AndroidHealthClinic

test. enanth. of test cyp??

dutch windmil zei:
Hey bro,

Okay ik begrijp het, maar feit is wel dat alle esters inslaan vlak nadat je geinjecteerd het. Het niet zo dat als je bvb deca injecteerd dat deze pas na 1.5 week gaat pieken. je merkt het gelijk..volgens mij binnnen een dag of twee. ik denk dat iedereen voor zichzelf uit moet testen of ze het een prettig middel vinden of niet :)

Rico

Zeker zeker, enthate slaat ook gewoon direct in, net als deca. Alleen zou je voor de ideaal situatie sus eod moeten zetten ben ik van mening. Dat sus een goed middel is dat is het zeker, dat heb ik van een hoop maatjes al gehoord, die waren er prima over te spreken, beetje pijnlijke injecties, maar voor de rest top. En uiteraard geen lichaam is gelijk, uitproberen is de enige manier om erachter te komen waar jij het beste op reageert :)

ik zet de sust op ma wo vrij
maar naar aanraden heb ik besloten om vanaf week 6 prop te gaan zetten. om niet al te veel vocht te gaan vasthouden. alleen de dosering van prop weet ik nog niet.

Als je over gaat op de prop zou ik aan het begin niet te veel zetten bro omdat er nog aardig wat test in je bloed zit....zegmaar 300 mg/week en dan na 2 weken kan je wel je dosis verhogen tot 500-700..

D.W.

Tis waar. Sust is gewoon geen ideale combinatie van test's. Omdat de esters alle een aparte opnametijd hebben is de dosering vaak te laag. Als je om gaat rekenen wat je per dag in je bloedbaan krijgt slaat het vaak nergens meer op...

Gewoon frequenter injecteren en probleem is opgelost! Of voor een frontload gaan in week 1 en daarna overschakelen op cyp of enth.

Dboll zei:
Ik wil gaan kuren met dbol en test.
Nu zit ik te twijfelen tussen test. enanthaat en test. cypionaat. Omdat ik niet om de dag wil gaan spuiten wil ik hieruit kiezen.
Ik wil n frontload nemen met 2 x 250 mg sustanon de 1e week. Daarna ga ik over op 1 van bovenstaande tests.

Wat is jullie mening hierover??

Greetzz

Cypionate is een beetje de amerikaanse tegenhanger van enanthate. Het enige verschil is dat je van cypionate net iets meer vocht vast zult houden.

• Topic Starter Topic Starter
Koolhoven zei:
Cypionate is een beetje de amerikaanse tegenhanger van enanthate. Het enige verschil is dat je van cypionate net iets meer vocht vast zult houden.

Daarom kies ik voor test enanth. door de dbol zal ik al wel genoeg vocht vast gaan houden.

Mijn persoonlijke ervaring met Sust is dat het mij meer vocht vasthoudt, en sterkere bijwerkingen heeft (kramp in m'n ballen, vreselijk).
Als je Sust om de dag gaat zetten hou je dus geen rekening met de lange esters die zich opstapelen als het ware.
Sust is een ideaal product voor mij om mee af te bouwen. Verder niet.

Terug
Naar boven