MuscleMeat

Test/Mast + Oxy/Var (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En daar zou je pompoenpitolie tegen gaan gebruiken? Zie dat de laatste tijd vaker in de logjes. Toch maar eens in gaan verdiepen.
Pompoenpitolie is toch tegen acne?
Nee, helaas werk pompoenpitolie niet tegen acne. Pompoenpitolie gedraagt zich als een 5alpha-reductase remmer, waardoor het omzetting van testosteron naar DHT remt. Het remt met name type-1 5a-reductase, wat resulteert in een lagere concentratie DHT dat zich kan hechten aan zowel huid- als haargerelateerde cellen. Het remt vervolgens haaruitval, maar op acne heeft het geen effect (zie ook studie: Leyden, James, et al. “A systemic type 1 5a-reductase inhibitor is ineffective in the treatment of acne vulgaris.” Journal of the American Acadamy of Dermatology 50.3 (2004): 443-447.).

Overigens is het ook niet onbelangrijk om te noteren dat masteron een DHT-afgeleide is en geen 5a-reductase ondergaat. Als haaruitval door masteron wordt veroorzaakt dan kan je pompoenpitolie slikken wat je wilt, maar het zal niets uithalen.
 
In! Goed uitgedacht idd!

Denk wel dat je gaat verschieten van hoe 'mild' anavar is voor je cholesterol. HDL waarden onder de 10 zijn niet ongewoon
 
In! Goed uitgedacht idd!

Denk wel dat je gaat verschieten van hoe 'mild' anavar is voor je cholesterol. HDL waarden onder de 10 zijn niet ongewoon
Weer een volger erbij, leuk!
Het is en blijft een oral, dus het gaat sowieso aan mijn cholesterol morrelen inderdaad... van alle orals is anavar dan nog het minst erg. Vandaar ook dat ik bloedtesten ga doen om alles in de gaten te houden.
 
begin je pas in 2019?
ik persoonlijk zou al beginnen want dan klapt het 1januari in
 
begin je pas in 2019?
ik persoonlijk zou al beginnen want dan klapt het 1januari in
Jij gaat graag knallend het nieuwe jaar in zeker? :D
Ik begin pas in januari inderdaad. Enerzijds omdat ik een bloedtest nog moet uitvoeren en dit voor volgende week gepland heb staan (ivm feestdagen), anderzijds omdat juist door de feestdagen het trainings- en voedingsritme wordt verstoord.
 
Overigens heb ik dit nog niet vermeld, maar naast de bloedtesten ga ik ook op regelmatige basis (wekelijks/tweewekelijks) mijn bloeddruk meten. Dit zal ik ook met jullie delen.
 
In
Ik had de orals helemaal achterwege gelaten.
Leuk dat je volgt! Ik las dat je in wedstrijdprep zat? Ongetwijfeld kan ik wat van je opsteken.

Wat is je reden om totaal geen orals te pakken, als ik vragen mag? Puur uit gezondheidsoverwegingen?
Mijn reden om in ieder geval bij de bulk orals te pakken is enkel en alleen kracht. Voor fysiek zal ik het niet hoeven doen, aan de test en mast heb ik genoeg om te groeien. Kracht is gewoon mijn zwak.
 
ligt meestal aan dosis,middel etc etc soms heeft oral weinig toevoeging al vind ik het zelf ook moeilijk om er van af te blijven en denk ik altijd dat klein beetje is toch ++ haha

en natuurlijk oral is altijd slecht voor de lever.... beter 1ml meer zetten dan oral pakken of eventueel frontloaden.
 
Zojuist de eerste bloeddrukmetingen verricht als baseline:
1. 146 om 78
2. 125 om 89
3. 130 om 84
Gemiddeld 133 om 83.
Eerste meting kan verklaard worden door het witte jassen-effect. Hogere diastolische bloeddruk in meting 2 verbaast me enigszins.
Hoe dan ook, prima bloeddruk. Zal dit komende week nogmaals herhalen.
 
Ik vind orals ten opzichte van wat het oplevert altijd zonde van het geld en de voordelen die enkel op korte termijn blijven vind ik niet opwegen tegen de negatieve gezondheidseffecten.
Fair enough. Ik las in je log dat je niet (meer) geïnteresseerd bent in kracht, toch? In dat geval ben ik het volledig met je eens. Eigenlijk heeft het verder ook weinig toegevoegde waarde buiten kracht.
 
Met mijn jarenlange geschiedenis aan blessures houd ik de gewichten liever normaal. Nou moet ik zeggen dat de kracht er nog wel is en laatst nog 3x180 gesquat nadat ik al anderhalf jaar geen setjes van 3 meer gedaan had. Dan gaat het ook wel kriebelen. Wie weet volgende bulk.
Begrijpelijk. Kracht werkt verslavend hè:D.
 
Zojuist de eerste bloeddrukmetingen verricht als baseline:
1. 146 om 78
2. 125 om 89
3. 130 om 84
Gemiddeld 133 om 83.
Eerste meting kan verklaard worden door het witte jassen-effect. Hogere diastolische bloeddruk in meting 2 verbaast me enigszins.
Hoe dan ook, prima bloeddruk. Zal dit komende week nogmaals herhalen.
Dat witte jassen effect heb zo hard. Zelf als ik hem thuis nog maar omdoe maak ik mezelf gek:o
Met mijn jarenlange geschiedenis aan blessures houd ik de gewichten liever normaal. Nou moet ik zeggen dat de kracht er nog wel is en laatst nog 3x180 gesquat nadat ik al anderhalf jaar geen setjes van 3 meer gedaan had. Dan gaat het ook wel kriebelen. Wie weet volgende bulk.
Wist niet dat je een log hebt, waar kan ik die vinden?
 
