Fitness Seller

[Test-e + Primo] Vraagje!

• Topic Starter Topic Starter
ik ben niet bang voor haaruitval maar ik ben nog steeds bezig met de keuze om wekelijks te prikken of e5d,
stel dat ik voor de ;
250 Test E
600 Primo

moet ik dan wekelijks spuiten, of e5d?

ik ben niet bang voor haaruitval maar ik ben nog steeds bezig met de keuze om wekelijks te prikken of e5d,
stel dat ik voor de ;
250 Test E
600 Primo

moet ik dan wekelijks spuiten, of e5d?

Aangezien het toch niet in 1 spuitje kan zou ik 2x in de week doen en 250mg test extra erbij zetten. Doe je dus 2x 250mg test enth en 300mg primo.

Ja bijvoorbeeld. Bloedwaardes zullen iets stabieler zijn, alhoewel ik het daar niet om zou doen.

dan wordt het dus :
Week 1 tot en met 12 ; Test E - 500 MG EW2x (maandag donderdag - 250 MG per dag)
Week 1 tot en met 12 ; Primob - 600 MG EW2x (maandag donderdag - 300 MG per dag)
Week 15 tot en met 19 ; Nolvadex 40 MG ED

ga binnenkort me gear vast inslaan, ben van plan om in mei te beginnen!

Interdasting! Ga je een logje bijhouden?

dan wordt het dus :
Week 1 tot en met 12 ; Test E - 500 MG EW2x (maandag donderdag - 250 MG per dag)
Week 1 tot en met 12 ; Primob - 600 MG EW2x (maandag donderdag - 300 MG per dag)
Week 15 tot en met 19 ; Nolvadex 40 MG ED

ga binnenkort me gear vast inslaan, ben van plan om in mei te beginnen!

E5D is prima, 40mg Nolvadex is te veel, evt kun je de 1e 2 weken 50mg Clomid gebruiken.

E5D is prima, 40mg Nolvadex is te veel, evt kun je de 1e 2 weken 50mg Clomid gebruiken.

ik krijg 8 ml toch nooit in een spuit? of ik zou twee keer moeten spuiten elke 5 dagen, maar ik denk dat ik voor de 2 x per week ga aangezien ik dan ook niet naar halfwaardetijd hoeft te kijken en bloedwaarden ook niet op****en.
is die clomid extra? bovenop mijn nolva?

en wat is dan de reden daarvan?

thanks in advance!

Interdasting! Ga je een logje bijhouden?

dunno, ben er niet zo van, misschien een wekelijkse update.

Maandag-donderdag is geen e5d, dat is e3d en e4d ;)
Ma/za/do/di/zo enz is e5d :)

als je wat meer posts had gelezen had je gezien dat er geadviseerd wordt om 2 x per week te spuiten aangezien 2 ml test en 6 ml primo niet in een spuit passen.

6 ml primo en 2 ml test apart te zetten e5d zo zijn je bloedwaarden stabiel, 2x pw week is overbodig, 40mg Nolvadex is teveel en overbodig, 20mg is voldoende.

Lees je eens in voor je met een kuurvoorstel komt, dan had je dit zelf ook geweten.

6 ml primo en 2 ml test apart te zetten e5d zo zijn je bloedwaarden stabiel, 2x pw week is overbodig, 40mg Nolvadex is teveel en overbodig, 20mg is voldoende.

Lees je eens in voor je met een kuurvoorstel komt, dan had je dit zelf ook geweten.

ik heb me ingelezen, en ik begrijp je punt.
ik wou alleen duidelijkheid en advies over het hoe vaak spuiten, aangezien ik geen guru ben en dit forum bestaat mag ik toch om advies vragen?

ik bedank daarom ook voor het advies!

Ik doe op dit moment test 500/ primo 400. Ik doe maandag 1ml test met 2 ml primo in 1 spuit en hetzelfde verhaal op donderdag weer. Zo zet je 2 keer per week 250 test en 200 primo. 3 ml in 1 keer is goed te doen, als jij primo op 600 zou doen, heb je 4 ml in 1 spuit, dit moet ook wel kunnen denk ik. Hopelijk heb je hier wat aan...

Ik doe op dit moment test 500/ primo 400. Ik doe maandag 1ml test met 2 ml primo in 1 spuit en hetzelfde verhaal op donderdag weer. Zo zet je 2 keer per week 250 test en 200 primo. 3 ml in 1 keer is goed te doen, als jij primo op 600 zou doen, heb je 4 ml in 1 spuit, dit moet ook wel kunnen denk ik. Hopelijk heb je hier wat aan...

chech je privé

Voor een test primo kuur moet je heus geen 4weken nakuren

echt wel primo is libido killer en incombinatie met test dat je eige test productie ook plat gooit zoiezo 4weken nolva, is gwn standaard anders heeft het zelfs weinig nut dat je al zou nakuren

Terug
Naar boven