XXL Nutrition

Test/hCG/Aro/HGH/Slin

• Topic Starter Topic Starter
Kleine update, omdat er iets te melden valt

Gisteren dus 5iu slin pre-workout gedaan, met dezelfde hoeveelheid voedings als ik ook bij 4iu deed.

Training ging goed, geen hypo maar ook geen verschil tov een training zonder slin. Onderweg naar huis wat hoofdpijn, vermoeid en erg dorst. Komt wel eens voor na een goede workout, echter zouden het ook symptomen kunnen zijn van te hoog bloedsuiker. Werkte de slin eigenlijk wel? Ik kon het niet meten want mn teststrips waren nog niet geleverd :(

Thuis gekomen zit ik nog even te brainstormen over de symptomen terwijl ik begin met het bereiden van mn avond eten: "Te hoog bloedsuiker... dat zou eingelijk alleen kunnen als de FlexPen geen werkzame stof bevat. Is het te lang buiten de koeler geweest? Heeft mn bron het wel gekoeld bewaard? Hoelang moet het ongekoeld zijn voordat het niet meer werkt?". Op dat moment komt mn vrouwtje thuis, die begint natuurlijk meteen dr hele dag te vertellen en braaf luister ik even naar wat ze te zeggen heeft.

Iets te lang geluisterd want voelde plots een hypo aankomen, heb het vaker gehad dus herken het gelukkig meteen. Begon ineens te zweten, beetje duizelig en verslechterd zicht, liet van alles uit mn handen vallen en snauwde dat ze maar even de was ofzo moest gaan doen; heel typisch allemaal:D. Ik gritste uit de koelkast een flesje water dat ik al had geprepareerd met 50gr dextro en 25gr amino's. Na de helft te hebben gedronken voelde ik me al snel weer de oude en kon ik gelukkig weer verder met het bereiden van mn avond eten.

Zo zie je maar weer; eet op tijd na slin!!

Hoe gaat het hier Denny? Merk je al iets aan van de slin?

Ik ben ook wel benieuwd. Jammer dat je niet echt logt, want je laatste post is best vermakelijk, leerzaam en boeiend!

Naar een update mag altijd gevraagd worden. Zal eens kijken of ik wekelijks wat kan vertellen voor de gegadigden hier.

(Voor de goede orde, ik train op ma, di, do en vr.)
Vorige week woensdag voelde ik de bijl al hangen; zere keel, verstopte neus etc. "Heb ik dat weer, net begonnen en gelijk iets onder de leden". Donderdag voelde ik me nog slechter, daarop besloot ik even de rust te pakken zodat ik er zo snel mogelijk weer bovenop zou zijn. Doortrainen zorgt meestal toch alleen maar voor langer ziek/verkouden zijn.
Zondag voelde ik me gelukkig alweer aardig opgeknapt. Kon dan ook niet tot maandag wachten om weer te gaan trainen, wilde toch min of meer de verloren trainingen inhalen.
Dus ik ben na de lunch m'n routine gaan doen. Slin geprikt, shake erin. Nu nog ff omkleden; broek aan, halter shirt aan en.... pats! ...onderrug compleet op slot! Kon niet meer rechtop staan en liep erbij als een oude man van 80+. Ik denk "Kut, net m'n slin en alles gedaan... nu moet ik toch echt wel iets gaan doen.." Dus ik naar de auto gestrompeld, stoelverwarming volgas en op naar de gym. Heb enkel apparaten kunnen doen waarbij ik nul pijn in m'n onder voelde. Al met al toch ruim een uur kunnen trainen, kon me verders weinig schelen dat ik erbij liep als een oude vent haha.
Daarna goed gegeten, 800mg ibuprofen genomen en met warme kruik op bed gaan liggen. Dat hielp even maar loste niks op. Volgende dag maar ff naar de HA geweest. Hij zei me "Je hebt spit, kan met 2 dagen over zijn maar kan ook 2 weken duren als je pech hebt". Als de shit komt, komt het in 1x zeggen ze...

Dus nu thuis met diclofenac, ibuprofen en valium. Moet veel plat liggen, af en toe zitten en beperkt lopen. Zodra ik weer rechtop kan staan en lopen mag ik weer wat gaan doen. Hopelijk kan ik morgen weer aan het werk en daarna weer naar de gym. Pak dan uiteraard alleen spieren waarbij ik m'n onderrug ontlast.
Heb ook meteen m'n fysiotherapeut gebeld om wat sessies in te plannen zodat ik straks de rest van de cycle gewoon weer kan squatte, deadliften etc.

