MuscleMeat

Test enth / deca / dboll

hey martins :D

dus ook al 14 kilo :rolleyes: toevallig....
maar onderrug is indd een probleem aan het worden... doet gewoon soms echt zeer, en helemaal sochtends..... :( ....
maar goed dat hebben we er voor over....

• Topic Starter Topic Starter
Haha ja gaat lekker he!
Jij hebt haast nog meer kg als mij gepakt ook nog!

stelletje beesten;)

zag er goed uit laatst martin,

ruben ben ik ook benieuwd naar.

binnenkort weer bridge? :D

MartiNs zei:
Ja zou binnenkort zeker is foto's maken!
Maar weet je wat het is? Heb nu 14 kilo gepakt, maar in de spiegel zul je dat niet zeggen.. Dat vind ik nou zo vreemd!
Mijn armen zijn van 36,5 naar 40 cm gegaan, maar zelfs dat kan ik al haast niet zien!

(moet ik toegeven dat ik ook erg vaak in de spiegel kijk, en dat je daarom mischien geen voor uit gang meer ziet)

Maar als ik klaar ben met mijn kuur post ik foto's!

Had ik ook ik gainde 12 kg en zag zelf ook niks. Anderen btw ook niet. Echt vreemd. Misschien stellen we ons er teveel van voor.

Nou kuur zit er zo goed als op!
Ben van 74 a 75 kilo naar op het hoogte punt 89 kilo, ben ik nu ongeveer 86 kilo. Ben gelukkig veel vocht verloren.
Had de laatste weken het gevoel dat ik over trained was, me lichaam had genoeg van het vele eten en trainen volgens mij.
Trainen ging niet super meer en werd niet zwaarder (eerder lichter) Wel begonnen mijn spieren er beter uit te zien.
Heb er net een rustweek opzitten.
Foto heb ik in de gallerij, 1 foto tijdens mijn kuur en 1 foto voor mijn kuur.
Owja ook maar een benen foto erbij gedaan :)

MartiNs zei:
Foto heb ik in de gallerij, 1 foto tijdens mijn kuur en 1 foto voor mijn kuur.
Owja ook maar een benen foto erbij gedaan :)

Netjes hoor! Ik vind je er op de foto waar je lichter op bent ook erg goed uitzien. Ik denk dat je nieuwe pic niet zo goed belicht is. Maar hele mooie fysiek.

Als je slechts 3 kilo aan vocht verloren bent en je die 86 kg stabiel kan houden is dat zeer mooi!

Johny zei:
Heb je geen last van je onderbenen als je aan het rennen bent met zo'n massatoename?? Toen ik een keer 7-8 kg ben aangekomen in 4 wkn merkte ik dat wanneer ik een stukje rende de druk op mijn onderbenen (net onder mijn knie) ineens een stuk groter was. Dit lijkt me door zo'n plotselinge massatoename?? Iemand meer hier last van?

Dat had ik ook.
ik dacht dat het kwam omdat ik veel vocht op m,n kuiten vasthield.

En die pijn in onderrug waar sommige het over hebben, kunnen dat de nieren zijn die opspelen?

Groet.

Laatst bewerkt:
Het is nu 3 maand later, helaas nog wat kilo's terug gezakt..
Zit nu rond de 82Kg. Dit is dus wel een kuur waarmee je veel kilo's moet inleveren. Volgende keer neem ik zeker iets tegen het vocht want volgens mij zeulde ik heel wat liters mee.

Mijn conclussie: Echt een hele goede massa kuur alleen ik moest meer inleveren dan ik had verwacht. Ook wel wat kracht in moeten leveren. Kan frustrerend zijn maar moet je tegen kunnen!

Misschien was je nakuur niet optimaal.

No iets extra's genomen naast nolva en clomid

Nee alleen Clomid en Nolva, verder gewoon goed door blijven eten.

Latin spirit zei:
oftewel eindigen met een korte esther in vanaf bijvoorbeeld week 12 voor een periode van 2 weken, bijvoorbeeld 2 weken dbol a 30 mg per dag.

op deze manier kan je na de laatste twee weken dbol direct je nakuur starten en wordt je systeem nog minimaal onderdrukt

dan moet je uiteraard niet de eerste zes weken al dbol gebruiken want dan wordt het te veel van het goede. neem dan de eerste drie weken 25 mg

succes
Michel

sorry maar kloppen dan die leerzame sticky's en faqs niet?
Ik wil starten met een soortgelijke kuur, maar volgens mijn info zou je de nakuur moeten starten in week 14, als je 10 weken bezig bent geweest! Dit werd mij door iedereen geadviseerd toen ik met een soortgelijk voorstel kwam!!?

sebje81 zei:
sorry maar kloppen dan die leerzame sticky's en faqs niet?
Ik wil starten met een soortgelijke kuur, maar volgens mijn info zou je de nakuur moeten starten in week 14, als je 10 weken bezig bent geweest! Dit werd mij door iedereen geadviseerd toen ik met een soortgelijk voorstel kwam!!?

Waarschijnlijk stond dit bij een voorbeeld kuur waarin ook deca werd gebruikt? En dan werd de deca 2 x per week gezet? De decanoaat ester van nandrolon (deca) is nl een week langer dan een enanthaat ester. Daarom zie je het ook weleens dat jongens in een test/deca kuurtje de test een week langer zetten :)

Zou je gewoon 1 keer per week prikken dan begint je nakuur dus in week 13 :)

Zo je vraag beantwoord? :)

Ciao, Arie

Terug
Naar boven