- Waardering
- 2.924
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb te weinig roa gekocht zit nu op 40mg ED even thuiszitten tot de blessure weg is en dan ga ik weer verder met de log![]()
Maar is het in de cut niet beter om low test high primo te doen? Bijvoorbeeld 250 - 500? Heb het ooit in een log van een andere dbb gelezen? Eventueel low tren erbij? Maar dat wilde je volgens mij niet?
Succes iig en tegen mei ga ik ongeveer het zelfde proberen![]()
Ja ik zat helemaal onder.. Post binnenkort foto's van voor de roa en nu maar ik laat t nog iets verder wegtrekken. Link staat in handtekening maar ik bewerkt m even over 2 weken ofzo met de foto's
Ik zou het lekker simpel houden test/primo 250/600 of 500/800
als je in een andere situatie zat had ik test/tren 250/400 geadviseerd.
---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------
Door het kuren? Of altijd al gehad?
Ja idd gewoon simpel houden. Is helaas dat ik geen tren kan. Maar ben evt van plan volgend jaar tren te oroberen maar ik heb ook tijd

Na je kuur opzich logisch natuurlijk omdat je bloedwaardes veranderen ..dan zou ik geen mast gaan gebruiken als ik jou was.
je bloedwaardes verhogen toch ook aan het begin van je kuur. Snap dit niet helemaal, waarom acne in de nakuur maar niet tijdens...? Je zit toch met een veel hogere talg productie tijdens je kuur dan na je kuur?
Bacardi, hou je littekens over aan al die acné?
Denk dat dit um gaat worden:
1-14 500 test e + 600/650 primo, 90ml primo verdelen komt ongeveer op 600 en een beetje uit afhankelijk hoeveel ml er uiteindelijk uit de vials komt.
Evt verlengen kan altijd nog, verkorten zou niet nodig hoeven zijn.
Iedereen bedankt voor de info!
?als jij 500 betaalt voor 9 vials UG primo zou ik toch eens wat korting vragen aan je dealer

als jij 500 betaalt voor 9 vials UG primo zou ik toch eens wat korting vragen aan je dealer![]()