XXL Nutrition

Test e /primo of test e / anavar

Bezoekers in dit topic

Even wat anders: Dit topic begon over test met primo of anavar.
Wat over de de combo 1 ml test+ 2 ml Primo+ 1/2 ml Tren E per week?
Zou de tren en primo elkaar flink versterken? zou een 1/2 ml tren al wat meerwaarde hierin hebben?
 
Even wat anders: Dit topic begon over test met primo of anavar.
Wat over de de combo 1 ml test+ 2 ml Primo+ 1/2 ml Tren E per week?
Zou de tren en primo elkaar flink versterken? zou een 1/2 ml tren al wat meerwaarde hierin hebben?
Ben ik wel benieuwd naar , ik ga december/januari blast beginnen met 375mg test e en 300mg primo .
Tren wacht ik liever nog een paar jaar mee .

idk of die tren op een 1/2ml iets gaat opleveren , nog nooit tren gebruikt dus kan daar niet veel zinnigs over zeggen . Vanwaar eigk deze combo?
 
Even wat anders: Dit topic begon over test met primo of anavar.
Wat over de de combo 1 ml test+ 2 ml Primo+ 1/2 ml Tren E per week?
Zou de tren en primo elkaar flink versterken? zou een 1/2 ml tren al wat meerwaarde hierin hebben?
Als je tren er in doet kun je de primo wel weg laten zonde van je geld.
 
Als je tren er in doet kun je de primo wel weg laten zonde van je geld.
Zou die 1/2ml tren je meer brengen dan die 3ml primo naast de test , zonder te kijken naar het financiële gedeelte
 
Zou die 1/2ml tren je meer brengen dan die 3ml primo naast de test , zonder te kijken naar het financiële gedeelte
Nee dan zou ik gewoon meer primo zetten.

150mg tren per week kan genoeg zijn maar dan wel ace.
 
Nee dan zou ik gewoon meer primo zetten.

150mg tren per week kan genoeg zijn maar dan wel ace.
Oke dan laat ik tren sws nog even voor wat het is , denk mooi om mee te beginnen als ik al wat kuurervaring heb opgebouwd.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Ik heb wel eens gelezen dat 1 ml tren gelijk staat aan 3ml primo.
Kan dit kloppen?
 
Als je tren er in doet kun je de primo wel weg laten zonde van je geld.
Je bent een beste kerel hoor, maar TS gelijk tren adviseren ipv pimo, die jonge is net begonnen met kuren. Gelijk het zwaarste anabool aansmeren lijkt me niet een strak plan.

Iig is die tren look ook niet altijd de mooiste
 
Je bent een beste kerel hoor, maar TS gelijk tren adviseren ipv pimo, die jonge is net begonnen met kuren. Gelijk het zwaarste anabool aansmeren lijkt me niet een strak plan.

Iig is die tren look ook niet altijd de mooiste
Ik adviseer nergens tren? ik geef antwoord op die ivar zijn vraag. Lees eerst eens de hele context voordat je antwoord.
 
Oke dan laat ik tren sws nog even voor wat het is , denk mooi om mee te beginnen als ik al wat kuurervaring heb opgebouwd.
Tren is eerst ook nergens voor nodig.
 
De nakuur zit er helemaal op , het gewicht is al een week hetzelfde gebleven dus ben erg tevreden , vooral in de eerste weken met name de 1e echte week van de nakuur ging het wat snel , denk dat dit met name veel vocht was.
aangezien ik misschien iets te vroeg ben begonnen heb ik wel het gevoel dat ik alles redelijk goed vastgehouden heb (tot nu toe).
In mijn hoofd ga ik nog steeds vooruit en als ik fotos en filmojes van mezelf langs elkaar leg zie ik dat ook daadwerkelijk in sommige delen (biceps,borst) . Met name in me schouders heb ik wel wat volume ingeleverd, en dan doel ik met name over de 3D koppen die er toch wel echt in kwamen.
Dus 8 kilo gewonnen , 2,7kg kwijtgeraakt.

ben van plan nu 2 maanden off te blijven, probeer het wel zo uitdagend mogelijk te maken , vandaag begonnen met creatine . Dan maar op die manier een beetje bezig zijn om de lat hoger te leggen.

qua kracht ben ik eigenlijk niet zo veel achteruitgegaan, huidige stats:

bench 120 5x
Squat 160 5x
Deadlift 160 5x

focus me niet heel erg op deze stats maar toch leuk om jeself ook in deze compound oefeningen progressie te zien maken.

na veel navraag gedaan te hebben bij verschillende leden en zelf veel onderzoek gedaan te hebben wordt mijn volgende keuze voor AAS toch een blast en cruise voor een lange periode .
Heb lang getwijfeld over verschillende compounds en welke ik wil gaan toepassen etc.
Ik ga me denk ik vooral tijdens het begin nog beperken tot alleen de basis (test) vind het toch wel belangrijk dat ik deze basis compound goed ga ondervinden hoe mijn lichaam er precies mee omgaat, ook wil ik wat gaan spelen in doseringen zodat ik kan zien op welke hoeveelheid ik mooie progressies kan maken. Behoudt die extra mg van andere compounds liever in latere stadiums aangezien ik al goed genoeg gegroeid ben op een lage dosis test + wat var . Dus dalijk gewoon lekker wat experimenteren met test en daarbij stevig maar clean bulken.
Wat het voor mij denk ik gaat worden in december.
Wk 1/10 test e 375mg
Wk 7/12 misschien verhogen indien nodig (450/500mg) ,anders gewoon op 375 zitten .
Daarna een weekje of 8 cruisen op 150mg en wat er dan toegevoegd gaat worden zie ik tegen die tijd wel weer . Zal tegen die tijd ook een log beginnen voor de mensen die het interessant lijkt mij te willen volgen.

Als er vragen/tips/opmerkingen zijn hoor ik het graag!
 
die 375 gaat je tegenvallen, waarom lager dan eerste kuur in totale dosering?
 
die 375 gaat je tegenvallen, waarom lager dan eerste kuur in totale dosering?
Met de redenatie dat ik meer test zette dan voorheen (250 mg ) , denk je dat dit dan echt tegen gaat vallen qua gains ?
 
Met de redenatie dat ik meer test zette dan voorheen (250 mg ) , denk je dat dit dan echt tegen gaat vallen qua gains ?
Toen zat er wel een oral bij, die je ook moet meetellen. Ik ben het eens met Hercules27 . 500mg test is nog steeds voorzichtig (wat heel goed is)
 
Toen zat er wel een oral bij, die je ook moet meetellen. Ik ben het eens met Hercules27 . 500mg test is nog steeds voorzichtig (wat heel goed is)
Let wel dat dan wel een andere a:E verhouding hebt die je wel hebt als je test/primo test/mast test/var hebt

Meer kans op acne/vochtretentie/gyno
 
Back
Naar boven