Fitness Seller

Test e /primo of test e / anavar

Heb geen ervaring met primo dus dan zal ik daar idd rekening mee houden . Het is voor 6 weken btw.

Had een beetje de gedachtegang erachter dat het goed is om aanpassingen toe te brengen waar het lichaam nog niet gewend op is. Dus dacht switch na 6 weken anavar voor primo.
Vooral rich piana uit mijn hoofd was een groot fan van switchen in compounds tijden de Cycle

en over mast twijfel ik een beetje , ben gevoelig voor haarverlies en had vernomen dat mast daar wel bekend om staat dat het voor haarverlies kan zorgen.

iig bedankt voor je feedback
Primo naar mijn weten ook (haarverlies)

Switchen van compounds tijdens een kuur is helemaal geen verkeerde gedachte. Probeer er wel zoveel mogelijk uit te halen.

• Topic Starter Topic Starter
Switchen van compounds tijdens een kuur is helemaal geen verkeerde gedachte. Probeer er wel zoveel mogelijk uit te halen.
Ga sws 110% knallen , maar dat doe ik nu off ook dus dat gaat het probleem niet zijn .

Maar misschien wat @CXLBV zei dat de primo misschien niet helemaal tot zijn recht komt als het maar voor 6 weken gebruikt wordt.

Zelf ervaring mee gehad ? Volgens mij was het bij primo niet zo erg als bij mast , maar dat weet ik niet zeker .
Jawel man primo kan ook haarverlies geven zelf gemerkt, anavar ook overigens. Het blijft wel iets genetisch.

"For the most part, side effects are almost non-existent with methenolone. However due to it being a DHT derived steroid prostate problems and the exacerbation hair loss if a user is prone to male pattern baldness can occur for users of the compound. Many will use ketoconazole and/or finasteride to help with these effects"

Van compounds wisselen kan zeker maar je moet wel rekening houden met de esters.

Laatst bewerkt:
Jawel man primo kan ook haarverlies geven zelf gemerkt, anavar ook overigens. Het blijft wel iets genetisch.

"For the most part, side effects are almost non-existent with methenolone. However due to it being a DHT derived steroid prostate problems and the exacerbation hair loss if a user is prone to male pattern baldness can occur for users of the compound. Many will use ketoconazole and/or finasteride to help with these effects"

Van compounds wisselen kan zeker maar je moet wel rekening houden met de esters.
Eh, juist omdat het al 5a-gereduceerd ('DHT derived') is wordt het effect ervan niet versterkt in bijv. de prostaat. Lekkere logica dit.

• Topic Starter Topic Starter
Misschien 2 weken er aan vast plakken.
Dat gaat hem denk niet worden 14 weken blasten is voor nu niet nodig.

Het is ook grotendeels genetisch. Ik zal sommige dingen zoals 6weken primo 6 weken anavar heroverwegen.

Primo maar 5 weken? Of je doet primo je hele cycle of gewoon niet. Je bloedwaarden zijn pas na ongv 3 a 4 weken primo optimaal. Als je iets 5 weken wil doen dan masteron prop (korte ester). Dan kom je gelijk harder en droger te staan.
je kunt dan toch van week 6-10 een andere compound met dezelfde ester pakken, als die zwakker is dan zet je wat meer als die sterker is misschien wat minder.

dit hele verhaal van je moet een compound een x aantal weken gebruiken is bullcrap.

je zou tock ook 3 weken bold drie weken nadrolon dan weer drie weken bold etc kunnen doen.

deze middelen zijn allemaal derivaten van testosteron en doen allemaal een vergelijkbare werking.

ik persoonlijk zou het wel fijner vinden om het bij een middel te houden voor een 8-12 weken maar ik realiseer dat het niet hoeft.

Laatst bewerkt:
waarom niet 375 test(lekkere basis test)10 weken
300mg primo 10 weken
40mg anavar voor de training 10 weken

wel als je maar vier keer in de week traint.

