AndroidHealthClinic

test. enanth. of test cyp??

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Ik wil gaan kuren met dbol en test.
Nu zit ik te twijfelen tussen test. enanthaat en test. cypionaat. Omdat ik niet om de dag wil gaan spuiten wil ik hieruit kiezen.
Ik wil n frontload nemen met 2 x 250 mg sustanon de 1e week. Daarna ga ik over op 1 van bovenstaande tests.

Wat is jullie mening hierover??

Greetzz

volgens wat ik gelezen heb is cyp iets sterker dan enth. zou gewoon 1 kuur met enht te doen en dan 1met cyp. ik zou voor de voordeligste gaan als het effect praktisch het zelfde is. en waarom de frontload met sust?

• Topic Starter Topic Starter
De sust wil ik nemen vanwege de kortwerkende esters ,misschien overbodig omdat ik er dbol bijneem. Voor wat betreft voordeligheid maakt t niet uit, test. enanth en sust kosten me evenveel alleen de dosering is anders.Maar k heb idd s gelezen dat cyp. iets sterker is. Ik denk dat ik t beide s ga proberen in 2 verschillende kuren en kijken voor mezelf of ik n verschil tussenbeide opmerk.

Greetz

Sust zou ik niet doen, het is rotzooi naar mijn mening.Het verschil met cyp en enth is dat enth minder vocht vast houdt, voor de rest is er geen verschil.

Cyp. heeft een iets langere en zwaardere ester. Duurt dus iets langer voor de test. in je bloedbaan komt.

En mg voor mg heb je dus bij Test. Enth. meet test. (lichtere ester) voor je geld! :p

Ik ben er al uit...t wordt dus test enanth.

Bedankt voor de reacties zoverre.

Levrone@ zei:
Sust zou ik niet doen, het is rotzooi naar mijn mening.Het verschil met cyp en enth is dat enth minder vocht vast houdt, voor de rest is er geen verschil.

hey leverone je zegt dat sust rotzooi is kun je mij verklaren warom ik met sust deca nu al 8kg zwaarder ben?

mijn mening is dat sustanon goed spul is.

Ik neem sust bewust de 1e week zodat de korte esters gaan werken, kan natuurlijk ook test propionaat nemen in plaats maar dan ben ik duurder uit aangezien ik dat alleen in 10ml vials kan krijgen en zoveel niet nodig heb.

Voor het geld weet ik t dan wel, heb maar 2 amps sust nodig en ben dan de 1e anderhalve week onder de pannen.

Hey Barman,

Hoe weet jij dat het door de sust komt dat je zwaarder bent geworden? Kan namelijk ook aan de deca liggen..sust is rotzooi!

Weet je waarom? Sust is een mix van 4 test esthers( 30 mg propionate, 60 mg isocaproate, 60 mg as phenylpropionate, en 100 mg decanoate). Het bevat dus 1 korte, 1 lange, en 2 medium werkende esthers, na een een korte tijd kickt de prop in, en na een medium en lange tijd kickt de rest van de test in..Wat denk je dat het met de piek zal doen? Juist..

Sustanon is crap.

8 kg door deca lijkt me sterk begin net met week 5 begonnen. deca zal dus nog niet veel gedaan hebben.

en als ik mag vragen heb je het zelf gebruikt of is het van ik heb horen zeggen.

Laatst bewerkt:
Sust. zorgt voor niet mooie en gelijkmatige bloedlevels waardoor groei minder is en de sides meer.

In de parktijk blijkt dat sustanon net zo een gelijkmatig verloop heeft als een enkele ester. Is gewoon weer een hype overgewaaid vanuit de amerikaanse boards dat sustanon rotzooi is. Gaat vanzelf weer over :)..Ik wissel het lekker elke keer af. De ene keer prop, dan weer enthate, sustootjes, testex..
Vindt sustanon prima spul..

D.W.

Het lijkt me de moeite van het proberen waard.

Je hebt mij niet horen zeggen dat het rotzooi is. Maar wat ik ervan weet is dat je toch echt niet een mooie spiegel zonder al teveel pieken en dalen krijgt ervan.

Ik wilde eerst alleen op sust gaan maar ik heb geen zin om zon beetje eod te injecteren om de levels mooi gelijkmatig te houden. Lijkt me wel ideaal voor frontloadje.

dutch windmil zei:
In de parktijk blijkt dat sustanon net zo een gelijkmatig verloop heeft als een enkele ester. Is gewoon weer een hype overgewaaid vanuit de amerikaanse boards dat sustanon rotzooi is. Gaat vanzelf weer over :)..Ik wissel het lekker elke keer af. De ene keer prop, dan weer enthate, sustootjes, testex..
Vindt sustanon prima spul..

D.W.

Waaruit blijkt dat dan?

Ik heb het een paar jaar terug al op elite gelezen toen het sustanon bashen begon...

[Link niet meer beschikbaar]

Hier heeft een of ander chemische wizzkid een grafiekje gemaakt.

Ik ervaar het zelf ook zo en met mij vele anderen. Sustanon is niet voor niets de meest gebruikte test variant..Ik vind het goed spul..

D.W.

Ik kan de grafiek niet vergroten, dan krijg ik n pop-up waarin ze me n lidmaatschap willen aansmeren. Ik d8 het ook... :D

Thans bro :) Heb het even gelezen en de meningen zijn toch verdeeld. De een zegt eens per 5-7 dagen, terwijl een anders, zoals hier beneden en zoals ik het ook beredeneer zegt dat eod injecties nodig zijn. Ik kan niet uit de praktijk met sus praten, enkel nog de theorie. Wellicht is jou oordeel in deze dus van meer doorslaggevend, maar zoals ik het bekijk is ook zoals het hieronder staat.

The first one is; Because of the 4 different esters, you have to inject frequently (EOD) in order to maintain stable blood levels. This makes sense as you would think the prop would be the first to release and the first to clear, then the phenyleprop and so on.

The second one is; Sust in reality acts more like a single ester Test, providing stable blood levels from the start. This makes sense if you think of the reason it was invented, for HRT and infrequent injections, up to 3 weeks. They certainly would not want you test levels fluctuating all over the place between injections.

Overigens kan ik die grafiek helaas niet zien, ben daar geen platinum member.

Hey bro,

Okay ik begrijp het, maar feit is wel dat alle esters inslaan vlak nadat je geinjecteerd het. Het niet zo dat als je bvb deca injecteerd dat deze pas na 1.5 week gaat pieken. je merkt het gelijk..volgens mij binnnen een dag of twee. ik denk dat iedereen voor zichzelf uit moet testen of ze het een prettig middel vinden of niet :)

Rico

Terug
Naar boven