Fitness Seller

Test e, tren e en dbol kuurvoorstel

Niet iedereen heeft er last van natuurlijk.
Las in het topic van Big Cat dat tren mogelijk je metabolisme negatief beïnvloed en je daarom lose dose t3 mee kan laten lopen. Zou meteen je hongergevoel op moeten wekken.

1.tren zou licht het metabolisme doen dalen, het metabolisme is niet helemaal duidelijk. Zou een verminderde conversie van T4 naar T3 kunnen zijn, maar zeker geen verminderde productie schildklierhormonen. Onder HPTA blokkade van AAS maak je geen reet progesterone aan, en dan nog is tren een lichte anti-PR middel dat progesterone blokkeert, dus waar je dit haalt, god mag het weten :s T3 bij tren kan nuttig zijn, maar T3 in lage dosis is eigenlijk ALTIJD nuttig bij AAS.

Hierboven is de post van Big Cat uit 2014. Of dit ook werkelijk zo is weet ik niet.

Fijn middel dat tren....voor je het weet gebruik je T3 voor je metabolisme, caber tegen je prolactine gyno, Alprazolam om te kunnen slapen en een Ace inhibitor voor je bloeddruk :hahaha: :o

Fijn middel dat tren....voor je het weet gebruik je T3 voor je metabolisme, caber tegen je prolactine gyno, Alprazolam om te kunnen slapen en een Ace inhibitor voor je bloeddruk :hahaha: :o

Niet iedereen heeft er last van he :p Als je dat allemaal nodig hebt om te functioneren kun je het denk ik beter laten staan ja :roflol:

Vergeet de superkamagra niet ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
Heb besloten bold mee te bestellen dit zorgt wel voor goede eetlust ik ga de T3 laten voor wat het is. Heb er zin in!!

Niet iedereen heeft er last van natuurlijk.
Las in het topic van Big Cat dat tren mogelijk je metabolisme negatief beïnvloed en je daarom lose dose t3 mee kan laten lopen. Zou meteen je hongergevoel op moeten wekken.

1.tren zou licht het metabolisme doen dalen, het metabolisme is niet helemaal duidelijk. Zou een verminderde conversie van T4 naar T3 kunnen zijn, maar zeker geen verminderde productie schildklierhormonen.

Heb me niet verdiept in negatieve kanten van t3, maar ik krijg van tren juist meer honger en moet meer eten dan tov test npp. Indien het niet nodig is, geen t3 nemen lijkt me?

Heb me niet verdiept in negatieve kanten van t3, maar ik krijg van tren juist meer honger en moet meer eten dan tov test npp. Indien het niet nodig is, geen t3 nemen lijkt me?

Nee lijkt me niet. Je wilt natuurlijk zo min mogelijk middelen gebruiken.
Big Cat gaf echter aan dat T3 in low dose altijd kan helpen omdat het andere zorgt dat het je metabolisme op peil houdt maar daarnaast zorgt het voor een goede/betere nutrition partitioning.
Maar hoeveel dit scheelt met geen gebruik van low dose T3 tijdens een blast weet ik niet, zal ook weer persoonlijk zijn.

En voor de eetlust te bevorderen ik krijg veel honger van dianabol hoor als ik niet hoger dan 30mg per dag gebruik en dan alleen op Trainingsdagen. Hoger doseren van dianabol of anadrol op 75mg pff heb ik soms honger en krijg ik het niet binnen omdat ik droge mond heb kan ik mijn kip doorspoelen met water :roflol:

Terug
Naar boven