Ik denk persoonlijk dat anavar ook wel 10 weken kan zonder problemen maar om dat gelijk te gaan adviseren.

je kunt dan toch van week 6-10 een andere compound met dezelfde ester pakken, als die zwakker is dan zet je wat meer als die sterker is misschien wat minder.

dit hele verhaal van je moet een compound een x aantal weken gebruiken is bullcrap.

je zou tock ook 3 weken bold drie weken nadrolon dan weer drie weken bold.

deze middelen zijn allemaal derivaten van testosteron en doen allemaal een vergelijkbare werking.

ik persoonlijk zou het wel fijner vinden om het bij een middel te houden voor een 8-12 weken maar ik realiseer dat het niet hoeft.
Lol wat? Hebben allemaal een vergelijkbare werking? Waar heb je het over man. Derivaten zijn van test, wil niet zeggen dat ze in iets soortgelijk als testosteron metaboliseren.

Volgens mij snap jij niet hoe esters werken zie ook mijn grafieken:
- 3 weken bold 200mg e3d: eind week 3 bloedwaarden rond de 22
- 10 weken bold 200mg e3d: bloedwaarden stabiel op 41
En daarom slaat het nergens op om 3 weken iets met een lange ester te zetten. TENZIJ je frontload, maar daar ben ik persoonlijk geen fan van.

Bijlagen

• 20201029_160310.jpg
    20201029_160310.jpg
    97,9 KB · Weergaven: 71
  • 20201029_160555.jpg
    20201029_160555.jpg
    117,7 KB · Weergaven: 61
jij begrijpt mijn punt niet hahahah, het gaat erom dat deze middellen testosteron, nandrolon, boldenone enz een vergelijkbare werking hebben.

volgend voorbeeld: deze keer met orals elke dag van de week een ander middel

ma: anavar
di: dboll
wo: winstrol
do: oxy
vri: tboll
zat: primo
enz

het punt is dat deze middelen toch echt wel een vergelijkbare werking hebben, ondanks dat jij je hoofd in het zand steekt daarover.

en over die esters en bloedwaarden hou toch op jongen als dit al te moeilijk is.

jij begrijpt mijn punt niet hahahah, het gaat erom dat deze middellen testosteron, nandrolon, boldenone enz een vergelijkbare werking hebben.

volgend voorbeeld: deze keer met orals elke dag van de week een ander middel

ma: anavar
di: dboll
wo: winstrol
do: oxy
vri: tboll
zat: primo
enz

het punt is dat deze middelen toch echt wel een vergelijkbare werking hebben, ondanks dat jij je hoofd in het zand steekt daarover.

en over die esters en bloedwaarden hou toch op jongen als dit al te moeilijk is.
:roflol::roflol::roflol: dit kan niet serieus zijn, dat hebben ze niet, wel een goeie troll dit. De metabolieten zijn allemaal anders clown. Winstrol en dbol vergelijkbaar haha. Straks zeg je nog dat anavar en halotestin vergelijkbaar zijn.
Je komt nu echt heel dom over man, ga terug de boeken in.

fl**ker toch op man een van de top gurus Ameen Alai past dit ook toe bij zijn clienten.

daarnaast zeg ik niet dat die middelen hetzelfde zijn maar vergelijkbaar in werking met elke middel van een andere sterkte.

Ik zeg ook niet dat ik voorstander ben van dit soort kuurindeling maar dat het kan en dat je er goede resultaten mee kunt behalen dat ziet een kleuter nog wel.

Halotestin heb ik er willens en wetens er niet bij gezet omdat het alleen voor kracht en agressie zorgt en voor massa geen functie heeft.

dus niet proberen te framen AUB.

En nogmaals ik zelf zou niet zo kuren puur omdat ik graag een duidelijke gestructeerde kuur zou willen.

fl**ker toch op man een van de top gurus Ameen Alai past dit ook toe bij zijn clienten.

daarnaast zeg ik niet dat die middelen hetzelfde zijn maar vergelijkbaar in werking met elke middel van een andere sterkte.

Ik zeg ook niet dat ik voorstander ben van dit soort kuurindeling maar dat het kan en dat je er goede resultaten mee kunt behalen dat ziet een kleuter nog wel.
Dat protocol van Ameen:

"He has two ways to run these orals....both of which give the same basic idea.
#1- Anadrol for two days, Anavar for two days, Anadrol for two days....then OFF for one day. And back to anavar for two days etc.

