AndroidHealthClinic

Test enth / deca / dboll

MartiNs zei:
Is 6 week niet te lang ???
Had de dboll als kickstart.
Ook ben ik dan bang dat je veelste veel vocht vasthoud dan.
Dan moet je deca gaan gebruiken :D maar goed vocht kan ook iets goeds zijn in een massa kuur.

OK. Hier is wat ik er van denk. Ik denk dat Lunatic, Chemical en Latin al aardig wat input hebben gegeven.

3 weken kickstart met DBol is voor een beginner meer dan zat op 3 x 10 mg per dag. Na ontbijt, lunch en avondeten is meestal prima. Zelf heb ik DBol tot 22.00 uur genomen zonder problemen. Met DBol slaap ik zowiso als een roosje.

De injecties over de week verdelen is nooit slecht maar in jouw geval niet echt nodig omdat de lange esters in Test. Enant. en Deca al voor een geleidelijke afgifte zorgen.

Je nakuur komt mijns inziens te vroeg (tenzij je hem lang maakt!) . Nadeel daarvan is dat het niet effectief is als je nog teveel AAS in je bloed hebt. Je nakuur eindig je dan ook nog eens te vroeg met als gevolg dat je herstel niet goed is en je je gains moeilijker vast kunt houden.

Je nakuur minstens een week later beginnen en ik ben voorstander van 2 weken DBol (als in de kickstart) in week 12 en 13. Liever nog dan DBol injectable AAS met korte esters
Dan kun je ook in die weken nog winst pakken en toch fris je nakuur beginnen!

Ben je bang voor vocht, hoge bloeddruk, vetafzetting en Gyno dan zou ik Femara of Arimedex pakken. Mocht je tijdens het gebruik daarvan toch Gyno-klachten krijgen komt dat door progesteronvorming door Deca en helpt Nolva. Met jouw verstandige dosering lijkt de kans daar op echter niet groot.

Greetz

Zie mijn sig!!!

Je hebt het weer bij het juiste eind bro!

• Topic Starter Topic Starter
kijk en dat is nu nuttige informatie :) ...TOP

Elmo zei:
Meen je dat of zet je me nu te kakken? ???

Greetz
Ik meen het bro:D

Je bent wel een man uit boeken maar toch onderbouw je je antwoorden heel goed.

Dit geeft soms wel eens heftige discussie's maar daarvoor is dit board om te leren en elkaars kennis te vergroten!

Toch lees ik steeds vaker dat men liever een frontload doet dan een kickstart met Dboll.

Wat vinden jullie?

Zelf zou ik voor Dbol kiezen (maar was al duidelijk :D )
Omdat je zo sneller een toe name van kracht krijgt.
Een nadeel dat je wel wat extra vocht/vet aanzet

Laatst bewerkt:
nog voorstanders voor een frontload inplaats van een kickstart???? :D

Ok dit word hem! Mischien hou ik een log bij!
Start iets eerder namelijk in week 3, 2005.

week 01 : 250mg test enanthate/ 200mg deca / 30mg dboll
week 02 : 250mg test enanthate/ 200mg deca / 30mg dboll
week 03 : 250mg test enanthate/ 200mg deca / 30mg dboll
week 04 : 250mg test enanthate/ 200mg deca / 30mg dboll
week 05 : 250mg test enanthate/ 200mg deca / 30mg dboll*
week 06 : 250mg test enanthate/ 200mg deca
week 07 : 250mg test enanthate/ 200mg deca
week 08 : 250mg test enanthate/ 200mg deca
week 09 : 250mg test enanthate/ 200mg deca
week 10 : 250mg test enanthate/ 200mg deca
week 11 :
week 12 :
week 13 :
week 14 : nolva 40mg / clomid 100mg
week 15 : nolva 30mg / clomid 75mg
week 16 : nolva 20mg / clomid 50mg

* halve week (neem de dboll 4,5 week)

Maandag: 250mg test
Donderdag: 200mg deca
Dboll: 3x per dag 10mg

foto's voor kuur: http://www.pbase.com/mngs/inbox
[Link niet meer beschikbaar]

Foto's na de kuur post ik zeker!

je kan de deca en de test best in 1 spuit zetten kerel, doe ik ook ;)

wil je het toch per se opsplitsen dan zou ik maandag de deca zetten en de test donderdag, vanwege de langere halfwaarde tijd die deca heeft in vergelijking met enanthaat.

en de dbol 4,5 week is echt onzin kerel, de deca kickt op z'n laatst na 21 dagen in terwijl de test toch wel na 10 dagen inkickt hoor. imo dus gewoon drie weken de dbol pakken.

