AndroidHealthClinic

Test testen

Ik wil idd algehele health check doen, en test lijkt me ook intressant. Alleen als hij daar niet mee in stemt, kan ik moeilijk de week erop komen met libido problemen etc.
Een algemene check zal zonder problemen gedaan worden. Ik doe dat ook om de twee, drie jaar. Testosteron testen niet echt als daar geen reden voor is en ik zie ook niet in waarom je dat zou moeten weten als je geen kenmerken vertoont van een testosterontekort. Dat heeft geen enkele zin.

• Topic Starter Topic Starter
Een algemene check zal zonder problemen gedaan worden. Ik doe dat ook om de twee, drie jaar. Testosteron testen niet echt als daar geen reden voor is en ik zie ook niet in waarom je dat zou moeten weten als je geen kenmerken vertoont van een testosterontekort. Dat heeft geen enkele zin.
Om te kijken hoe je er voor staat, en eventueel in de toekomst als ik ga kuren na de nakuur te checken of je hersteld bent.

Wat moet die hier nou weer mee? Die runt een polikliniek speciaal voor AAS-gebruikers.

Eventueel zelf laten testen TS, en anders zeggen dat je libido sterk verminderd is, geen ochtenderecties meer, licht spier- en krachtverlies ondanks voldoende voeding en training en een tragere baardgroei waardoor je minder vaak hoeft te scheren. Succes.

Dat de meesten van zijn patiënten anabolen gebruikers zijn neemt niet weg dat dr de Ronde hem niet kan helpen. Stel dat de TS een te laag Testosterone gehalte heeft zou er trt voorgeschreven kunnen worden. De Ronde is een van de weinigen in Nederland die hier niet al te moeilijk om doet.

heb laatst ook bloed geprikt (cholestrol en wat andere dingetjes niets boeiends ) hoefde niets te betalen. Medicijnen die ik daarna heb gehaald worden er wel netjes afgehaald:o

Terug
Naar boven