MuscleMeat

Test e /primo of test e / anavar

Voor de geïnteresseerden, de sectie over haaruitval uit het beste AAS-boek ter wereld:
1604092423355.png

1604092463387.png

1604092473899.png

1604092480933.png

1604092491113.png

Maar de ham vraag hoezo zou iemand voor kuur 2 gaan en 4 weken snelle jelle tussendoor bold pakken???
omdat als je ervan uitgaat zoals ik al zeg, dat als AAS een vergelijkbare werking hebben dat je dat als de nandrolon af aan het bouwen is dat de bold dan opbouwt, je zou ze zelfs wekelijks kunnen wisselen.

zelfde met masteron enanthaat, primo enanthaat testosteron enanthaat en daarna tren enanthaat als je die elke drie weken op 300houdt word het per drie weken sterker in middel, met bv 300mg test eronder.

deze middelen hebben dezelfde ester dus als drie weken masteron afbouwt dan begint de primo als de primo afbouwt dan begint de test etc.

Laatst bewerkt:
Haaruitval door androgenen (androgenetische alopecia) is het gevolg van androgene activiteit in de scalp. Of dit nu door DHT komt of iets anders maakt helemaal niets uit als de androgene activiteit overeenkomt door bijv. dosering. Winny zet NIET om naar DHT, ALLEEN testosteron zet om naar DHT. Winny IS ook geen DHT, het IS gewoon 5a-gereduceerd. 5a-gereduceerd is niks anders dan dat er een H-atoom is toegevoegd aan C5 (reductie) en de dubbele binding verloren gaat. Dit bevordert -doorgaans- androgene affiniteit.

Stukje geciteerd van @Galen

Ga me niet meer druk maken om haaruitval. Fack die shit, uiteindelijk versnellen alle anabolen het proces.

Alle anabolen zijn "slecht" voor je haargrens.
Winstrol is androgener dan Anavar en Primo dus daar zal je eerder last van kunnen krijgen.
Neemt niet weg dat je van anavar en primo ook last kunt krijgen van haaruitval.
Van Masteron trouwens ook.

Ach, gewoon je kop kaal scheren. Staat vaak bruut.

• Topic Starter Topic Starter
Alle anabolen zijn "slecht" voor je haargrens.
Winstrol is androgener dan Anavar en Primo dus daar zal je eerder last van kunnen krijgen.
Neemt niet weg dat je van anavar en primo ook last kunt krijgen van haaruitval.
Van Masteron trouwens ook.

Ach, gewoon je kop kaal scheren. Staat vaak bruut.
Ga ik me verder ook niet druk om maken , zijn wel belangrijkere dingen waar je je wellicht zorgen over zou kunnen maken .

en daar geef ik je zeker gelijk in.

Als je echt een dikke motherfucker wil worden kan je maar beter gewoon vanaf het begin accepteren dat hair loss een van de gevolgen is. Sucks maar het hoort er bij.

Als je echt een dikke motherfucker wil worden kan je maar beter gewoon vanaf het begin accepteren dat hair loss een van de gevolgen is. Sucks maar het hoort er bij.
Ewaja, en zo is het maar net . Als je een baard hebt ben je al enigszins gesaved. Vrouwen kijken toch eerder naar een opgepompte chest ipv naar die slagroom kapsels 😝.

Ewaja, en zo is het maar net . Als je een baard hebt ben je al enigszins gesaved. Vrouwen kijken toch eerder naar een opgepompte chest ipv naar die slagroom kapsels 😝.
Ben 2/3 maanden kaal geweest, heb geen positieve reacties gehad, ik zie er dan ook niet uit met kale kop, baard compenseert het lichtelijk.

bovenop 6mm zijkanten 3mm kan ik wel hebben, 3mm boven zie ik eruit als een russische straatschoffie

Ben 2/3 maanden kaal geweest, heb geen positieve reacties gehad, ik zie er dan ook niet uit met kale kop, baard compenseert het lichtelijk.

bovenop 6mm zijkanten 3mm kan ik wel hebben, 3mm boven zie ik eruit als een russische straatschoffie
Ik heb het gemillimeterd , boven 6mm zijkanten 3 en onderin laagste stand , heb dan ook wel een baard dus dat scheelt .
ik heb er wel het hoofd voor dus veel positieve reacties gekregen, anders was ik ook de lul geweest .

omdat als je ervan uitgaat zoals ik al zeg, dat als AAS een vergelijkbare werking hebben dat je dat als de nandrolon af aan het bouwen is dat ze bold dan opbouwt, je zou ze zelfs wekelijks kunnen wisselen.

