Fitness Seller

Test/hCG/Aro/HGH/Slin

Ik ben van mening dat je met stabiele gelijke zoutinname de gehele week door prima een evenredige stabiele situatie voor je vocht kunt bewerkstelligen. Niet alleen kosten die middeltjes zoals water out ook weer geld, ze zijn imo gewoon onnodig. Als je volledig wilt depleten en loaden voor een wedstrijd is het wat anders natuurlijk, maar als je op zoek bent naar een all over gezondere situatie voor je lichaam qua vocht, dan heb je hier gewoon meer aan in the long run.

Duidelijk :) dank

• Topic Starter Topic Starter
Ik bedoelde zo een supp als "water out" van BF ofzo.

@ Pun: waarom zou je dit niet doen?
Ja precies, dat is in feite wat ik ook uit voeding kan halen maar dan wat gemakkelijker :D

Ingrediënten "Water Out"
- Dandelion extract
- Groene Thee extract
- Jenerverbes
- Kalium
- Peterselie extract
- Uva Ursi
- Blasswier 5:1
- Buchublad extract
- Corn silk extract

Ik moet dus niet m'n voeding aanpassen EN water out gaan nemen
..wat punjab ook zegt, is meer voor podium/wedstrijd voorbereiding

Ik stabiliseer nu mn dieet en kijk even hoe het uitpakt. Ik voel me vandaag al iets minder puffy dan gister, de eerste twee dagen na de cheat day waren zeker het ergst hahaha

Haha inderdaad een stuk makkelijker dat dan weer wel.. Ik zou bijvoorbeeld niet weten waar ik mijn Uva Ursi vandaan zou moeten halen.. Of Buchublad :eek:

groeit gewoon in de achtertuin joh

Vorige week helaas maar 2x kunnen trainen. Echt heel erg vond ik het niet, had namelijk behoorlijk wat hoofdpijn. Daarnaast was ik nog altijd verkouden/verstopt, voelde me totaal niet fit. Dat is nu gelukkig voorbij.

Update begin week 6.
Inmiddels 6kg in de plus; 1kg afgevallen en het vocht is helemaal weg net als de hoofdpijn. Zie er weer 'normaal' uit :D. De cheat day weglaten en meer water drinken heeft voldoende effect gehad.
Tot nog toe vindt ik het qua kracht gains erg meevallen. Heb wel eens per ongeluk de dosis test en bold omgewisseld en daardoor 4ml test met 1ml bold geprikt, dit merkte ik direct in de gym. Ik ga daarom waarschijnlijk ook over op een ander merk. Mocht er dan in ene een significant verschil zijn, dan weet ik dat het aan de gear heeft gelegen.

Verders niets te melden.

En hoe is het nu? Wat zijn je current stats?

En hoe is het nu? Wat zijn je current stats?
Nu een week over op nieuwe gear; libido is up, klein beetje vocht terug en de huid is wat vetter. Dus ik denk dat de switch goed is geweest.
Gewicht op de weegschaal is nu stabiel - nog steeds +6kg - maar ben wel iets droger. Dus in feite ga ik nog voorruit.
Merk wel dat ik op deze hoge dosis test wat minder diep slaap. Soms om 3uur snachts wakker en voel me dan niet echt moe, lastig om dan weer verder te slapen.
Betreft de slin durf ik het nu wel prima aan om 8iu of 10iu te pakken voor het trainen, de waxy maize starch werkt imo beter dan dextro. Ik kan het met iets minder carbs af dan wanneer ik dextro neem. Gezien het bloedsuiker minder snel verval toont dan bij dextro. Echter merk ik van de slin verder niet een enorme pomp of wat dan ook tijdens het trainen. Wellicht dat ik slin beter elke dag een moment kan nemen dan enkel op trainingsdagen.
Daarnaast ben ik nog sterk aan het overwegen om de laatste weken van de blast de test te droppen en snelle tren erbij te doen; of tren ace of methyl tren. Maar dat zie ik tegen die tijd nog wel.

Extra update:
Libido is inmiddels absurd, ben de hele dag in me hoofd met niks anders bezig. Benen training ging gister ook bijzonder lekker, alles lijkt wat lichter aan te voelen. Dus maak qua kracht wat progressie. Heb sinds een paar dagen wel wat gyno opkomen, dus ben wat arimidex gaan nemen. De gyno kwam na het verhogen van de test opzetten. Meer masteron heb ik niet maar heb nog wel wat tbol liggen. Ten goede van de A:E ratio ga ik de tbol er daarom bij pakken.

