TreNaldo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 599
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha vriendDeze kuur is enkele weken geleden afgelopen
![]()
Samenvatting: Heel erg nice cycle geweest, kracht is IMMENS omhoog gegaan en massa kwam er zeer goed bij en is ook goed blijven zitten (ben van 88 naar 86 terug gevallen).![]()
!
!Mmm npp en tren a klinkt lekker. Wel wederom heftige middeltjesBedankt! En geeft niet hoor haha [emoji14] denk dat ik men volgende blast (test/npp of test/npp/tren a) ook weer een logje ga bijhouden
!
de vrouwen die jou bloed krijgen, krijgen er een gratis baard bij ofwat
Ik ben een beetje onderzoek aan het doen naar me volgende blast (bulk).
Maar heb een vraagje over de deca, heb je hier door veel last gehad van je libido?
Heb namelijk een keer last gehad van geen libido door de letro en dit wil ik echt niet meer.
Ben dus opzoek naar AAS die libido niet teveel aantasten, zit nu op 250mg Test E als cruise en me libido is gewoon hoog.
Met Tren E erbij was die helemaal sky high, tot ik last kreeg van gyno en letro erbij pakte...

Op test/tren/deca geen last van libido gehad, toch niet dat ik me kan herinneren. Weet dat ik dit een extreem lekkere combi vond maar that's it![]()
Zonder libido zitten wil ik echt niet meer, zo ellendig heb ik me nog nooit gevoeld.