XXL Nutrition

Test/Mast + Oxy/Var

Leuk dat je volgt!

Uiteraard doe ik het voor mijzelf, maar aangezien er nog een behoorlijk stigma heerst aangaande AAS houd ik mij liever op de achtergrond. Niet iedereen accepteert het, en het laatste wat ik wil is dat het mij bij de rest van de aspecten van mijn leven (werk, netwerk, familie en andere contacten, etc.) in de weg zit. Voorkomen is beter dan genezen in mijn ogen!
Ik snap je punt maar eens jij echt opblaast met AAS zal iedereen het weten. Hier moet je wel rekening mee houden.

Is natuurlijk geen verplichting. Het geeft een beter beeld maar als je jouw trainingen en weegmomenten post word dit log al interessant genoeg. Vooral nieuwschierig naar de combi test/mast daar ik dit in de toekomst waarschijnlijk ook van plan ben. Zelf nog geen ervaring met mast.

geen ervaring met mast jij?

• Topic Starter Topic Starter
Is natuurlijk geen verplichting. Het geeft een beter beeld maar als je jouw trainingen en weegmomenten post word dit log al interessant genoeg. Vooral nieuwschierig naar de combi test/mast daar ik dit in de toekomst waarschijnlijk ook van plan ben. Zelf nog geen ervaring met mast.
Ik zal proberen zo uitgebreid mogelijk te zijn. Niet alleen op het gebied van training/voeding/gewicht, maar ook hoe ik de compounds ervaar en wat verbeterpunten kunnen zijn voor mij. Zodoende wordt het ook een naslagwerk.
Ik snap je punt maar eens jij echt opblaast met AAS zal iedereen het weten. Hier moet je wel rekening mee houden.
Daar heb je helemaal gelijk in en daar zal ik ook rekening mee moeten houden. Met name met oxy erin kan dit hard gaan, vandaar ook de afwisseling met var. Als het de overhand krijgt, dan laat ik het vallen.
Desalniettemin zullen er vast en zeker mensen zijn die hun bedenkingen krijgen. Aan mij de taak dit te managen.

hgh kan je beter wel gebruiken met die lengte van je :P

Heren, hoewel ik blij ben dat mijn log zelfs voor de start al goed loopt, zou ik jullie willen vragen de persoonlijke vete tot een minimum te beperken :).
Laat ik het zo zeggen: houd het in ieder geval relevant.

Heren, hoewel ik blij ben dat mijn log zelfs voor de start al goed loopt, zou ik jullie willen vragen de persoonlijke vete tot een minimum te beperken :).
Laat ik het zo zeggen: houd het in ieder geval relevant.

Dit is gewoon wat trekken aan elkaar, hoort erbij en dat moet ook kunnen. Hoeft natuurlijk niet in jouw log idd, ik pak die plofkop wel ergens anders aan.

Ik lees net dat je misschien Clen wilt gebruiken in je cut, ik zou die gewoon lekker links laten liggen.

Had je eerder last van haarverlies?

Dit is gewoon wat trekken aan elkaar, hoort erbij en dat moet ook kunnen. Hoeft natuurlijk niet in jouw log idd, ik pak die plofkop wel ergens anders aan.
Dolletjes horen er uiteraard bij, dit hoeft niet een strict serieus log te worden, maar het laatste wat ik wil is dat er 2 pagina’s vol staan met poep gooien over en weer.
Ik lees net dat je misschien Clen wilt gebruiken in je cut, ik zou die gewoon lekker links laten liggen.
Het is inderdaad wel de bedoeling dit niet te gaan gebruiken. Mocht ik in het uiterste geval beslissen het wel nemen, dan ga ik niet hoger dan 80mcg en bouw ik rustig op.

Had je eerder last van haarverlies?
Niet noemenswaardig. Als ik er echt op lette merkte ik wel dat ik iets meer haren in mijn handdoek had bij het afdrogen bijvoorbeeld. Het is meer iets waar ik rekening mee wil kunnen houden om het in ieder geval tot een minimum te beperken.

.

Laatst bewerkt:
:haha: slijmbal

Niet noemenswaardig. Als ik er echt op lette merkte ik wel dat ik iets meer haren in mijn handdoek had bij het afdrogen bijvoorbeeld. Het is meer iets waar ik rekening mee wil kunnen houden om het in ieder geval tot een minimum te beperken.

En daar zou je pompoenpitolie tegen gaan gebruiken? Zie dat de laatste tijd vaker in de logjes. Toch maar eens in gaan verdiepen.

Terug
Naar boven