zeror
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 286
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben niet bang voor haaruitval maar ik ben nog steeds bezig met de keuze om wekelijks te prikken of e5d,
stel dat ik voor de ;
250 Test E
600 Primo
moet ik dan wekelijks spuiten, of e5d?
Aangezien het toch niet in 1 spuitje kan zou ik 2x in de week doen en 250mg test extra erbij zetten. Doe je dus 2x 250mg test enth en 300mg primo.
klinkt goed, wordt het dan een maandag donderdag verhaal?
hoe zit het met bloedwaardes?
Ja bijvoorbeeld. Bloedwaardes zullen iets stabieler zijn, alhoewel ik het daar niet om zou doen.
dan wordt het dus :
Week 1 tot en met 12 ; Test E - 500 MG EW2x (maandag donderdag - 250 MG per dag)
Week 1 tot en met 12 ; Primob - 600 MG EW2x (maandag donderdag - 300 MG per dag)
Week 15 tot en met 19 ; Nolvadex 40 MG ED
ga binnenkort me gear vast inslaan, ben van plan om in mei te beginnen!
E5D is prima, 40mg Nolvadex is te veel, evt kun je de 1e 2 weken 50mg Clomid gebruiken.
Maandag-donderdag is geen e5d, dat is e3d en e4d
Ma/za/do/di/zo enz is e5d![]()
6 ml primo en 2 ml test apart te zetten e5d zo zijn je bloedwaarden stabiel, 2x pw week is overbodig, 40mg Nolvadex is teveel en overbodig, 20mg is voldoende.
Lees je eens in voor je met een kuurvoorstel komt, dan had je dit zelf ook geweten.
Ik doe op dit moment test 500/ primo 400. Ik doe maandag 1ml test met 2 ml primo in 1 spuit en hetzelfde verhaal op donderdag weer. Zo zet je 2 keer per week 250 test en 200 primo. 3 ml in 1 keer is goed te doen, als jij primo op 600 zou doen, heb je 4 ml in 1 spuit, dit moet ook wel kunnen denk ik. Hopelijk heb je hier wat aan...
Voor een test primo kuur moet je heus geen 4weken nakuren