Inderdaad ik was het vocht aspect vergeten

Heb een beetje een boller hoofd sinds deze blast dus verwacht wel een kilotje vocht ofzo
Van morgen was men gewicht 88,5kg. Vandaag kan ik weer niet trainen omdat de gym om 13 uur sluit en ik moet werken :/ Morgen is 'ie ook dicht en vrijdag kan ik hopelijk weer gaan.
Gisteren is men blessure aan men linker biceps ook weer komen opsteken. Ik dacht dat ik genoeg rust had genomen maar ik wou eens 100kg flat benchen en daarbij voelde ik hem al lichtjes, daarna tegen men gevoel in 120kg geprobeerd en toen failde ik al bij de eerste negatieve fase

Gevolg => steken in linker biceps. Hierdoor heb ik biceps gisteren anders aangepakt, veel meer gelet op Time Under Tension dan het gewicht, en ondanks het lichtere gewicht waren men armen toch kapot na men training
Borst
Incline dumbel press 1x10 36kg, hierna overgeschakeld op flat bench
Bench press 2x10 100kg - 120kg => fail
Flyes 3x10 24 - 28 - 30kg
Cable flyes 3x10 25 - 30 - 35kg
Biceps
Reverse cable curls 2x20 20 - 20 - 20kg => 10 reps met polsen recht, en 10 reps met polsen laten hangen
Seated biceps curl 3x10 12 - 12 - 12kg => Armen zaten al goed vol icm met de vorige oefening
Barbel curl 3x10 25 - 30 - 35kg => 1 set wide grip, 1 set normal grip, 1 set small grip
21s met 30kg
Ik denk dat ik vrijdag maar eens naar de dokter ga gaan voor een afspraak bij de kine te krijgen ofzo. De last aan mijn biceps is een dik jaar geleden begonnen en is toen na een tijdje weer weggetrokken. Echter komt het nu om de x-aantal maanden terug en meestal ook nog tijdens een blast, wat natuurlijk alles behalve handig is.