Fitness Seller

Test/Mast + Oxy/Var

Bezoekers in dit topic

Goeie bloedtest idd.

Hoeveel denk je dat je hemo en hematocriet zullen dalen na de aderlating? Heb dezelfde waarden namelijk.

HDL goed in de gaten houden, dat zit op het randje maar gezien de andere waarden ook netjes zijn is er niets aan de hand man :)
Ik durf niet te zeggen hoeveel de aderlating gaat helpen. Ik hoop in ieder geval onder 0.50 te komen voor wat betreft hematocriet! Het zal in ieder geval een maand of 2/3 duren alvorens ze weer op het oude niveau terechtkomen (niet rekening houdend met AAS).
HDL was 1.01 bij mijn baseline test, dus op zich ben ik tevreden met deze waarde. Gelukkig is LDL niet zo hoog, dus ik maak me nog geen zorgen:).
 
Ga je nog voor je start bloed doneren of tijdens?

Cholesterol is idd niets om zorgen over te maken :)
 
Ga je nog voor je start bloed doneren of tijdens?

Cholesterol is idd niets om zorgen over te maken :)
Tijdens. Morgen ga ik de eerste injectie zetten. Daarna legs met 50mg oxymetholone. Hopelijk valt de pip dan mee voor een eerste injectie sinds een tijd.
 
Zo. Vanmorgen de eerste pin gezet met 600mg test en 400mg mast. Heb het verdeeld over rechter- en linkerquad. Rechts had ik een kleine spiertrekking, dus ik verwacht daar pip. Links ging smoother, maar is virgin muscle dus dat zal ook wel mank lopen worden.
Daarna legs gedaan. Merk dat kracht echt naar een dieptepunt is gezakt, net zoals gewicht. Vanmorgen op de weegschaal een miezerige 85kg, gelukkig wel goed droog.
Vanaf volgende week maandag begint de eerste cycle van mijn trainingen. Ik doe een enigszins aangepaste versie van Candito 6-week strength program. Dit omdat het een peak program is en ik verwacht gemakkelijk kracht terug te winnen, dat kan vrij snel met een dergelijk programma. Het enige wat ik heb gewijzigd is de assisstance, waar ik iets meer volume doe.

Voeding vandaag een mooie 3800kcal, hopelijk doet de eetlust niet lastig.
Ontbijt:
- 500ml magere yoghurt
- 100gr havermout
- 20gr whey
- 50mg oxymetholone
Post-workout:
- 40gr whey
- 200gr pannenkoekenmix
- 400ml magere melk
Who doesn't like pancakes:D
Middag:
- 150gr brood
- 100 gr kaas
Avond:
Diner bij een restaurant, verwacht 1200kcal
Pre-sleep:
-500gr magere kwark

Totaal ~3800kcal - 313gr protein - 395gr carbs - 100gr fat
Vrij veel eiwit, komt door het diner (heb de kaart al even geraadpleegd). Middageten is duidelijk niet bb-approved, maar het is lekker en makkelijk. Als ik 's avonds train, dan eet ik overdag eigenlijk altijd rijst met kip.
 
Weer een update:
Pip in rechterquad is nonexistent. Dat kan ik niet over mijn linkerquad zeggen:roflol:. Iemand die zich aanbiedt om mijn been af te zetten?
Gisteren alles binnengekregen qua kcal, dat gaat vandaag ook wel weer lukken. Het eten gaat wel, maar met name bij het ontbijt heb ik daarna last van flinke oprispingen.
De training van vandaag was een upperbody sessie. Merk dat ik alweer wat voller sta en dat de pomp heerlijk is:D.

Voeding vandaag:
Ontbijt:
-Havermout, yoghurt en whey

Post-workout:
-40gr whey, 160gr pannenkoekenmix en 320ml magere melk

Lunch:
-200gr zilvervliesrijst, 150gr kip en 60gr ongezouten pinda’s

Avondeten:
-Lasagne die ik zelf niet maak (~750kcal)

Pre-sleep:
500gr magere kwark

3800kcal - 273gr protein - 513gr carbs - 64gr fat

Morgen een dagje met wat meer fats denk ik zo (rustdag).
 