#2- Anadrol on Mon-Wed-Friday and Anavar on Tues-Thurs-Sat with Sunday being off."

Niet elke dag een andere oral clown. En de enige reden waarom dit kan werken is omdat orals super snel maximale bloedwaarden bereiken. Dit laat gewoon weer zien dat je terug de boeken in moet.
Overigens past hij dit toe bij pros, het gaat dan niet om 40milligrammetjes anavar per dag natuurlijk...

Laatst bewerkt:
Halotestin heb ik er willens en wetens er niet bij gezet omdat het alleen voor kracht en agressie zorgt en voor massa geen functie heeft.

dus niet proberen te framen AUB.

En nogmaals ik zelf zou niet zo kuren puur omdat ik graag een duidelijke gestructeerde kuur zou willen.
Hahaha waarom klets je deze onzin dan als je het zelf niet zou doen. Je praat een guru na (en dan niet eens het juiste protocol maar een idioot eigen verzinseltje) en claimed dat esters en bloedwaarden er niet toe doen?

Ohja en halotestin:
"It is specifically the derivative of testosterone with a fluorine atom at the C9α position, a hydroxyl group at the C11β position, and a methyl group at the C17α position."

Ik citeer je eigen domme woorden ff:
"deze middelen zijn allemaal derivaten van testosteron en doen allemaal een vergelijkbare werking."

Dan zou het volgens jouw domme analogie toch ook goed moeten zijn voor massa? Sukkel :roflol:

Laatst bewerkt:
Hahaha waarom klets je deze onzin dan als je het zelf niet zou doen. Je praat een guru na (en dan niet eens het juiste protocol maar een idioot eigen verzinseltje) en claimed dat esters en bloedwaarden er niet toe doen?

Ohja en halotestin:
"It is specifically the derivative of testosterone with a fluorine atom at the C9α position, a hydroxyl group at the C11β position, and a methyl group at the C17α position."

"deze middelen zijn allemaal derivaten van testosteron en doen allemaal een vergelijkbare werking."

Dan zou het volgens jouw domme analogie toch ook goed moeten zijn voor massa? Sukkel :roflol:

het protocol was een snel voorbeeld en ik zal er nog een geven maar dan met andere middelen.

kuur 1:
test 400mg week 1-12
deca 200mg week 1-12

kuur 2:
test 400mg week 1-12
deca 200mg week 1-4
bold 400mg week 5-8
deca 250mg week 9-12

ik verhoog in deze kuur de bold omdat in de praktijk bold wat zwakker is mg per mg.

daarnaast zijn de esters niet hetzelfde in het voorbeeld(volgens mij) maar wel vergelijkbaar in lengte(niet gecontroleerd maar uit geheugen!)

denk je nou echt dat deze twee kuren compleet andere resultaten gaan geven?

Mijn stelling is dat deze middelen een vergelijkbare werking hebben.

en al je reageert op mijn berichten dan moet je je verplaatsen in mijn situatie. Als je het niet eens bent met mijn stelling dan ben je het met al het andere wat volgt(de kuurtjes als snel voorbeeld) na mijn stelling natuurlijk ook oneens.
Dus ik weet niet wat je met bloedwaardes en esters aan komt zetten?

De halotestin heb ik expres niet benoemt omdat iedereen het erover eens is dat dat middel geen massa bouwer is maar specifiek voor kracht en agressiviteit is.

"deze middelen zijn allemaal derivaten van testosteron en doen(hebben) allemaal een vergelijkbare werking."

wow de zin klopt inderdaad niet, wow een fout in de zinsconstructie, dat jij dit als bewijs voor iets aandraagt wat ben je dan een loser zeg.

Laatst bewerkt:
Hou maar op, je kraamt onzin uit. Die 2e kuur slaat nergens op. Je voorbeeld is net zo dom als je andere voorbeeld en de rest van wat je zegt. Esters, bloedwaarden en metabolisatie zijn essentieel voor het kuren en zorgen ervoor dat test, deca en boldenone absoluut niet soortgelijk zijn qua werking. Het feit dat je dat niet eens snapt laat zien hoe onnozel je bent.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven