Fitness Seller

test, tren.. 1ste keer

  • Topic starter ymmit
  • Startdatum
  • Reacties 80
  • Weergaven 10K
  • Volgers 7

Bezoekers in dit topic

ymmit

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 aug 2010
Berichten
89
Waardering
3
hallo :)

heb gisteren mijn eerste injectie gezet en daarom open ik nu een topic om mijn vooruitgang tijdens mijn eerste kuur bij te houden.
ik zal fotos plaatsen en zoveel mogelijk info er bij.
ik doe dit puur voor mezelf zodat ik een plaats heb om het allemaal mooi te kunnen opvolgen.

mijn doel is niet om minstens zoveel kilos te winnen of om 'zoveel' sterker te worden maar heel gewoon om er goed uit te zien.
ik zal me wel wegen maar ga mezelf niet gek laten maken door de schaal.

ik ben 30 jaar, 183cm hoog en weeg nu ong. 76kg 11%vet.
mijn eten zit wel goed denk ik. 2500cal/dag minstens! waarvan ong. 200gr eiwit en iets meer koolhydraten schat ik.
uiteraard zoveel mogelijk kwalitatief voedsel al zondig ik ook wel eens.
ik train meestal 4 dagen per week telkens 1,5 uur.
dat gaat dan als volgt:

ma: borst, triceps
di: rug, biceps
wo: rust
do: buik, schouders
vrij: benen
weekends: rust

ik probeer niet zo veel mogelijk of zo zwaar mogelijk te trainen maar eerder technisch alles goed uit te voeren.

ik weet dat jullie graag mensen afzeiken die gaan kuren die onder de 90kg zitten en waarvan jullie dan ook van uit gaan dat ze niet goed eten, trainen of rusten.
gelieve die comments dan ook zoveel mogelijk achterwege te laten als jullie moesten besluiten van te posten in dit topic want daar heb ik niets aan en ik ken mijn situatie zelf beter dan wie dan ook.
zo ook over de producten die ik gebruik!
is lang over nagedacht en rekening gehouden met 1001 verschillende meningen e.d.


mijn kuur is als volgt (aangepast):

wk 1-2 frontload met test P 100mg EOD
wk 1-10 test E 250mg e5d
wk 2-6 tren A 75mg EOD

wk 12-15 20mg nolva ed


eerste spuit gisteren viel goed mee. niet pijnlijk maar tegen de avond beetje stijf gevoel in de bil.
moest me wel effe over die psychologische drempel zetten om mezelf een spuit te zetten maar dat zal morgen wel stukken beter gaan denk ik zo.

hieronder een vrij recente foto van mij.
echt poseren doe ik niet aan en kan ik ook niet dus ga ik er gewoon bij staan en neem een foto :)
ik ga proberen om e2w een foto te plaatsen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]


update 8-9-2010
zojuist 2de keer prop gezet en 1ste keer in linker bil.
deed zowaar een beetje pijn toen de naald erin ging en toen ze er uit was werd ik plots heel misselijk, lijkbleek, heb zelfs een beetje over gegeven.
was wel beetje beangstigend. was ook alleen thuis, vriendin is werken.
rechterbil is zo goed als niet meer stijf nu :)
de linker zal vanavond wel beginnen zeer doen denk ik maar dan doe ik wel een dafalgan codeine met een brufen 600 voor ik ga slapen ;)

trainen gisteren ging maar moeizaam.voor ik ging had ik er veel zin in maar eens daar was het heel wat minder.
voelde me moe en had maar weinig kracht om alles mooi af te maken.


update 9-9-2010
net terug van training.
rug, biceps gedaan en omdat ik nog niet echt wou stoppen en moe was nog beetje triceps erbij gedaan :)
het zit mss maar gewoon in mijn hoofd omdat ik nog maar 4 dagen ver ben maar het leek wel of ik meer uithouding en een beetje meer kracht heb.
geen idee of dat echt zo is.
wat wel een feit is, is dat ik veel meer opgespannen stond dan normaal.
voelt goed!

pijn in de billen is er nog steeds maar is de moeite bijna niet.
seffes nog beetje eten en dan bed in want morgen begint mijn vroege shift :(
zit nu wel te twijfelen of ik morgenvroeg mijn spuit al ga zetten voor ik werken ga of pas als ik terug kom.
wat als ik ineens weer zo misselijk word? mja... zie wel.


update 13-9-2010
pijn in mijn billen word erger. vooral rechts, hoewel links nu toch ook dik begint aan te voelen.
ben nu bijna de hele week pijnstillers aant nemen omdat ik er anders niet van kan slapen :(
maar ja, volhouden zeker?
zal vandaag mijn arts is om raad vragen.
straks trainen. zal wel knallen.
heb net weekend-rust gehad en heb veel zin om te trainen
de vriendin begint ook kennis te maken met de geneugden van testosteron ;)
ben al wat bijgekomen, ongeveer 2 kilo sinds vorige week.
eet me dan ook een ongeluk!