Voller na 1 dag?
 
Voller na 1 dag?
Achja, wellicht placebo of je traint harder/meer op pomp omdat je weet dat je on bent. Desalniettemin is deze training goed bevallen.
Daarnaast was ik ook wat depleted door die eetlust;).
 
Voeding consistent op de 3800-3900kcal. Daar houd ik het komende week nog even op alvorens ik verder ga ophogen. Hier zou ik in eerste instantie prima mee aan moeten kunnen komen.
Pip in rechts is er niet geweest gelukkig, links was een ander verhaal. Inmiddels is het al aardig weggetrokken en kon ik vanavond degelijk legs trainen. Kracht komt weer terug, alles ging wat soepeler. Blij mee. Nu net hCG gezet.
Ik twijfel om 2x/week te gaan pinnen. Ik heb er eigenlijk weinig trek in om ook op maandagavond laat nog te pinnen voordat ik naar bed ga. Het kan helaas niet voor de training, wat wel ideaal zou zijn. Nu doe ik alles op vrijdag net voor de training en verdeel ik dat over beide benen.
 
1x in de week kan ook goed hoor als dat je voorkeur heeft
 
Voeding consistent op de 3800-3900kcal. Daar houd ik het komende week nog even op alvorens ik verder ga ophogen. Hier zou ik in eerste instantie prima mee aan moeten kunnen komen.
Pip in rechts is er niet geweest gelukkig, links was een ander verhaal. Inmiddels is het al aardig weggetrokken en kon ik vanavond degelijk legs trainen. Kracht komt weer terug, alles ging wat soepeler. Blij mee. Nu net hCG gezet.
Ik twijfel om 2x/week te gaan pinnen. Ik heb er eigenlijk weinig trek in om ook op maandagavond laat nog te pinnen voordat ik naar bed ga. Het kan helaas niet voor de training, wat wel ideaal zou zijn. Nu doe ik alles op vrijdag net voor de training en verdeel ik dat over beide benen.
Waarom gewoon niet alles in 1 syringe in 1 been?
 
Waarom gewoon niet alles in 1 syringe in 1 been?
4ml in been is niet heel fijn als je het mij vraagt. Vandaar dat ik het al verdeel. Idealiter zou ik dus wel 2x/week pinnen, maar ik moet even kijken of dat uitkomt.
1x in de week kan ook goed hoor als dat je voorkeur heeft
Je hebt gelijk, het kan ook prima. Toch in het achterhoofd om bijwerkingen te minimaliseren is 2x/week wel aan te raden.

Dank in ieder geval voor jullie reacties. Ik kijk het even aan.
 
Hoe pak je trainingen nu precies aan?

Ik zie: ‘primair powerlift-gericht en daaromheen heb ik een bodybuild-achtige invulling van de trainingen.’ Hoe ziet je trainingsschema er grofweg uit?
 
Hoe pak je trainingen nu precies aan?

Ik zie: ‘primair powerlift-gericht en daaromheen heb ik een bodybuild-achtige invulling van de trainingen.’ Hoe ziet je trainingsschema er grofweg uit?
Ik train 5x/week. Het ziet er ongeveer als volgt uit:
- Maandag: LB
- Dinsdag: UB
- Donderdag: UB
- Vrijdag: LB
- Zaterdag: UB

Afgelopen maandag bijvoorbeeld het volgende gedaan:

Competition squat (low-bar):
Warm-up incl dynamic stretching
6x112,5
6x112,5
6x112,5
6x112,5
15x70

Conventional deadlift:
Warm-up
6x145
6x145
Dit hookgrip ik.

Assistance:
- Leg extensions: 4 sets, explosief omhoog, rustig terug (gewicht rond 75% van de stack)
- Calf raises op leg press: 4 sets, explosief op, 1 sec vast, 3 sec terug, 1 sec vast (15-20 reps op full stack).
- Ab-rollouts: 4x20 from the knee. Doe ze sporadisch staand, ongeveer 5 reps dan.

