MuscleMeat

Test e /primo of test e / anavar

• Topic Starter Topic Starter
Toen zat er wel een oral bij, die je ook moet meetellen. Ik ben het eens met @Hercules27 . 500mg test is nog steeds voorzichtig (wat heel goed is)
Ja ik geef jullie daarin ook gelijk , misschien toch wat te voorzichtig beredeneert als ik er zo over nadenk.
Dan zal het dus een test e 500mg worden of primo toevoegen, ga ik nog even over nadenken .
Let wel dat dan wel een andere a:E verhouding hebt die je wel hebt als je test/primo test/mast test/var hebt

Meer kans op acne/vochtretentie/gyno
Zeker waar , ga hierover nog wel even nadenken.

Het is maar net wat je doelen zijn, paar kg erbij en droog blijven dan zou ik niet voor die hoge doseringen gaan. Wil je dat wel? Dan zou ik voor test deca gaan

kijk je pakte er 40mg van een oral bij, ik zou 400mgtest pakken met een oral erbij misschien winstrol of weer anavar, want je reageerde er zeer goed op.
Met de redenatie dat ik meer test zette dan voorheen (250 mg ) , denk je dat dit dan echt tegen gaat vallen qua gains ?

kijk je pakte er 40mg van een oral bij, ik zou 400mgtest pakken met een oral erbij misschien winstrol of weer anavar, want je reageerde er zeer goed op.
Ja klopt ook wel , alleen omdat orals ook niet het beste is wat je kan nemen , winstrol gaat het niet worden voor een bulk, anavar zou nog altijd een optie zijn . Het vervelende is dat het niet echt duidelijk is hoe schadelijk nou anavar bijvoorbeeld is .

Ja klopt ook wel , alleen omdat orals ook niet het beste is wat je kan nemen , winstrol gaat het niet worden voor een bulk, anavar zou nog altijd een optie zijn . Het vervelende is dat het niet echt duidelijk is hoe schadelijk nou anavar bijvoorbeeld is .
400 test, 40/50mg anavar?

Zou dan twee keer ik de week injecten, maandag ochtend/ donderdag avond voor stabielere bloedwaardes. Hoef je ook minder in 1x te injecteren

primo test altijd goede combi

Wilden jullie laten weten dat ik weer bijna ga beginnen, even afwachten de komende weken of de gyms dicht gaan. Mochten ze openblijven dan ga ik mijn blast/cruise periode starten . Lang getwijfeld of ik eerst wilden gaan cyclen maar heb de knoop doorgehakt om gewoon gelijk voor langere tijd On te blijven. Cruises zal ik op 125mg

veel getwijfeld over wat het nu voor mij gaat worden naast de test. Met wat leden erover gehad en uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ik zelf mijn eerste kuur in grote lijnen ga overdoen. Dit om de simpele reden dat ik hier goed op ben gegroeid en ik eerst ga kijken of er hiermee nog meer uit te halen is . Eerste kuur :
1/10 Test e 250mg e/w
3/8 Anavar 40mg e/d

zo gaat de eerste blast er ongeveer uitzien:
1/12 Test e 375mg e/w
1/6 anavar 40mg e/d
7/12 primo 300mg e/w

Over het tweede deel van de kuur twijfel ik nog een beetje maar dat gaat wss gewoon primo worden. tips of aanmerkingen hoor ik graag !

doel : voordat ik 22 wordt 100kg a 8%

huidige fysiek:
Wel wat aangekomen maar de massa zit er nog goed op , vooral de ronde schouders blijven er aardig in zitten. Vooral mijn schouders lijken tijdens het On zijn snel op te blazen
CEF0A1BD-A1C2-413E-8BD1-C8381A70B1A7.jpeg
5ED4364E-E762-4483-B7B9-30CE6637A9C3.jpeg

Laatst bewerkt:
Heb nog een vraag aan blast/cruisers hier op het forum . Hoe denken jullie over hcg tijdens On blijven ?? Twijfel er namelijk nog over .
Dacht hcg pas blasten als ik off wil gaan, iemand tips ?

jij hersteld zeer goed na die kuur blast and cruise is compleet overbodig voor jouw.

je kunt altijd nog besluiten om die route op te gaan.

de meeste mensen zeggen dat ze door een hel gaan na off gaan, bij jouw is dat niet te zien en ook absoluut niet aan je massa verlies ofzo.

jij hersteld zeer goed na die kuur blast and cruise is compleet overbodig voor jouw.

je kunt altijd nog besluiten om die route op te gaan.

de meeste mensen zeggen dat ze door een hel gaan na off gaan, bij jouw is dat niet te zien en ook absoluut niet aan je massa verlies ofzo.
Ik snap je punt en je hebt eigenlijk ook gelijk. Maar sinds ik eenmaal begonnen ben is de drang ook sterk nogmaals te beginnen. Alsof ik een route gestart ben en deze nu dan ook zo snel mogelijk wil afmaken. Niet dat ik nu zo ongeduldig ben maar na 5 jaar natty trainen en nu dus de eerste kuur gedaan te hebben wil ik gewoon zo hard mogelijk gas geven om doelen die ik voor ogen heb te behalen.

Ik ben zeker niet door een hel gegaan tijdens het off gaan, uiteindelijk verandert je mindset hierin ook , je hebt immers weer iets uitdagends ( zo veel mogelijk massa behouden).
Misschien wil ik ook iets te graag mijn doelen zo snel mogelijk bereiken. Maargoed ik heb er zelf al lang en veel over nagedacht en heb de afwegingen voor mezelf al gemaakt .

geduld is het belangrijkste denk ik.

Primo maar 5 weken? Of je doet primo je hele cycle of gewoon niet. Je bloedwaarden zijn pas na ongv 3 a 4 weken primo optimaal. Als je iets 5 weken wil doen dan masteron prop (korte ester). Dan kom je gelijk harder en droger te staan.

Primo maar 5 weken? Of je doet primo je hele cycle of gewoon niet. Je bloedwaarden zijn pas na ongv 3 a 4 weken primo optimaal. Als je iets 5 weken wil doen dan masteron prop (korte ester). Dan kom je gelijk harder en droger te staan.
Heb geen ervaring met primo dus dan zal ik daar idd rekening mee houden . Het is voor 6 weken btw.

Had een beetje de gedachtegang erachter dat het goed is om aanpassingen toe te brengen waar het lichaam nog niet gewend op is. Dus dacht switch na 6 weken anavar voor primo.
Vooral rich piana uit mijn hoofd was een groot fan van switchen in compounds tijden de Cycle

en over mast twijfel ik een beetje , ben gevoelig voor haarverlies en had vernomen dat mast daar wel bekend om staat dat het voor haarverlies kan zorgen.

iig bedankt voor je feedback

Terug
Naar boven