Wat kan een mens een pech hebben, maar zoveel pech had ik me niet kunnen voorstellen. Wat een hel...:(

Blessures zijn naast ziek zijn het ergste wat je als fanatiek sporter kunt krijgen. Denk dat velen met je dit kunnen beamen. Onderrug is ook een zwakke plek bij mij en zo nu en dan als je net weer heel fanatiek aan de slag gaat schiet het erin. Balen bro, hopelijk ben je snel weer fit!

Blessures zijn naast ziek zijn het ergste wat je als fanatiek sporter kunt krijgen. Denk dat velen met je dit kunnen beamen. Onderrug is ook een zwakke plek bij mij en zo nu en dan als je net weer heel fanatiek aan de slag gaat schiet het erin. Balen bro, hopelijk ben je snel weer fit!

Ja man, drama...

Kon vanmorgen gelukkig weer recht op staan en lopen, nog wel voorzichtig aan want voel het nog goed. Ik hoop dat alles wat soepel wordt door het bewegen. Ik ga in ieder geval vanavond weer naar de gym, met aangepast schema.

Training gister ging wel lekker. Even borst gepakt, 4 oefeningen. Daarna voor- en zijkant schouders gevolgd door 3 oefeningen tricpes. Sta er nog lekker vol van :D. Alles uiteraard zo gepakt dat ik mn onderrug niet hoef te belasten.
Zit nu ruim in week 2 en heb pas 3 echte workouts kunnen doen. Ondanks dat gaf de weegschaal wel +2kg aan, maar heb het idee dat er ook een %tje vet bij is gekomen door het niks doen.. maar kan ook door de slin komen?
Ik ga mn training routine wat aanpassen zodat ik 20min cardio kan gaan doen na elke training.

Heeft iemand enig idee of valium ca. 20uur na inname nog invloed heeft op de symptomen van hypo?

Gisteren had ik namelijk ca. 4uur na de slin shot een waarde van 3,0 mmol/l, terwijl ik totaal geen symptomen van hypo had. Na het nuttigen van 50gr carbs met 50gr whey en 20gr amino zat ik weer netjes op 4,7 mmol/l.
Dat betekend wel dat ik ca. 500 kcal extra boven op mn schema heb gegeten gisteren. Mn TDEE is ca. 3100kcal en ik heb een schema van 3400kcal...
...of werkt het juist in mn voordeel om nu heel ver boven TDEE te gaan zitten met slin+hgh? Geen zin in stijging van het bf natuurlijk

ik volg bro

Gister wederom 6iu pre workout gepakt. Alles is probleemloos verlopen, suiker blijf netjes rond de 5,0 mmol/l.
Had wel een mindere training, kreeg niet echt een pomp in de borst. Heb daarentegen wel goed spierpijn nu. Pomp zegt dus ook niet altijd wat over de effectiviteit van de workout, maar is wel bevredigend om te hebben :D.
Schouders en triceps gingen gelukkig wel lekker gisteren.

Nog geen krachtgains, wel +3,5kg op de weegschaal. En ondanks de volle cheatday van zondag, kreeg ik gister de opmerking dat ik mooi droog aan het worden ben.

Vandaag ga ik 7iu pre workout proberen, zal daarop wel mn post slin shake aanpassen alsook mn workout drank.
00:00 7iu slin
00:05 30gr dextro, 10gr oats, 60gr whey + 10gr creatine
00:20 *training* (water met 100ml siroop (=5gr suiker), 30gr dextro + 20gr PeproPro+leucine)
02:30 250gr kip/rund/vis, 200gr pasta + 200gr groente

ah zo, duidelijk! Ik was ook even gestopt geweest. Iets van 6-8 weken, daarna weer begonnen. Veeeel minder last van CTS. Dus als je mazzel hebt valt het mee :)

Ik denk dat je gelijk hebt betreft CTS. Ik had natuurlijk geen geduld om rustig te gaan opbouwen:D ..dus zit nu bijna een week op 3iu/dag. Heb enkel snachts wat tintelende vingers maar overdag nergens last van. Ik kijk het zo even aan, blijft het qua sides hierbij dan ga ik ook 4iu/dag of 8iu/EOD proberen.

Gisteren 7iu slin ging helemaal perfect. Vandaag rustdag, morgen 8iu proberen.

Beter, stomme CTS kan echt irritant zijn. De 3,5kg winst zie je dat zelf ook terug in de spiegel, of valt je het zelf niet op? En ben je ook echt droger geworden? Dat zouden al zeer mooie resultaten zijn man.

Beter, stomme CTS kan echt irritant zijn. De 3,5kg winst zie je dat zelf ook terug in de spiegel, of valt je het zelf niet op? En ben je ook echt droger geworden? Dat zouden al zeer mooie resultaten zijn man.