Ik denk wel dat ik er overuit ben betreft het vervolg van mn blast. Ik ga deze afsluiten met Low-test/High-tren (Methyl-Tren inject).
Tevens ga ik mn slin opvoeren naar meerdere shot per dag. HGH is ook al opgeschroefd sinds een aantal dagen naar 5iu/dag.

Het vervolg van de kuur wordt dit (zit nu in week 8):
8-14 HGH 5iu/dag
8-11 Test E 1250mg EW
8-14 Mast E 600mg EW
8-12 Tbol 60mg ED
12-14 Sust 250mg EW
12-14 Methyl-Tren inject 1-2mg pre-WO
8-9 Slin 5iu ochtend; 5iu pre-WO; 5iu post-WO
12-14 Slin 5iu ochtend; 5iu pre-WO; 5iu post-WO

(ik switch week 12 naar sust omdat ik toch in mn cruise op sust ga)

Vanwaar cruise op sust?

Minder frequent prikken tijdens trt/cruise. Gezien de piek van de ene ester wordt opgevolgd door de ander.
testosteronelevels.jpg

Laatst bewerkt:
sust ook gewoon 1x pw toch? net als testo E?;o

Ja ik cruise op e5d inderdaad. wellicht ook eens Sust proberen dan :)

Sustanon vind ik ook aangenamer aanvoelen tijdens een cruise.

Je zou deze zelfs elke 10 dagen kunnen zetten (250 mg) heb ik gehoord maar heb er nog geen ervaring mee.

Sustanon vind ik ook aangenamer aanvoelen tijdens een cruise.

Je zou deze zelfs elke 10 dagen kunnen zetten (250 mg) heb ik gehoord maar heb er nog geen ervaring mee.
Plus, met HG sustanon heb je vaak breek ampullen van 1ml. Dan ben je genoodzaakt 250mg per shot te doen. Dan kun je dus niet 2x/week gaan zetten anders is het geen cruise/TRT meer te noemen.

Het was daarom mijn bedoeling om 250mg 1x/week te gaan zetten. Zonder de esters meegerekend pak ik dan 168,8mg pure test per week. Wat nog vrij hoog is voor TRT natuurlijk. Aangezien je bij 125mg test e per week al een waarde hebt van ca. 20 nmol/L.
250mg sust elke 10 dagen zou voor de lange termijn gezonder en natuurlijker zijn denk ik. Omgerekend zit je dan op 118,16mg pure test per week.

GewoonDenny ik ga je volgen kerel benieuwd hoe je gaat tijdens je kuur :flexbiceps:

Plus, met HG sustanon heb je vaak breek ampullen van 1ml. Dan ben je genoodzaakt 250mg per shot te doen. Dan kun je dus niet 2x/week gaan zetten anders is het geen cruise/TRT meer te noemen.

Het was daarom mijn bedoeling om 250mg 1x/week te gaan zetten. Zonder de esters meegerekend pak ik dan 168,8mg pure test per week. Wat nog vrij hoog is voor TRT natuurlijk. Aangezien je bij 125mg test e per week al een waarde hebt van ca. 20 nmol/L.
250mg sust elke 10 dagen zou voor de lange termijn gezonder en natuurlijker zijn denk ik. Omgerekend zit je dan op 118,16mg pure test per week.

Daarom dat hij 250 mg om de 10 dagen adviseerde. 250 mg sust per week vond hij te hoog als cruise. Spreek hier wel over HG sustanon uiteraard.
Maar zoals je heb berekend is 118 mg test/week uiteraard gezonder voor de langere termijn en hier kan je lichaam ook even "rusten en herstellen" van de blasts.

Update-tje
Gisteren weer een lekkere training gehad. Sta er goed vol bij. Nog geen pr gebroken maar kracht gaat zeker omhoog nu, ben inmiddels ook +8kg :D... had veel eerder moeten switchen van merk. Maar goed, dat is achteraf de koe in de kont kijken.
Neem deze 3 weken even rust van de insuline, voordat ik straks afhankelijk ga raken. Zodra ik met de MT begin pak ik de slin er ook weer bij. Tevens drop ik dan 300kcal om wat droger te trekken. Die 8kg die ik nu heb gepakt is niet 100% droog namelijk. Dus aan het end wil ik het vocht en vet weg hebben zodat het resultaat goed zichtbaar wordt.

Moet zeggen dat ik de hoge dosis test (1000+mg) toch ook wel pittig vindt, slaap niet heel vast en voel me wat uitgeput. Net alsof ik ziek ga worden. Misschien dat mn weerstand er toch wat moeite mee heeft. Verder ondervind ik nauwelijks sides, dus wat dat betreft niks te klagen. Bloeddruk gister ook even laten checken; 150/77. Iets verhoogd maar opzich netjes gezien alles wat ik gebruik op het moment.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven