rubinio
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MartiNs zei:Ja zou binnenkort zeker is foto's maken!
Maar weet je wat het is? Heb nu 14 kilo gepakt, maar in de spiegel zul je dat niet zeggen.. Dat vind ik nou zo vreemd!
Mijn armen zijn van 36,5 naar 40 cm gegaan, maar zelfs dat kan ik al haast niet zien!
(moet ik toegeven dat ik ook erg vaak in de spiegel kijk, en dat je daarom mischien geen voor uit gang meer ziet)
Maar als ik klaar ben met mijn kuur post ik foto's!

MartiNs zei:Foto heb ik in de gallerij, 1 foto tijdens mijn kuur en 1 foto voor mijn kuur.
Owja ook maar een benen foto erbij gedaan![]()
Johny zei:Heb je geen last van je onderbenen als je aan het rennen bent met zo'n massatoename?? Toen ik een keer 7-8 kg ben aangekomen in 4 wkn merkte ik dat wanneer ik een stukje rende de druk op mijn onderbenen (net onder mijn knie) ineens een stuk groter was. Dit lijkt me door zo'n plotselinge massatoename?? Iemand meer hier last van?
SCREWBEAST zei:Gewoon die 250 testo en 200mg deca in 1x zetten!!!
de d-boll over de dag verdelen!
Latin spirit zei:oftewel eindigen met een korte esther in vanaf bijvoorbeeld week 12 voor een periode van 2 weken, bijvoorbeeld 2 weken dbol a 30 mg per dag.
op deze manier kan je na de laatste twee weken dbol direct je nakuur starten en wordt je systeem nog minimaal onderdrukt
dan moet je uiteraard niet de eerste zes weken al dbol gebruiken want dan wordt het te veel van het goede. neem dan de eerste drie weken 25 mg
succes
Michel
sebje81 zei:sorry maar kloppen dan die leerzame sticky's en faqs niet?
Ik wil starten met een soortgelijke kuur, maar volgens mijn info zou je de nakuur moeten starten in week 14, als je 10 weken bezig bent geweest! Dit werd mij door iedereen geadviseerd toen ik met een soortgelijk voorstel kwam!!?