Cooling down is dynamic stretching. Zo'n training duurt ongeveer 1,5 uur.

Dinsdag UB gedaan en dat ziet er als volgt uit:
Bench:
Warm-up (shoulder dislocations, rotator cuffs, bands)
10x60 (waarom deze set in Candito zit snap ik ook niets van)
10x77,5
8x87,5
6x90 alles paused
10x70 alles paused

Db rows:
10x40
10x40
8x45
6x50
15x30

Military press:
12x40
12x40
10x45
8x50
10x40

Pullups ss chest flys:
12xbw - 12x40% stack
10xbw+10 - 12x40% stack
10xbw+10 - 12x40% stack
8xbw+10 - 20x35% stack
8xbw

Facepulls ss side raises: 4 om 4 sets (15-20 reps)
Tricep extensions ss cable concentration curl: 4 om 4 sets (15 reps)

Vooralsnog is het nog niet zwaar. Ik heb Candito expres lager ingezet, zodat ik niet gelijk mezelf stukbijt op de gewichten. De assistance (bij UB na de db rows eigenlijk) is allemaal meer gericht pompwerk met intensiteit naar gevoel. Intensiteit zal ik voornamelijk zoeken bij de compounds.


Als jullie er behoefte aan hebben, dan kan ik mijn trainingen uiteraard ook loggen?
 
Laatst bewerkt:
Zoals je het hebt uitgeschreven ziet het er netjes uit ik zelf vind het te veel werk maar ziet er goed uit!
 
En probeer 2x pw te injecteren stabielere bloedwaarde’s in idd 4ml in 1x is niet zo fijn zeker niet in been!!!! Been there
 
Laag inzetten is altijd prima imo, naar mate je iets dieper in de kuur komt kan je van zelf iets rapper omhoog gaan dan dat Candito voorschrijft. Heb je ook pics?
 
Laag inzetten is altijd prima imo, naar mate je iets dieper in de kuur komt kan je van zelf iets rapper omhoog gaan dan dat Candito voorschrijft. Heb je ook pics?

Verbaasd me dat je leverwaardes behoorlijk hoog zijn vergeleken met die van mij ben een jaar on momenteel.

Had in januari 2018 ook een bloedtest gedaan wat aangaf dat me leverwaardes hoog waren dat was volgens de huisarts door het nakuren/pct nolvadex....

Wel leuk om even te vergelijken

Deze is van afgelopen week na 2maanden cruisen
E8A91A09-129E-4615-B606-26F02AFBE0A7.jpeg
 
Verbaasd me dat je leverwaardes behoorlijk hoog zijn vergeleken met die van mij ben een jaar on momenteel.

Had in januari 2018 ook een bloedtest gedaan wat aangaf dat me leverwaardes hoog waren dat was volgens de huisarts door het nakuren/pct nolvadex....

Wel leuk om even te vergelijken

Deze is van afgelopen week na 2maanden cruisen
Bekijk bijlage 439126
Die leverwaardes van TS zijn echt totaal niet hoog Col. Het zijn gewoon normale waardes voor een trainend persoon. Net zoals jouw waardes overigens. Het verschilt gewoon van persoon tot persoon.
 
Niet hoog dat het in de gevaren zone zit ofzo zo bedoel ik het ook niet maar zoals je zegt zal wel per persoon gebonden zijn of door zijn lifestyle

Dacht dat 38 grens was maar 100+ hoef je je pas druk te maken
 
Niet hoog dat het in de gevaren zone zit ofzo zo bedoel ik het ook niet maar zoals je zegt zal wel per persoon gebonden zijn of door zijn lifestyle

Dacht dat 38 grens was maar 100+ hoef je je pas druk te maken
Ref waardes staan er gewoon naast. Die kunnen ook per lab (door andere meetmethode) verschillen.
 
Back
Naar boven