zelfde met masteron enanthaat, primo enanthaat testosteron enanthaat en daarna tren enanthaat als je die elke drie weken op 300houdt word het per drie weken sterker in middel, met bv 300mg test eronder.

deze middelen hebben dezelfde ester dus als drie weken masteron afbouwt dan begint de primo als de primo afbouwt dan begint de test etc.
Maar nogmaals waarom zou je dat doen?
Iedere 3 weken wisselen van compound?
Ik en de mensen om mij heen die zo nu en dan voor de bold look gaan krijgen helaas niet die look al na 3 weken maar dat zal dan allemaal wel placebo zijn en tussen onze oren zitten.

Maar nogmaals waarom zou je dat doen?
Iedere 3 weken wisselen van compound?
Ik en de mensen om mij heen die zo nu en dan voor de bold look gaan krijgen helaas niet die look al na 3 weken maar dat zal dan allemaal wel placebo zijn en tussen onze oren zitten.
wat bedoel je met dat zal dan allemaal tussen onze oren zitten? als je een middel drie weken pakt en daarna stopt en vervangt met een vergelijkbaar middel met wel andere look, dan kan het zijn dat je de effecten niet ervan ziet en daarom niet voor deze manier zult gaan.

waarom zou je het niet doen? de kuur die ik net heb besproken met al die enanthaat esters lijkt me harstikke chill maar dan wel per 5 weken ander heb ik allemaal left over vials.

de reden dat ik dit een goede manier vind: elke paar weken andere compound, en elke paar weken sterkere compound.

daarnaast als ik zeg vergelijkbaar middel dan zeg ik niet hetzelfde middel, nandrolon heeft compleet andere look dan bold.

wat bedoel je met dat zal dan allemaal tussen onze oren zitten? als je een middel drie weken pakt en daarna stopt en vervangt met een vergelijkbaar middel met wel andere look, dan kan het zijn dat je de effecten niet ervan ziet en daarom niet voor deze manier zult gaan.

waarom zou je het niet doen? de kuur die ik net heb besproken met al die enanthaat esters lijkt me harstikke chill maar dan wel per 5 weken ander heb ik allemaal left over vials.

de reden dat ik dit een goede manier vind: elke paar weken andere compound, en elke paar weken sterkere compound.

daarnaast als ik zeg vergelijkbaar middel dan zeg ik niet hetzelfde middel, nandrolon heeft compleet andere look dan bold.
Hahah haal het ff door je bolle harses dat het geen vergelijkbare middelen zijn.

Ging mij idd over bovenste alinea.
Maar zo te lezen zijn we het daar over eens.
Voorderest idd met een hoop leftovers zou je jouw aanpak kunnen doen maar zelf zou ik niet voor zo'n kuuropbouw gaan.

Vaak houden de vrouwtjes wel van een Russich straatschoffie uiterlijk:)

Het wordt gewoon 12 weken test met primo
1/12 test e 375mg e/w
1/12 primo 300mg e/w

aangezien ik lekker wil gaan bulken laat ik anavar/winstrol lekker zitten . Kan ik deze mooi bewaren om er in de zomer weer lekker strak bij te staan. Eerste kuur maar 1ml per week hoeven zetten en nu bijna 5ml dus ben er nog over na aan het denken hoe ik dit ga verdelen.

kan ik de test en primo gewoon samen optrekken ? Of beter apart.
En om de hoeveel dagen injecteren ?
Ik zat te denken 0,8ml test+ 1,5ml primo 2x in de week.

vragen, tips en/of opmerkingen zijn welkom !

Het wordt gewoon 12 weken test met primo
1/12 test e 375mg e/w
1/12 primo 300mg e/w

aangezien ik lekker wil gaan bulken laat ik anavar/winstrol lekker zitten . Kan ik deze mooi bewaren om er in de zomer weer lekker strak bij te staan. Eerste kuur maar 1ml per week hoeven zetten en nu bijna 5ml dus ben er nog over na aan het denken hoe ik dit ga verdelen.

kan ik de test en primo gewoon samen optrekken ? Of beter apart.
En om de hoeveel dagen injecteren ?
Ik zat te denken 0,8ml test+ 1,5ml primo 2x in de week.

vragen, tips en/of opmerkingen zijn welkom !
Kan je doen samen optrekken! En dan alles in je glute zetten. Of je zet primo in je quad glute. En test in je schouder met kleine naald
@Snuff-Sann jij nog opties?

Terug
Naar boven