AndroidHealthClinic

Test/Primo Cut

• Topic Starter Topic Starter
Er zit een stof in de AAS die je spuitjes aantast (oplost). Lijkt me niet dat je dat wil injecteren :p

Haha nee idd lijkt me niet handig. Maar goed dat jullie het gezien hebben ik dacht namelijk ook een keer slim te zijn :p.

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

Ff een vraag aangezien ik op eerste dag alles wou verdelen in spuiten omdat mij dat handiger lijkt maar dit niet slim is.

Is het wel mogelijk om bijv een 100ml vial te halen en daarin alle primo te bewaren? Dus optrekken met een 10ml spuit en exact te noteren hoeveel ml het is, dan in de 100ml vial doen en op het eind het aantal ml optellen en adh daarvan iedere keer optrekken. Dan weet ik teminste exact hoeveel ml ik ter beschikking heb ipv op het eind te veel/te weinig hebben.

dit ook voor de test alleen dan in 30ml vial, bij elkaar lijkt me not done

Haha nee idd lijkt me niet handig. Maar goed dat jullie het gezien hebben ik dacht namelijk ook een keer slim te zijn :p.

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

Ff een vraag aangezien ik op eerste dag alles wou verdelen in spuiten omdat mij dat handiger lijkt maar dit niet slim is.

Is het wel mogelijk om bijv een 100ml vial te halen en daarin alle primo te bewaren? Dus optrekken met een 10ml spuit en exact te noteren hoeveel ml het is, dan in de 100ml vial doen en op het eind het aantal ml optellen en adh daarvan iedere keer optrekken. Dan weet ik teminste exact hoeveel ml ik ter beschikking heb ipv op het eind te veel/te weinig hebben.

Waarom moeilijk doen? Haal gewoon wat extra vials test en primo al op voorhand.
Wat je over houdt gebruik je in je volgende kuur ;)

Je kan het natuurlijk ook in een 10ml spuit optrekken, controleren of het 10ml is en daarna terugspuiten in je vial :p
Het is geloof ik de BA in injectables die de plastic stopper aan kan tasten.

Je kan het natuurlijk ook in een 10ml spuit optrekken, controleren of het 10ml is en daarna terugspuiten in je vial :p

dan heeft hij juist minder in een vial zitten:o maar ik ga ervan uit dat je niet niet serieus bedoelden

---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:45 ----------

blijft dan een beetje in het spuit stukje zitten waar je de naald opzet kidmonster

Nou het maakt me niet zo veel uit of er nu 9 of 10ml in zit. Maar vind het fijner dat ik precies de hoeveelheid optrek die ik ezit. Nu een extra vial is ook geen probleem. Had alleen de gedachte mocht ik bijv genoeg hebben om ipv 600 - 650 te gebruiken per week dit mooi is mee genomen haha. Ik denk een beetje moeilijk ja ;). Neem aan dat ii nu met 100ml genoeg heb en kan het dus ook verlengen indien nodig :)
Nog een ding, ga zetten op maandag en donderdag. Zou ik het gewoon makkelijk houden en test 2ml +3ml primo maandag en 3ml priko donderdag goed zijn of de test ook verdelen in 2x 1ml. Neem aan dat het niks uit maakt hoe ik het doe

---------- Toegevoegd om 17:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

Wat betekent ba ook alweer?

er zit 10ml in elke vial maar je krijgt het er niet helemaal uit en er blijft een beetje in de spuit achter

---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------

is met alle vials zo trouwens van elk merk, niet alleen met primo

---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------

met 90ml kom je ook uit

er zit 10ml in elke vial maar je krijgt het er niet helemaal uit en er blijft een beetje in de spuit achter

---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------

is met alle vials zo trouwens van elk merk, niet alleen met primo

---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------

met 90ml kom je ook uit

Ja komt helemaal goed. Dan verleng ik gewoon nog een week met wat ik over heb ;).

dan heeft hij juist minder in een vial zitten:o maar ik ga ervan uit dat je niet niet serieus bedoelden
...

Dan wist je dat hij 10ml had :o.
Ik heb niet het idee dat je milliliters kwijt raakt door 1 keer alles op te nemen in een 1 spuitje.

@Kidmonster
BA is Benzyl Alcohol.

Dan wist je dat hij 10ml had :o.
Ik heb niet het idee dat je milliliters kwijt raakt door 1 keer alles op te nemen in een 1 spuitje.

@Kidmonster
BA is Benzyl Alcohol.

ow wacht ja idd nu je het zegt, staat ook op het doosje als ik het goed heb

Als volgt, ik ben er bijna helemaal zeker over. Begin onderhand gek van mezelf te worden, ik zoek namelijk dagelijks info om er shit bij te doen enzo. Twijfel ondertussen weer of ik de laatste 6 weken dosering primo ga verhogen of andere compound erbij wil pakken/en of ik een kickstart wil proberen... Het roid virus heeft me goed te pakken haha.

Maar dit gaat um worden:
1-14/6 primo 600 p/w
1-14/6 testE 500 p/w
Ma: 3ml + 1ml - Do: 3ml+1ml.

De weken afhankelijk van de hoeveelheid die ik over hou, ga 100ml inslaan dus zou 15 miss 16 kunnen halen.

Verder wil ik een log bij gaan houden, wekelijks training + evt progressie foto's maar daar ben ik nog niet over uit. Start zal zijn rond april/mei een keer.

wat ik nu schrijf is zowat hetzelfde als mijn 'bijna zeker' kuurschema van een pagina terug maar goed. Ik wil iedereen nogmaals bedanken voor de hulp en tijd!! :D

Terug
Naar boven