update 14-9-2010
goed nieuws!
gisteren avond 1 diclofenac genomen en rara? geen pijn in de billen meer!!!
geweldig gewoon.. vandaag gespoten met een 0,8 40mm naald en ook dat gaat duidelijk met minder pijn en gevoeligheid achteraf.
dan namiddag gaan trainen (borst triceps en beetje buik) en zelfs enkele PR's verbroken!
heb het idee dat het echt begint door te komen nu.
volgende week fotos posten. hopelijk zie ik al wat verschil tegen de eerste foto dan.

update 20-9-2010
trainen gaat nu enorm goed.
word bijna niet moe en ben al duidelijk sterker.
vb: db concentration curl 12x20 tegenover 12x16 2 weken terug.
incline BP 8x80kg ipv 8x70kg 2 weken terug.
pijn in de kont zo goed als onbestaande.
heb nog wel een vraagje ivm de tren en wanneer ik deze best zou beginnen.
normaal gezien ging ik dat doen bij begin van week 3 maar is het mss ook geen slecht idee om dit uit te stellen tot bijna op het einde?
omdat er wel wat vet zal bijkomen door de test en omdat je met tren dit er weer makkelijk af krijgt?
zowiezo wel zien dat ik de test 2 weken langer doe.
ben benieuwd.

update 30-9-2010
ben nu mijn 2de week tren a eod bezig.
buiten af en toe wat zweten in bed en iets sneller lastig dan anders heb ik (nog) geen van de bekende sides ondervonden.
ook voor de tren van de test alleen geen enkele sides opgemerkt behalve hoog libido en iets gevoeligere tepels als de vriendin er mee bezig is. verder helemaal niets.
ga nu bijna mijn vierde week in en ben nu 5 kilo bijgekomen.
mijn gezicht is totaal niet opgezwollen dus denk niet dat er veel vocht bij zit.
vet denk ik ook niet. vanavond nog eens 4punts meting laten doen om te zien hoeveel ik juist heb.
voorheen was dat 11%.
verder niets bijzonders te melden.

update 10-10-2010
ben er nu zeker uit dat tren a in de kont prikken geen reet voorstelt.
zet ik het in de schouder dan ist heel andere koek!
het brand enorm en ook de dag erna doet het nog zeer. maar da geeft niet.
ik word er ook op de domste momenten en om de domste redenen opvliegend van.
voor de rest niks last van de o zo besproken sides. het is goed voor mij :)
de fotos spreken voor zich.

update 20-10-2010
de dag dat ik begon met de kuur heb ik enkele dingen opgemeten.
hier de metingen van toen en het resultaat nu vandaag.
uiteraard meet ik weer als de kuur gedaan is.

6/9/10 bicep: (arm ontspannen hangend naast lichaam) 30cm. nu 20/10/10 33cm (38cm opgespannen maar dat telt niet :) )
borst: 93cm nu: 102cm
buik: 81cm nu: 84cm
 
Hey kerel.
Nou, die drempel ben je over, niets houd je nu meer tegen om eens lekker te gaan kuren.
En met test/tren gaat dit natuurlijk gebeuren!
Echter moet ik je met 1 ding adviseren.
Ik denk namelijk dat je met 2500 kcal niet echt ver zult komen.
Dit zul je echt drastisch moeten gaan opvoeren kerel.

Verder wens ik je enorm veel succes en zal ik je log volgen!;)

PS: Je kunt je nakuur gewoon op 4 weekjes 20mg/d zetten, meer dan 20mg heeft geen meerwaarde.
Is allang achterhaalt.
 
Laatst bewerkt:
Succes...een log met foto's is altijd leuk om te volgen.

Nolva idd een weekje langer en zou zelf de test toch wel op 500mg pw zetten.

Maargoed...die keuze moet je zelf maken.
 
2500kcal minstens. (op een slechte dag)

4 weken nolva op 20mg dan?
wist ik niet dat vanaf 20mg geen meerwaarde was...

de test e op e5d beter dan?

dacht dat 250mg ew wel zou volstaan voor iemand met mijn lichaamsbouw
 
Laatst bewerkt:
dacht dat 250mg ew wel zou volstaan voor iemand met mijn lichaamsbouw

Je kan het idd op 250mg laten, maar beter gelijk goed en als je vindt dat je te hard gaat kan je altijd de laatste weken nog wat minderen.

Andersom is lastiger...eer dat je merkt dat je teleurgesteld bent in de dosering is de kuur al bijna om.

Met misschien het gevolg dat je té snel weer een nieuw kuurtje wilt pakken.
 
Je zet die Kickstart. Voor niks als je test e niet vanaf week 1 zet .. Moet ik nog uitleggen waarom of ..?
 
dat heb je dan met die 1001 meningen...
ik heb net uit andere topics begrepen dat je de eerste 2 weken P zet en dan daarna verder gaat met E

wat is het nu...
 
dat heb je dan met die 1001 meningen...
ik heb net uit andere topics begrepen dat je de eerste 2 weken P zet en dan daarna verder gaat met E

wat is het nu...

Je zet het tegelijkertijd, want het duurt een paar weken eer de Test E werkt dus als je dan stopt met de Test P is de Test E inmiddels gaan werken.

Waar heb je het anders gelezen dan?
 
Idd...tegelijkertijd. Was me niet opgevallen.
 
goed, dan maar gaan prikken zo meteen.
 
4 weken nolva op 20mg dan?
wist ik niet dat vanaf 20mg geen meerwaarde was...


SO how much Nolvadex should you use during PCT? I favor using 20mgs.day, although to be totally honest, you can probably even get away with far less than that. Doses as low as 5mgs/day have proven to be as effective as 20mgs/day for certain areas of gonadal stimulation. (8) 20mgs/day, however, is a dose that myself and others have used with great success, and the research I’ve done in this area typically uses this milligram amount. SO lets stick with 20mgs/day for now.

http://www.mesomorphosis.com/articles/anthony-roberts/post-cycle-therapy.htm
Nolvadex is lever-toxisch.
Als 20mg per dag het klusje al klaart, wat zou dan de reden moeten zijn om meer te gaan nemen? Om je lever nog wat meer onder druk te zetten?
 
Laatst bewerkt:
2500kcal minstens. (op een slechte dag)

4 weken nolva op 20mg dan?
wist ik niet dat vanaf 20mg geen meerwaarde was...

de test e op e5d beter dan?

dacht dat 250mg ew wel zou volstaan voor iemand met mijn lichaamsbouw

Meer als 20 mg nolva is inderdaad nutteloos.
 
Eerste kuur met tren. Ben erg benieuwd hoe het je bevalt. Tren a wil ik zelf ook volgende kuur gaan pakken. Mijn persoonlijke ervaring van Tren, het is zo zwaar niet als mensen vaak schrijven. Maar goed dat kan voor je weer heel anders gelden.

En dat test p en e pakken. Probeer het grafiekje eens voor je te zien, hoge begin dosis door de korte halfwaarde tijd van test p en na twee weken zakt dat snel weer in elkaar en dan duurt het 3-4 weken voor de testosteron uit test e weer op dezelfde concentratie in je bloed zit. Pak je echter test e gelijk dan begint die omzetting al op tijdstip 0 en is na twee weken als dusdanig dat het de daling van test p compenseert. Probeer de regeltjes niet te onthouden, probeer het voor je te zien in een grafiek.

En test e zou ik zelf ook gewoon op 500mg pakken of in elke geval op 375mg via e5d prikken.
 
Laatst bewerkt:
Leuk dat je pics plaats, vooral blijven doen man want je bent helaas een van de weinigen.
Een kritiekpuntje though, schroef je voeding AUB op naar 3500kcal, wat betreft eiwitten zit je ok maar die kcals moeten echt omhoog naar minstens 3000 op een slechte dag..

Test E verder op 500mg, maar dat is persoonlijk natuurlijk

Verderest veel succes en keep us up to date met alle dingen waar je doorheen gaat
 
update in eerste post!
 
allemaal netjes nice..zal het volgen
maar die 2500 is idd nogal weinig .3000 (volgens meesten nog te weinig) zou ik dan zoiezo gaan eten...zeker nu je kuurt...en dan ga ik nog even vanuit dat je niet een erg intensieve baan hebt
 
idd leuk om te volgen met foto`s. Wel heftig dat je in je eerste kuur meteen voor tren kiest, niet mijn keus maargoed. Mijn kuur was ook kickstart met test P en 10weken test E. Kreeg wel ontzettend veel last van de test P, ben benieuwd wat jij merkt?
 
ik moet niet hard werken nee :)
alleen ons ploegenschema is lastig.
3 dagen vroege, 2 dagen thuis, 4dagen namiddag, 2 dagen thuis, 3 nachten, 3 dagen thuis, enz, enz.
eens je dus aan een shift gewend bent dan is het al gedaan en begint de volgende.
heel bevorderlijk om een vast en stabiel eetpatroon te onderhouden is dat dus niet maar het lukt mij wel.

@ metal chris: gyno ofzo bedoel je?
 
Laatst bewerkt:
Subbed.

Zou idd die 250mg Test E E5D nemen, Nolvadex op 20mg zoals iedereen hier zegt :-p

Succes!
 
ik moet niet hard werken nee :)
alleen ons ploegenschema is lastig.
3 dagen vroege, 2 dagen thuis, 4dagen namiddag, 2 dagen thuis, 3 nachten, 3 dagen thuis, enz, enz.
eens je dus aan een shift gewend bent dan is het al gedaan en begint de volgende.
heel bevorderlijk om een vast en stabiel eetpatroon te onderhouden is dat dus niet maar het lukt mij wel.

@ metal chris: gyno ofzo bedoel je?

nee pijn aan je reet van t prikken
 
Back
Naar boven