XXL Nutrition

Test/Tren/Deca bulk

Als je ze met side raise al wilt ontlasten.....hoe gaan je rug trainingen dan?

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik moet zeggen dat ik bij upright rows eigenlijk helemaal geen last van men biceps heb. Ik voel hem hoofdzakelijk als hij moet stabiliseren, zoals bij dumbel press/bench press en overhead/military press.

Tijdens men rugtraining de maandag heb ik er geen last van gehad.

Gisteren zijn de laatste beetjes erin gegaan, had nog een halve ml deca en ongeveer 0,7ml tren over :)
De laatste 3 weken zijn echt slecht geweest kwa voeding door de vele feestdagen enzo, als ik niet ga werken heb ik echt problemen om mij aan mijn voedingsschema te houden. Hierdoor is men gewicht blijven schommelen tussen de 87 en 88kg. Tevens ben ik het echt kotsbeu om zo veel te moeten eten haha :p zal blij zijn als ik weer op onderhoud kan eten.

Deze laatste week ga ik wel nog proberen alles eruit te halen, ik weet de komende weken werkt alles nog wat na maar voor men gevoel moet ik nu deze week nog extra men best doen, geen vrije dagen dus genoeg tijd om men voedingsschema aan te houden :) Zit vandaag in ieder geval al goed op schema, enkel straks nog 100gr cashew noten en dan was het dat voor vandaag

Rug
Pull up (wide grip) 5x5 BW - 5kg - 10kg - 10kg - 10kg
Pull down (small grip) 3x10 100 - 110kg - 110kg
Seated rows (wide grip) 3x10 77 - 72 - 82kg
Bent over row (bovenhandse grip) 3x10 60 - 80 - 80kg

Triceps
Overhead tricep cable rope extension 3x10 50 - 55 - 60kg
Tricep Pull down 3x10 40 - 45 - 50kg
Skull crusher 3x10 40 - 45 - 45kg

Edit: foto's toegevoegd

20150105_182351.jpg

20150105_182415.jpg

Laatst bewerkt:
Veel beter dan de eerste pics die je eens poste :p

Als je nog enkel noten moet eten zou ik dat al vervangen door iets beter ;)

4000 kcals is zeer goed te doen als je met 2 shakes werkt. Doe dit zelf ook maar ik ben een "shaker"... als ik kon zou ik alles in de shaker duwen :D

Lol ik verkies eigenlijk 'echt' eten (om het zo maar te noemen :p). Ik drink wel 2 whey shakes met de nodige havermoutpoeder erbij om extra veel kcals te halen :p zit nu op 4500kCals trouwens :)

Het is hoofdzakelijk de 250gr (gekookt) rijst die ik 's morgens met men kip binnenwerk. Zodra ik hiermee klaar ben heb ik een opgeblazen gevoel en dat blijft de hele dag :p

In het begin kreeg ik zo'n doos met kip en rijst op 10-15 min op, nu zit ik er gemakkelijk een uur aan :o

Lol ik verkies eigenlijk 'echt' eten (om het zo maar te noemen :p). Ik drink wel 2 whey shakes met de nodige havermoutpoeder erbij om extra veel kcals te halen :p zit nu op 4500kCals trouwens :)

Het is hoofdzakelijk de 250gr (gekookt) rijst die ik 's morgens met men kip binnenwerk. Zodra ik hiermee klaar ben heb ik een opgeblazen gevoel en dat blijft de hele dag :p

In het begin kreeg ik zo'n doos met kip en rijst op 10-15 min op, nu zit ik er gemakkelijk een uur aan :o

haha smorgens kip met rijst, ik eet ook 250 gram rijst per dag maar verdeel het over 12:30 en 20:00.

smorgens naai ik een keer die blender aan want wil dan alles binnen 5 min weg hebben.

Heel de dag met een opgeblazen gevoel rondlopen is echt niet goed.... