Fitness Seller

Test/Primo Cut

Maar is het in de cut niet beter om low test high primo te doen? Bijvoorbeeld 250 - 500? Heb het ooit in een log van een andere dbb gelezen? Eventueel low tren erbij? Maar dat wilde je volgens mij niet?

Succes iig en tegen mei ga ik ongeveer het zelfde proberen ;)

Ja ik zat helemaal onder.. Post binnenkort foto's van voor de roa en nu maar ik laat t nog iets verder wegtrekken. Link staat in handtekening maar ik bewerkt m even over 2 weken ofzo met de foto's

• Topic Starter Topic Starter
Maar is het in de cut niet beter om low test high primo te doen? Bijvoorbeeld 250 - 500? Heb het ooit in een log van een andere dbb gelezen? Eventueel low tren erbij? Maar dat wilde je volgens mij niet?

Succes iig en tegen mei ga ik ongeveer het zelfde proberen ;)

Lager dan 500 test werd mij afgeraden. Low tren is evt optie maar dan is het pas op de helft van de kuur. Weet niet of dit nu zo optimaal is en daarbij dat het dan erg zwaar word met de hoeveelheid. Evt high test primo beginnen em op de helft low test high primo en evt tren zou kunnen. Maar of dit een goed idee is. Lijkt me niet

Ik zou het lekker simpel houden test/primo 250/600 of 500/800

als je in een andere situatie zat had ik test/tren 250/400 geadviseerd.

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

Ja ik zat helemaal onder.. Post binnenkort foto's van voor de roa en nu maar ik laat t nog iets verder wegtrekken. Link staat in handtekening maar ik bewerkt m even over 2 weken ofzo met de foto's

Door het kuren? Of altijd al gehad?

Ik zou het lekker simpel houden test/primo 250/600 of 500/800

als je in een andere situatie zat had ik test/tren 250/400 geadviseerd.

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

Door het kuren? Of altijd al gehad?

Ja idd gewoon simpel houden. Is helaas dat ik geen tren kan. Maar ben evt van plan volgend jaar tren te oroberen maar ik heb ook tijd

Ja idd gewoon simpel houden. Is helaas dat ik geen tren kan. Maar ben evt van plan volgend jaar tren te oroberen maar ik heb ook tijd

probeer eerst maar is jou voorstel ..leer er vooral van en laat je niet gek maken door 10.000 verschillende voorstellen.

tren kan altijd nog toch !

Karma knop zit onder me avatar :)

de laatste kuur erg veel acne gekregen

Test 1000mg winstrol 60mg clen & eca de acne kwam eind van de nakuur, werd steeds erger

Na je kuur opzich logisch natuurlijk omdat je bloedwaardes veranderen ..dan zou ik geen mast gaan gebruiken als ik jou was.

Na je kuur opzich logisch natuurlijk omdat je bloedwaardes veranderen ..dan zou ik geen mast gaan gebruiken als ik jou was.

je bloedwaardes verhogen toch ook aan het begin van je kuur. Snap dit niet helemaal, waarom acne in de nakuur maar niet tijdens...? Je zit toch met een veel hogere talg productie tijdens je kuur dan na je kuur?

Bacardi, hou je littekens over aan al die acné?

je bloedwaardes verhogen toch ook aan het begin van je kuur. Snap dit niet helemaal, waarom acne in de nakuur maar niet tijdens...? Je zit toch met een veel hogere talg productie tijdens je kuur dan na je kuur?

Bacardi, hou je littekens over aan al die acné?

Hoe dat exact zit met bloedwaardes snap ik ook nog niet helemaal ..

Volgens mij ben je er nog niet helemaal uit he wat je wilt ;)

Ik Ga ook geen mast gebruiken

Nee acne is bijna weg zonder littekens

Denk dat dit um gaat worden:

1-14 500 test e + 600/650 primo, 90ml primo verdelen komt ongeveer op 600 en een beetje uit afhankelijk hoeveel ml er uiteindelijk uit de vials komt.

Evt verlengen kan altijd nog, verkorten zou niet nodig hoeven zijn.

Iedereen bedankt voor de info!

Denk dat dit um gaat worden:

1-14 500 test e + 600/650 primo, 90ml primo verdelen komt ongeveer op 600 en een beetje uit afhankelijk hoeveel ml er uiteindelijk uit de vials komt.

Evt verlengen kan altijd nog, verkorten zou niet nodig hoeven zijn.

Iedereen bedankt voor de info!

Vijfhonderd aan primo kwijt:D?

Vijfhonderd aan primo kwijt:D?

nee nog niet maar opzich nog best prijzig, maar als ik een andere kuur ga doen zit het er ook nooit zo ver van af lijkt me

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:44 ----------

misschien dat ik hiermee weer te veel aan het denken ben, zou het eventueel mogelijk zijn indien ik denk dat ik wat extra kan gebruiken.

1-14 primo 600 ew
1-14 test e (500)
8-14 tren a ??

Na week 8 maakt conditie niks meer uit, ben er toch echt over aan het twijfelen of ik tren wil proberen dan en evt de test laten staan of verlagen afhankelijk van mogelijke side's. Wat denken jullie hier van?
Ik snap dat ik het simpel moet houden en de test primo staat vast, alleen ben ik echt benieuwd of tren op het eind net dat extra doet. Is dit iets om tijdens de kuur eventueel te overwegen of moet ik gewoon stoppen met moeilijk doen en het bij test primo houden.
Ik merk van mezelf dat ik af en toe dingen wil horen die misschien niet slim zijn net als het hele tren idee weer maar wil het toch nog vragen.

Terug
Naar boven