Tijd voor een korte update.

Afgelopen maand aanzienlijk drukker gehad dan gemiddeld en dan merk je toch dat dat doorwerkt op je slaap, training en algehele gesteldheid. Eetlust ligt lager, ontlasting niet bepaald om over naar huis te schrijven en zwakker in de trainingen. Uiteraard blijven trainen, maar de intensiteit wat lager. Voeding conform eisen aan kcal en eiwit, maar wel wat meer flexibiliteit (denk aan wezen lunchen, etc.). Ik denk dat het ook wel goed is om even rustig aan te doen/een soort van deload te pakken, aangezien ik straks behoorlijk veel fysieke stress op mijn lichaam zal loslaten. Het resultaat is dat ik afgelopen december wat lichter, iets droger en wat minder sterk ben geworden. Ik kan er mee leven.

Zoals vermeld zal komende week de bloedtest worden uitgevoerd.

Ook wil ik jullie graag fijne feestdagen wensen en een gelukkig, gezond en succesvol 2019!
 
Heren, weer een update van mijn kant. Hopelijk hebben jullie allen de feestdagen weer zonder kleerscheuren overleefd! Nogmaals de beste wensen.
Sinds mijn laatste update heb ik moeite gehad om aan mijn kcal te komen. Een paar dagen met alcoholische versnaperingen helpen uiteraard ook niet. Het vreemde is dat ik compleet mijn eetlust ben verloren in de afgelopen anderhalve week... Waar ik normaal geen moeite had om 5000kcal te eten, heb ik gisteren met tegenzin 1660kcal weggekregen. Het resultaat is dat ik verder gewicht ben verloren (en ook wat droger). Het ziet er allemaal wat minder hard uit en het is lastig om een pomp te krijgen in de gym. Hopelijk trekt dit snel weg, ik kan niet eens meer genieten van een goede maaltijd.
Verder verwacht ik vandaag de uitslag van de bloedtest. Door de feestdagen heeft dat wat vertraging opgelopen bij de zorginstantie, vermoed ik.
 
Heren, weer een update van mijn kant. Hopelijk hebben jullie allen de feestdagen weer zonder kleerscheuren overleefd! Nogmaals de beste wensen.
Sinds mijn laatste update heb ik moeite gehad om aan mijn kcal te komen. Een paar dagen met alcoholische versnaperingen helpen uiteraard ook niet. Het vreemde is dat ik compleet mijn eetlust ben verloren in de afgelopen anderhalve week... Waar ik normaal geen moeite had om 5000kcal te eten, heb ik gisteren met tegenzin 1660kcal weggekregen. Het resultaat is dat ik verder gewicht ben verloren (en ook wat droger). Het ziet er allemaal wat minder hard uit en het is lastig om een pomp te krijgen in de gym. Hopelijk trekt dit snel weg, ik kan niet eens meer genieten van een goede maaltijd.
Verder verwacht ik vandaag de uitslag van de bloedtest. Door de feestdagen heeft dat wat vertraging opgelopen bij de zorginstantie, vermoed ik.

Gooi orals eruit en je eetlust gaat heel rap weer terug komen. Je zal niet de eerste zijn
 
Anadrol is een eetlust killer.
Maar orals en alcholische versnaperingen?
 
Anadrol is een eetlust killer.
Maar orals en alcholische versnaperingen?
Gooi orals eruit en je eetlust gaat heel rap weer terug komen. Je zal niet de eerste zijn
Ik ben nog niet on, dus dat zal het niet zijn. Het voelt wel alsof ik qua eetlust op oxymetholone zit inderdaad.
Alcohol is uitgesloten wanneer ik on ben. Afgelopen feestdagen betrof het 3 wijntjes. Alleen met het oudjaar iets meer genuttigd, maar niets exorbitants.
 
Zojuist de resultaten van de bloedtest mogen ontvangen. Overall ben ik zeer tevreden. De bloedafname is 13 weken na het staken van de nakuur (5 weken) van de afgelopen kuur (welke 13 weken duurde) verricht. Ik ben qua endocrinologie compleet hersteld. Ik was zelfs blij verrast over mijn cholesterolwaarden. Alleen hemoglobine en hematocriet zijn verhoogd. Hiervoor zal ik een aderlating inplannen.

Ik vergelijk mijn waarden overigens met een test die ik heb laten uitvoeren voordat ik begon met AAS. Destijds was mijn hematocriet al 0.50 en hemoglobine 9.8.

Naar mijn idee groen licht, mits ik bloed doneer. Hoor uiteraard graag jullie bevindingen.

Blood results 27-12-2018_v2-1.jpg


Blood results 27-12-2018_v2-2.jpg
 
Goeie bloedtest idd.

Hoeveel denk je dat je hemo en hematocriet zullen dalen na de aderlating? Heb dezelfde waarden namelijk.

HDL goed in de gaten houden, dat zit op het randje maar gezien de andere waarden ook netjes zijn is er niets aan de hand man :)
 
Back
Naar boven