XXL Nutrition

Test/Tren/Deca bulk

Yeah daar concentreer ik me nu ook op, ik kan niet al te zwaar gaan want dan krijg ik steken in men biceps.

Verder begint het eten me stilaan de keel uit te hangen haha :p laatste twee dagen de hele dag oprispingen enzo, kan elk moment gewoon kotsen als ik wil :p Denk dat het door de tren komt en omdat ik nu weer men kCals heb geupped. Kwestie van dat men maag zich weer moet aanpassen :p

Buscopan 10mg/tabs does the trick ;)

Ofwel neem je het voor de maaltijd ofwel neem je het in als je na de maaltijd een slecht gevoel hebt in je maag. Na 15 minuten is de pijn grotendeels weg.

• Topic Starter Topic Starter
Heb net bij je fotoalbum gekeke test tren deca en er dan zo uitzien? No offence lijkt wel alsof je helemaal niet traint

Men fotoalbum is van 2008 ;) Moest je men geuploadde foto's in dit topic bedoelen dan vind ik niet echt dat je gelijk hebt :p

Die gozer moet je sowieso geen aandacht aan schenken met zijn foto's van andere personen die hij zogenaamd zou moeten zijn... :rolleyes: Evenmin aan al die gasten die denken dat je met 1 tren/deca kuurtje Phill Heath zou moeten zijn geworden ;)

Ohh hij gewoon aan't trollen haha :D Was tot nu toe de eerste negatieve comment so I can live with that :p anyway, zoals de anderen zeiden post eerst maar eens foto's van jezelf :)

Ohh hij gewoon aan't trollen haha :D Was tot nu toe de eerste negatieve comment so I can live with that :p anyway, zoals de anderen zeiden post eerst maar eens foto's van jezelf :)

ach man , laat em maar kletsen ;)
je bent trouwens netjes op weg man! doe je goed

Door de feestdagen niet tegoei kunnen trainen vorige week, hopelijk gaat het deze week wat beter gaan.

Gewicht deze morgen was nog steeds 88kg, heb gisteren rug en triceps getraint, niks bijzonders maar wel een nieuwe PR op de skullcrusher, namelijk 50kg (20kg per kant). Ook heb ik men eerste oefening (pull ups wide grip) aangepast. Ik doe nu 5x5 met een extra schijfje aan mijn dipbelt (of tussen men benen geklemd :p)

Rug
Weighted Pull ups wide grip 5x5 5 - 5 - 5kg
Pull down small grip 3x10 100 - 110 - 110kg
Seated row wide grip 3x10 70 - 80 - 85kg
Bent over row bovenhandse grip 3x10 60 - 70 - 80kg => PR! => Nieuwe PR maar normaal deed ik deze altijd onderhands waardoor ik dit niet echt als een PR beschouw :p

Triceps
One hand tricep pull down 3x10 20 - 25 - 30kg
Tricep pushdown 3x10 80 - 85 - 91kg
Tricep overhead rope extension 3x10 45 - 50 - 50kg

Dit is men laaste 'volwaardige' week, deze zondag de laatste volledige MLs erin geduwd, nu heb ik van alles nog een klein beetje over, dat gaat er volgende zondag nog mee in :) Daarna is de blast afgelopen. Kan nu wel al zeggen dat het een TOP blast was, enkel dat de feestdagen wat slecht uitkwamen ivm voeding enzo

Tren + deca is altijd lekker als je pure massa wil en er tegen kan.

En de restjes moeten er ook in hé.. we gooien niets weg :D

Ja feestdagen zaten ook in de eerste 2 weken van mijn blast. Beetje balen qua training en voeding maar gewoon weer oppakken en knallen! Ging jij ook cruisen of ga je off?

@Ikke20: Inderdaad we gooien niets weg :D
@Bodyfreakz: Yep ik ga hierna weer cruisen voor een paar weken :) Ben benieuwd of er veel verlies van massa zal zijn. Mijn ervaring is dat zelfs met een cruise niet alle massa bewaard blijft, dit was toch het geval na mijn Methyl Tren blast. Kan natuurlijk ook zijn dat MT gewoon minder kwalitatieve massa aanzet ofzo

Nee ik verlies ook een paar kg tijdens mijn cruise maar denk dat dit geen spiermassa is. Is denk ik ook normaal anders zou je binnen 1 jaar cruisen 120kg zijn. Denk dat (vooral beginners) veel kg aankomen..alles wat er snel aankomt gaat er ook snel af. Slow en steady gains zijn spierweefsel de rest is vocht.

Inderdaad ik was het vocht aspect vergeten :p Heb een beetje een boller hoofd sinds deze blast dus verwacht wel een kilotje vocht ofzo :p

Van morgen was men gewicht 88,5kg. Vandaag kan ik weer niet trainen omdat de gym om 13 uur sluit en ik moet werken :/ Morgen is 'ie ook dicht en vrijdag kan ik hopelijk weer gaan.

Gisteren is men blessure aan men linker biceps ook weer komen opsteken. Ik dacht dat ik genoeg rust had genomen maar ik wou eens 100kg flat benchen en daarbij voelde ik hem al lichtjes, daarna tegen men gevoel in 120kg geprobeerd en toen failde ik al bij de eerste negatieve fase :P Gevolg => steken in linker biceps. Hierdoor heb ik biceps gisteren anders aangepakt, veel meer gelet op Time Under Tension dan het gewicht, en ondanks het lichtere gewicht waren men armen toch kapot na men training :)

Borst
Incline dumbel press 1x10 36kg, hierna overgeschakeld op flat bench
Bench press 2x10 100kg - 120kg => fail
Flyes 3x10 24 - 28 - 30kg
Cable flyes 3x10 25 - 30 - 35kg

Biceps
Reverse cable curls 2x20 20 - 20 - 20kg => 10 reps met polsen recht, en 10 reps met polsen laten hangen
Seated biceps curl 3x10 12 - 12 - 12kg => Armen zaten al goed vol icm met de vorige oefening
Barbel curl 3x10 25 - 30 - 35kg => 1 set wide grip, 1 set normal grip, 1 set small grip
21s met 30kg

Ik denk dat ik vrijdag maar eens naar de dokter ga gaan voor een afspraak bij de kine te krijgen ofzo. De last aan mijn biceps is een dik jaar geleden begonnen en is toen na een tijdje weer weggetrokken. Echter komt het nu om de x-aantal maanden terug en meestal ook nog tijdens een blast, wat natuurlijk alles behalve handig is.

Schouders en traps vandaag, heb wat minder gewicht gebruikt bij MP en side raises met het oog op men biceps te ontlasten

Schouders
Military press 3x10 60 - 60 - 65kg
Face pulls cable 3x10 90 - 100 - 110kg
Side raises cable 3x10 15 - 20 - 25kg
Cable upright rows 3x10 70 - 80 - 90kg

Traps
Shrugs 3x20 40 - 40 - 40kg
Barbel shrugs 3x10 60 - 90 - 110kg

Je kunt natuurlijk ook, om je biceps te ontlasten, je biceps niet los trainen. Laten we eerlijk zijn, 't is bijna achterlijk om je side raises licht te doen om je biceps te ontlasten maar wel 4 isolatie oefeningen voor diezelfde biceps te doen. Weet ook niet hoe 't bij jou zit uiteraard maar mijn biceps werkt harder mee tijdens een upright row dan tijdens een side raise ( iig voor m'n gevoel ) dus daar gaat 't zelfde op.

Ik zou men biceps gewoon niet trainen in dit geval....

Terug
Naar boven