Fitness Seller

Test/Tren/Deca bulk

Update update :D

• Topic Starter Topic Starter
Haha vriend :D Deze kuur is enkele weken geleden afgelopen :D :p

Samenvatting: Heel erg nice cycle geweest, kracht is IMMENS omhoog gegaan en massa kwam er zeer goed bij en is ook goed blijven zitten (ben van 88 naar 86 terug gevallen). :)

Haha vriend :D Deze kuur is enkele weken geleden afgelopen :D :p

Samenvatting: Heel erg nice cycle geweest, kracht is IMMENS omhoog gegaan en massa kwam er zeer goed bij en is ook goed blijven zitten (ben van 88 naar 86 terug gevallen). :)

Haha srry maat :)!
Alleszins top datje gewicht lekker blijft plakken ;)!
Congratz met je geslaagde kuur!

Bedankt! En geeft niet hoor haha :p denk dat ik men volgende blast (test/npp of test/npp/tren a) ook weer een logje ga bijhouden

Bedankt! En geeft niet hoor haha [emoji14] denk dat ik men volgende blast (test/npp of test/npp/tren a) ook weer een logje ga bijhouden
Mmm npp en tren a klinkt lekker. Wel wederom heftige middeltjes ;)!
Zo ook grg eens korte esthers doen maar dat prikken steeds e :(
Tren a is ED voor goed te zijn. Pff [emoji14]

Ja zal men eerste keer tren a en npp zijn :p tot nu toe enkel de varianten met lange esthers gebruikt :p
En bwah ED prikken, ik heb de methyl tren toen ook EOD gezet en dat knalde toch ook aardig lekker :D ED injecten moet ik niet aan denken :o

hoe is dit afgelopen? ben nu 2 weken bezig met 250 test /350ace/250 npp en moet zeggen heb het idee dat dit heul lekker gaat worden. zelf gekozen voor de kortwerkende variant aangezien ik nog off ga na de zomer..

Ik ben een beetje onderzoek aan het doen naar me volgende blast (bulk).
Maar heb een vraagje over de deca, heb je hier door veel last gehad van je libido?

Heb namelijk een keer last gehad van geen libido door de letro en dit wil ik echt niet meer.
Ben dus opzoek naar AAS die libido niet teveel aantasten, zit nu op 250mg Test E als cruise en me libido is gewoon hoog.
Met Tren E erbij was die helemaal sky high, tot ik last kreeg van gyno en letro erbij pakte...

Persoonsgebonden, voor mij nooit geen deca meer.
Met letro heb ik het, ook...., totaal geen libido.., dus ook geen tren meer :P

Ik ben een beetje onderzoek aan het doen naar me volgende blast (bulk).
Maar heb een vraagje over de deca, heb je hier door veel last gehad van je libido?

Heb namelijk een keer last gehad van geen libido door de letro en dit wil ik echt niet meer.
Ben dus opzoek naar AAS die libido niet teveel aantasten, zit nu op 250mg Test E als cruise en me libido is gewoon hoog.
Met Tren E erbij was die helemaal sky high, tot ik last kreeg van gyno en letro erbij pakte...

Op test/tren/deca geen last van libido gehad, toch niet dat ik me kan herinneren. Weet dat ik dit een extreem lekkere combi vond maar that's it :p

Op test/tren/deca geen last van libido gehad, toch niet dat ik me kan herinneren. Weet dat ik dit een extreem lekkere combi vond maar that's it :p

Oke, hmm hoor dus verschillende verhalen...
Nog even verder kijken of ik dalijk het risico durf te nemen :P Zonder libido zitten wil ik echt niet meer, zo ellendig heb ik me nog nooit gevoeld.

Ik run nu:
600mg test e
500mg deca
250mg tren e

Libido is hoog!

Terug
Naar boven