XXL Nutrition

Test e /primo of test e / anavar

• Topic Starter Topic Starter
waarom niet 375 test(lekkere basis test)10 weken
300mg primo 10 weken
40mg anavar voor de training 10 weken

wel als je maar vier keer in de week traint.

Ik denk persoonlijk dat anavar ook wel 10 weken kan zonder problemen maar om dat gelijk te gaan adviseren.
Is me net iets teveel , hou het liever bij 2 compounds, dat aantal mg is nog niet nodig.
Train meestal 6x per week btw.

10 weken anavar zou denk ik inderdaad kunnen , ga dit denk ik niet doen aangezien het wel heel erg veel van het goede is . De test op 375 doe ik sws. Twijfel nog steeds of primo 300mg of 50mg anavar e/d of beide. Heb wel vernomen dat anavar iets meer spieropbouwender is en aangezien ik de eerste 6 weken sws maximaal wil bulken komt deze imo beter tot zijn recht.

Is me net iets teveel , hou het liever bij 2 compounds, dat aantal mg is nog niet nodig.

10 weken anavar zou denk ik inderdaad kunnen , ga dit denk ik niet doen aangezien het wel heel erg veel van het goede is . De test op 375 doe ik sws. Twijfel nog steeds of primo 300mg of 50mg anavar e/d of beide. Heb wel vernomen dat anavar iets meer spieropbouwender is en aangezien ik de eerste 6 weken sws maximaal wil bulken komt deze imo beter tot zijn recht.
Ik betwijfel of anavar die kracht bezit, denk zelf dat primo meer op gaat leveren. Houd ook rekening met the first pass effect. Wanneer je 50mg per dag neemt zal een deel hiervan verloren gaan in de lever, ben niet op de hoogte van de ratio maar ik weet wel dat de biobeschikbaarheid enorm afneemt. Erg grote kans dat je niet aan de 300mg per week zal gaan komen.

Lol, maximaal bulken en dan kies je voor anavar en primo?
Primo bouwt meer spier op dan anavar. Ik snap echt niet waar sommige hier hun info vandaan halen. Ik zie de raarste kuren voorbij komen.

Lol, maximaal bulken en dan kies je voor anavar en primo?
Primo bouwt meer spier op dan anavar. Ik snap echt niet waar sommige hier hun info vandaan halen. Ik zie de raarste kuren voorbij komen.
Komt omdat mijn eerste kuur ook test+anavar was en hier gewoon echt goed op heb gegained. Is niet info ergens vandaan halen is gewoon eigen ervaring wat me zeer goed bevallen is .

Komt omdat mijn eerste kuur ook test+anavar was en hier gewoon echt goed op heb gegained. Is niet info ergens vandaan halen is gewoon eigen ervaring wat me zeer goed bevallen is .
Heb je zeker gedaan man! Grote progressie op slechts een kleine hoeveelheid. En ik weet dat jij het rustig aan wil doen.

Ik betwijfel of anavar die kracht bezit, denk zelf dat primo meer op gaat leveren. Houd ook rekening met the first pass effect. Wanneer je 50mg per dag neemt zal een deel hiervan verloren gaan in de lever, ben niet op de hoogte van de ratio maar ik weet wel dat de biobeschikbaarheid enorm afneemt. Erg grote kans dat je niet aan de 300mg per week zal gaan komen.
Dat zou kunnen inderdaad , ben ookal lang aan het twijfelen wat het nu gaat worden. Nadeel van anavar is dat ik het eigk Max 6 weken wil aanhouden en dus wel moet overschakelen op een andere compound.

Je hebt anavar in je eerste kuur op het eind genomen, dit is je goed bevallen, het heeft de bloat tegengehouden. Anavar is daar zeer geschikt voor. Er zijn betere milde middelen voor spieropbouw, eentje daarvan is primo.
Waarom niet die anavar aan het eind van je kuur aanhouden en met test/primo starten.
8 weken primo gevolgd door 4 weken anavar.

