XXL Nutrition

Test/Primo Cut

Denk dat dit um gaat worden:

1-14 500 test e + 600/650 primo, 90ml primo verdelen komt ongeveer op 600 en een beetje uit afhankelijk hoeveel ml er uiteindelijk uit de vials komt.

Evt verlengen kan altijd nog, verkorten zou niet nodig hoeven zijn.

Iedereen bedankt voor de info!

Let wel op dat je 1 of 2 vials extra erbij hebt.
Zit ook op 600mg primo elke week en merk dat ik lang niet altijd 10ml uit een vial krijg.
En ja, ik heb een goed UG merk :rolleyes:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Haalde uit mijn test van goed ug merk 2x 9 ipv 10ml. Maar ik ben van plan alle spuiten op de eerste dag klaar te maken zodat ik altijd nog een vial bij kan halen. Dus gewoon een vial leegtrekken met 10ml spuit en dan kan ik er wel uit halen hoeveel ik extra nodig zou moeten hebben

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

Echte Hg primo amps betaal je rustig 500 voor .
100 amps

Heb geen hg. Lijkt ke ook niet nodig

nee nog niet maar opzich nog best prijzig, maar als ik een andere kuur ga doen zit het er ook nooit zo ver van af lijkt me

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:44 ----------

misschien dat ik hiermee weer te veel aan het denken ben, zou het eventueel mogelijk zijn indien ik denk dat ik wat extra kan gebruiken.

1-14 primo 600 ew
1-14 test e (500)
8-14 tren a ??

Na week 8 maakt conditie niks meer uit, ben er toch echt over aan het twijfelen of ik tren wil proberen dan en evt de test laten staan of verlagen afhankelijk van mogelijke side's. Wat denken jullie hier van?
Ik snap dat ik het simpel moet houden en de test primo staat vast, alleen ben ik echt benieuwd of tren op het eind net dat extra doet. Is dit iets om tijdens de kuur eventueel te overwegen of moet ik gewoon stoppen met moeilijk doen en het bij test primo houden.
Ik merk van mezelf dat ik af en toe dingen wil horen die misschien niet slim zijn net als het hele tren idee weer maar wil het toch nog vragen
.

citeer eigen bericht even, mensen hier nog antwoord op? ben nu toch wel echt benieuwd naar tren aangezien het tren topic mij wat te hard van stapel laat lopen :P

Zou persoonlijk de tren gebruiken met een volgende kuur ;)

Zou ik persoonlijk ook doen

Ik moet toegeven dat Big Cat toch wel een punt heeft met zijn advies om snel met tren te beginnen. Meer effect, potenter en véél minder duur.

Moet zelf zeggen dat ik tren verschrikkelijk vond i.c.m 500 mg. test-e. Als de verhalen kloppen, en je met 250 mg. test-e minder sides hebt bij bijvoorbeeld 600 mg. tren, zou dat een prima cutcycle zijn ;)

@ TS: kuur ziet er goed uit zo. Ik zou hem gewoon zo doen; met een goed dieet en cardio moeten je doelen te behalen zijn.

Zou persoonlijk de tren gebruiken met een volgende kuur ;)

Dacht ik al ;)

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

Haha oke

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

Ik moet toegeven dat Big Cat toch wel een punt heeft met zijn advies om snel met tren te beginnen. Meer effect, potenter en véél minder duur.

Moet zelf zeggen dat ik tren verschrikkelijk vond i.c.m 500 mg. test-e. Als de verhalen kloppen, en je met 250 mg. test-e minder sides hebt bij bijvoorbeeld 600 mg. tren, zou dat een prima cutcycle zijn ;)

@ TS: kuur ziet er goed uit zo. Ik zou hem gewoon zo doen; met een goed dieet en cardio moeten je doelen te behalen zijn.

Ja mocht ik de tren a toe willen voegen was plan ook test te verlagen.
Neem aan dat je bedoelt zonder de tren he?

Hoezo? Wil dat ook doen, wat is verschrikkelijk dan?

wat wil jij precies doen qua kuur?

Verder lees je wel vaker dat hoge test met hoge tren doseringen zorgen dat de side's verstrken of iets in die richting

1/8 Tren 400
1/8 test 250
1/8 t3 50 mcg
1/4 DBol 50 mg (misschien)

9/15 Test 500
9/15 Tren 600
9/15 Bold 600

16/25 Test e 1000

HCG loopt ernaast 500 iu eod

Haalde uit mijn test van goed ug merk 2x 9 ipv 10ml. Maar ik ben van plan alle spuiten op de eerste dag klaar te maken zodat ik altijd nog een vial bij kan halen. Dus gewoon een vial leegtrekken met 10ml spuit en dan kan ik er wel uit halen hoeveel ik extra nodig zou moeten hebben

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

Heb geen hg. Lijkt ke ook niet nodig

Wat!??!! Alle spuiten klaarmaken op de eerste dag ?!

No go man!

Hahaha lees het nu pas :roflol:

Spuit is van plastic en dat deed iets met de olie van je gear hoorde ik

Je moet steriel te werk gaan

Ah zo oke tnx voor de tip. Dacht dat het niet zo'n probleem was maar dan weet ik dat nu ;)

Terug
Naar boven