Ja, die 3,5kg is te zien. Merk het ook aan mn kleding. Ben wat voller op mn schouders, borst en benen.
Verder zijn er meer aders zichtbaar, maar volgens mij hoeft dat niet te beteken dat ik ook droger ben? Merk wel dat ik steeds minder tussen mn vingers kan pakken bij subq prikken rond mn middel, dus dat gaat goed.:D

Hmm... brb, ff een slin bestelling plaatsen :P

Kon vanwege de forum update even resultaat melden.
De 8iu slin vorige week donderdag en vrijdag zijn helemaal goed gegaan. Mn dextro was op, dus ben verder gegaan op Waxy Maize Starch. Merkte geen verschil, behalve dat mn shake en trainingsdrank minder zoet proeft.

Deze week erg druk met werk, dus zal de slin even laten liggen. Daarnaast heb ik toch het idee dat ik iets vet heb gepakt rond mn middel, kan natuurlijk ook zo lijken omdat ik er meer mee bezig ben dan anders.
Even goed mag er wat vanaf dus ik ga wat carbs schrappen en beperken tot rondom mn training. Ik zit dan alsnog op 3075kcal wat zo ongeveer mn TDEE is. Ik wil daarbij nog 20min cardio na mn KT doen om zo het calorietekort te krijgen. Mocht die cardio niet prettig zijn als ik volgende week weer verder ga met slin, dan ga ik die 20min in de ochtend op een nuchtere maag doen.

Oke.. even kleine update.

Zit nu in begin week 5; ben in totaal 7kg aangekomen en oog een stuk voller. Begin ook op alle oefeningen wat omhoog te gaan qua kracht.
Nu heb ik wel het probleem van vocht; combi van hgh en test met dieet denk ik. Schoenen zitten strakker, ring gaat niet meer om mn vinger etc. Mijn kop is gewoon rond geworden en mn ogen verdwijnen er zowat in hahaha...

Ik ga extra letten op mn zout inname (dus geen kruidenmix waar vaak zout in zit) en ik ga proberen 4 a 5 liter water per dag te drinken. Daarnaast ga ik de 'all you can eat' cheatday op zondag afschaffen; dus geen pizza, spareribs, hamburgers en dergelijke meer. Ik eet die dag dan gewoon de clean producten; rijst, pasta, groente, kip, ei etc. net als doordeweeks.

Iemand nog andere suggesties?

Vocht afdrijvend supp misschien? Neem het zelf en merk er niet echt veel van, maar misschien met jou extreme vochttoename dat het helpt?

Ik zou nog niet direct grijpen naar vochtafdrijvende middelen. (ook geen all natural producten). Met voeding kun je een heel eind komen! Zeker die cheatday eruit halen gaat je ma-wo helpen. Hoe meer je een stabiele gelijke basis in zoutinname weet te bereiken, hoe minder last je zult hebben van vocht. Die pieken zorgen ervoor dat je een halve week echt opgeblazen bent als een ballon. Zeker als je de rest van de week heel clean eet.

Vocht afdrijvend supp misschien? Neem het zelf en merk er niet echt veel van, maar misschien met jou extreme vochttoename dat het helpt?
Furosemide bedoel je?
Ik kijk eerst hoe het uitpakt zonder cheat day. Eventueel kan ik ook nog voeding toevoegen dat al vochtafdrijvend werkt zoals; bleekselderij, peterselie, asperges, artisjokken, cranberry sap, groene thee, brandnetel thee etc etc

Ik zou nog niet direct grijpen naar vochtafdrijvende middelen. (ook geen all natural producten). Met voeding kun je een heel eind komen! Zeker die cheatday eruit halen gaat je ma-wo helpen. Hoe meer je een stabiele gelijke basis in zoutinname weet te bereiken, hoe minder last je zult hebben van vocht. Die pieken zorgen ervoor dat je een halve week echt opgeblazen bent als een ballon. Zeker als je de rest van de week heel clean eet.
Die pieken in zout inname heb ik inderdaad gisteren avond ook gelezen op internet. Zout op zich is namelijk niet het probleem, mits niet te veel natuurlijk. Maar echt die pieken en dalen die ik natuurlijk creëer met een cheat day zijn hoofd oorzaak nr 1.

Daarnaast denk ik ook dat mn bloeddruk er onder te lijden heeft. Iedereen denk namelijk dat ik net onder de zonnebank ben geweest omdat mn kop ook wat rood lijkt. Dat zal zonder de cheat day ook wel verbeteren denk ik.

Ik bedoelde zo een supp als "water out" van BF ofzo.

@ Pun: waarom zou je dit niet doen?

Terug
Naar boven