Je hebt anavar in je eerste kuur op het eind genomen, dit is je goed bevallen, het heeft de bloat tegengehouden. Anavar is daar zeer geschikt voor. Er zijn betere milde middelen voor spieropbouw, eentje daarvan is primo.
Waarom niet die anavar aan het eind van je kuur aanhouden en met test/primo starten.
8 weken primo gevolgd door 4 weken anavar.
Daar geef ik je zeker gelijk in , dit lijkt me wellicht wat. Bedankt iig

het protocol was een snel voorbeeld en ik zal er nog een geven maar dan met andere middelen.

kuur 1:
test 400mg week 1-12
deca 200mg week 1-12

kuur 2:
test 400mg week 1-12
deca 200mg week 1-4
bold 400mg week 5-8
deca 250mg week 9-12

ik verhoog in deze kuur de bold omdat in de praktijk bold wat zwakker is mg per mg.

daarnaast zijn de esters niet hetzelfde in het voorbeeld(volgens mij) maar wel vergelijkbaar in lengte(niet gecontroleerd maar uit geheugen!)

denk je nou echt dat deze twee kuren compleet andere resultaten gaan geven?

Mijn stelling is dat deze middelen een vergelijkbare werking hebben.

en al je reageert op mijn berichten dan moet je je verplaatsen in mijn situatie. Als je het niet eens bent met mijn stelling dan ben je het met al het andere wat volgt(de kuurtjes als snel voorbeeld) na mijn stelling natuurlijk ook oneens.
Dus ik weet niet wat je met bloedwaardes en esters aan komt zetten?

De halotestin heb ik expres niet benoemt omdat iedereen het erover eens is dat dat middel geen massa bouwer is maar specifiek voor kracht en agressiviteit is.

Ik citeer je eigen domme woorden ff:
"deze middelen zijn allemaal derivaten van testosteron en doen(hebben) allemaal een vergelijkbare werking."

wow de zin klopt inderdaad niet, wow een fout in de zinsconstructie, dat jij dit als bewijs voor iets aandraagt wat ben je dan een loser zeg.

Maar de ham vraag hoezo zou iemand voor kuur 2 gaan en 4 weken snelle jelle tussendoor bold pakken???

Wilden jullie laten weten dat ik weer bijna ga beginnen, even afwachten de komende weken of de gyms dicht gaan. Mochten ze openblijven dan ga ik mijn blast/cruise periode starten . Lang getwijfeld of ik eerst wilden gaan cyclen maar heb de knoop doorgehakt om gewoon gelijk voor langere tijd On te blijven. Cruises zal ik op 125mg

veel getwijfeld over wat het nu voor mij gaat worden naast de test. Met wat leden erover gehad en uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ik zelf mijn eerste kuur in grote lijnen ga overdoen. Dit om de simpele reden dat ik hier goed op ben gegroeid en ik eerst ga kijken of er hiermee nog meer uit te halen is . Eerste kuur :
1/10 Test e 250mg e/w
3/8 Anavar 40mg e/d

zo gaat de eerste blast er ongeveer uitzien:
1/12 Test e 375mg e/w
1/6 anavar 40mg e/d
7/12 primo 300mg e/w

Over het tweede deel van de kuur twijfel ik nog een beetje maar dat gaat wss gewoon primo worden. tips of aanmerkingen hoor ik graag !

doel : voordat ik 22 wordt 100kg a 8%

huidige fysiek:
Wel wat aangekomen maar de massa zit er nog goed op , vooral de ronde schouders blijven er aardig in zitten. Vooral mijn schouders lijken tijdens het On zijn snel op te blazen
CEF0A1BD-A1C2-413E-8BD1-C8381A70B1A7.jpeg
5ED4364E-E762-4483-B7B9-30CE6637A9C3.jpeg
Succes kerel. Ziet er goed uit! Ook je komende 2e kuur. Alleen Primo voor 5 weken is wel net te kort. Ik zou zeker 8 weken aanhouden
Ik ben benieuwd.

waarom niet 375 test(lekkere basis test)10 weken
300mg primo 10 weken
40mg anavar voor de training 10 weken

wel als je maar vier keer in de week traint.