ik zelf zit nu in week 4 en heb nog niks gemerkt van een terugval door de stop van de dbol.

als je toch per se je dbol op wilt maken :D, eindig dan vanaf week 13 met twee weken dbol a 25 mg, door deze korte esther kan je direct aan je nakuur beginnen.

succes met je kuur gozer!

edit: goed trouwens gozer dat je zoveel aandacht aan je nakuur besteedt, ik vind hem echt net wat te zwaar voor deze kuur. hou het simpel:

wk 1 en 2 van nakuur: 40 mg nolva, 50 mg clomid
wk 3 en 4: 20 mg nolva, 50 mg clomid

Laatst bewerkt:
Dank je wel man!
Maar ik hoor nog al eens wat over het synergistisch effect tussen dboll samen met deca en/of test..

Iemand die er meer over weet??

rubinio zei:
nog voorstanders voor een frontload inplaats van een kickstart???? :D

Als je toch injecteert is een frontload ook geen probleem. DBol geeft een ander gevoel wat erg lekker is :D . Gewoon proberen wat voor jou het beste uitpakt.

Ook zonder frontload of kickstart ben je zowiso geestelijk lekker opgefokt en nog altijd flink in het voordeel boven een natural! Met een kickstart of frontload benut je de kuurtijd echter effectiever.

greetz

Zit nu in week 6 in mijn kuur:

week 1 -6 30mg dboll per dag
week 1 - 10 250mg test
week 1 - 10 200mg deca

Gaat wel lekker moet ik zeggen!
- van een terug gevallen 74 kilo, ben ik nu 88 :D
Maar zit waarschijnlijk ook veel vocht bij (logisch met zo'n kuur)

- Bandrukken van 3 setjes 80 kilo nu met gemak 3 setjes met 100 kg

- Ben wel een stukkie breder geworden :) , maar had me er wel meer van voorgesteld als ik 88 kilo zou zijn.

- vetpercentage is iets van 1 a 2 procent gestegen gok ik (blokjes zijn iig wel is zichtbaarder geweest moet ik zeggen!

- benen en kont worden wel een probleem, train ze maar 1x per week (ook squat natuurlijk!) Maar ze gaan te hard, veel broeken kan ik niet meer aan helaas! Wel balen!
Wat kan ik daar aan doen? lichter gewicht er aan en meer reps maken ofzo??

Gr. Martin

Laatst bewerkt:
MartiNs zei:
- benen en kont worden wel een probleem, train ze maar 1x per week (ook squat natuurlijk!) Maar ze gaan te hard, veel broeken kan ik niet meer aan helaas! Wel balen!
Wat kan ik daar aan doen? lichter gewicht er aan en meer reps maken ofzo??

hehe :p
dat is nou de prijs van massa! bruut!!
je bent dus erg goed bezig, ga door.

laat eens wat fotos zien man !

ik wil het verschil wel eens zien !

Ja zou binnenkort zeker is foto's maken!
Maar weet je wat het is? Heb nu 14 kilo gepakt, maar in de spiegel zul je dat niet zeggen.. Dat vind ik nou zo vreemd!
Mijn armen zijn van 36,5 naar 40 cm gegaan, maar zelfs dat kan ik al haast niet zien!

(moet ik toegeven dat ik ook erg vaak in de spiegel kijk, en dat je daarom mischien geen voor uit gang meer ziet)

Maar als ik klaar ben met mijn kuur post ik foto's!

zelf zie je de progressie idd veel minder dan anderen het zien... maa 14 kg in 6 weken is ERG veel...klasse!! :thumb:

Heb je geen last van je onderbenen als je aan het rennen bent met zo'n massatoename?? Toen ik een keer 7-8 kg ben aangekomen in 4 wkn merkte ik dat wanneer ik een stukje rende de druk op mijn onderbenen (net onder mijn knie) ineens een stuk groter was. Dit lijkt me door zo'n plotselinge massatoename?? Iemand meer hier last van?

Johny zei:
Heb je geen last van je onderbenen als je aan het rennen bent met zo'n massatoename?? Toen ik een keer 7-8 kg ben aangekomen in 4 wkn merkte ik dat wanneer ik een stukje rende de druk op mijn onderbenen (net onder mijn knie) ineens een stuk groter was. Dit lijkt me door zo'n plotselinge massatoename?? Iemand meer hier last van?

Ja merk ik wel zeker!
Als ik bv een paar km moet lopen dan branden mijn kuiten het gewoon uit.
En heb nu ook wel regelmatig was last van mijn onder-rug.
Maar dat schijnt ook van de dboll te kunnen komen hoorde ik wel is ???

Terug
Naar boven