That dude
Cool Novice
- Waardering
- 111
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals ik al zei het is gewoon te doen, heel gemakkelijk zelfs. Als jij anderen de touristische route voor injecteren wil adviseren be my guest maar ik weet dat het onzin is en zeker onnodig.Ja, dat post ik, en ik post er een foto bij die mijn uitleg duidelijk maakt. Wat heb je meer nodig om het te begrijpen?
Ik zie het ook wel eens langskomen, bijvoorbeeld hier op 07:00
Maar let op hij gebruikt alweer een 27g ipv een 29g of 30g.
Meerdere malen 29g geprobeerd, krijg er echt geen druppel in.
Zoals ik al zei het is gewoon te doen, heel gemakkelijk zelfs. Als jij anderen de touristische route voor injecteren wil adviseren be my guest maar ik weet dat het onzin is en zeker onnodig.
Dat was waar ik op reageerde. Met een afbeelding die het duidelijk maakt.
Nogmaals, het is gewoon te doen. Einde discussie.Dat was waar ik op reageerde. Met een afbeelding die het duidelijk maakt.
Valt de euro/pond whatever het in jouw wereldje is nu?
Dat is nooit de discussie geweest, dat weet ik zelf ook wel
Naald is niet bot.Dat is nooit de discussie geweest, dat weet ik zelf ook wel
het gaat over een botte naald
Dit is echt een discussie voeren met een kleuter
punt is dat hij nniet een maar twee keer een vial prikt met dezelfde naald en em dan zet. Nelson is kundig dus wellicht is de naald wel bot maar maakt het weinig uit met injecteren.
We praten over een vezel naaldje, al is de scherpte minder gaat injecteren nog steeds doodeenvoudigpunt is dat hij nniet een maar twee keer een vial prikt met dezelfde naald en em dan zet. Nelson is kundig dus wellicht is de naald wel bot maar maakt het weinig uit met injecteren.
Kan je test e zetten in je deltoid met een 27g 0,4x13mm naald?We praten over een vezel naaldje, al is de scherpte minder gaat injecteren nog steeds doodeenvoudig
Is dit nu zo een ingewikkelde afbeelding voor jou?
Ja, ik zet alles het met 29G slinpins: delts, quads, triceps en chest.Kan je test e zetten in je deltoid met een 27g 0,4x13mm naald?
En dan ook op die backload manier?Ja, ik zet alles het met 29G slinpins: delts, quads, triceps en chest.
Ja
Fotos interesseren me niet, praktijk is waar het om gaat.Is dit nu zo een ingewikkelde afbeelding voor jou?
![]()
staat ook in alle cursussen verpleegkunde.
Maar hoog geleide snufferd weet het weer beter.
Niemand zegt dat je met een botte naald niet kunt injecteren
Dit is zowat de domste reactie ooitFotos interesseren me niet, praktijk is waar het om gaat.

Ik trek mijn hCG altijd op met de slinpin door de rubberen stop heen en zet deze IM, olie backload ik altijd in mijn slinpins en zet deze ook IM.Fotos interesseren me niet, praktijk is waar het om gaat.

Ik heb het een aantal jaar gedaan en nergens last van. Het is gewoon te doen.Ik trek mijn hCG altijd op met de slinpin door de rubberen stop heen en zet deze IM, olie backload ik altijd in mijn slinpins en zet deze ook IM.
Ik merk echt wel significant verschil in hoe soepel de pin mijn spier in gaat.![]()
OK boomerIk heb het een aantal jaar gedaan en nergens last van. Het is gewoon te doen.