Ik denk persoonlijk dat anavar ook wel 10 weken kan zonder problemen maar om dat gelijk te gaan adviseren.

Ik zou alleen de anavar anders doen. Alleen laatste 4 weken anavar erbij.

Succes kerel. Ziet er goed uit! Ook je komende 2e kuur. Alleen Primo voor 5 weken is wel net te kort. Ik zou zeker 8 weken aanhouden
Ik ben benieuwd.
Jaa ben er ook wel uit dat als ik de primo ga blasten ik gewoon 3 vials haal , haal ik de 8 weken zeker op minimaal 300mg. Maar 4 weken anavar ? Wellicht zou ik ook voor winstrol kunnen gaan om er echt hard uit te komen, indien het toch maar 4 weken is kan dat denk ik ook niet zo veel kwaad.

Jaa ben er ook wel uit dat als ik de primo ga blasten ik gewoon 3 vials haal , haal ik de 8 weken zeker op minimaal 300mg. Maar 4 weken anavar ? Wellicht zou ik ook voor winstrol kunnen gaan om er echt hard uit te komen, indien het toch maar 4 weken is kan dat denk ik ook niet zo veel kwaad.
Kan ook, orale middelen werken snel dus 4 weken is gewoon te doen.

Winstrol is potenter dan anavar.

Dat zeker , en in hoeverre winstrol voor 4 weken op 50mg schadelijk zal zijn valt denk ik ook reuze mee. Denk dat ik dan wel hard en goed droog de kuur uit kan komen.
Je maakt je druk om haarverlies, je wil geen masteron gebruiken maar wel winstrol. Je moet echt beter je research doen man. Verder is 4 weken winny wel lekker, dat zeker.

Laatst bewerkt:
Je maakt je druk om haarverlies, je wil geen masteron gebruiken maar wel winstrol. Je moet echt beter je research doen man. Verder is 4 weken winny wel lekker, dat zeker.
Haaruitval door androgenen (androgenetische alopecia) is het gevolg van androgene activiteit in de scalp. Of dit nu door DHT komt of iets anders maakt helemaal niets uit als de androgene activiteit overeenkomt door bijv. dosering. Winny zet NIET om naar DHT, ALLEEN testosteron zet om naar DHT. Winny IS ook geen DHT, het IS gewoon 5a-gereduceerd. 5a-gereduceerd is niks anders dan dat er een H-atoom is toegevoegd aan C5 (reductie) en de dubbele binding verloren gaat. Dit bevordert -doorgaans- androgene affiniteit.

Stukje geciteerd van @Galen

Ga me niet meer druk maken om haaruitval. Fack die shit, uiteindelijk versnellen alle anabolen het proces.

Haaruitval door androgenen (androgenetische alopecia) is het gevolg van androgene activiteit in de scalp. Of dit nu door DHT komt of iets anders maakt helemaal niets uit als de androgene activiteit overeenkomt door bijv. dosering. Winny zet NIET om naar DHT, ALLEEN testosteron zet om naar DHT. Winny IS ook geen DHT, het IS gewoon 5a-gereduceerd. 5a-gereduceerd is niks anders dan dat er een H-atoom is toegevoegd aan C5 (reductie) en de dubbele binding verloren gaat. Dit bevordert -doorgaans- androgene affiniteit.

Stukje geciteerd van @Galen

Ga me niet meer druk maken om haaruitval. Fack die shit, uiteindelijk versnellen alle anabolen het proces.
Daar komt het op neer. Nandrolon is het risico misschien wat lager, testosteron misschien wat hoger (als je geen 5a-reductaseremmer slikt), en de rest is één pot nat als je een dosering neemt die qua anabole effecten gelijk is aan een ander AAS.

Terug
Naar boven