberen stop heen en zet deze IM, olie backload ik altijd in mijn slinpins en zet deze ook IM.
Ik merk echt wel significant verschil in hoe soepel de pin mijn spier in gaat. :rolleyes:
Ik heb het een aantal jaar gedaan en nergens last van. Het is gewoon te doen.

Ik heb het een aantal jaar gedaan en nergens last van. Het is gewoon te doen.
OK boomer

Ik doe het ook al zo'n 4 jaar, dus het is inderdaad gewoon te doen. Maar ideaal is anders, je zou er altijd voor moeten gaan een zo scherp mogelijke naald in jezelf te rammen.

Terug
Naar boven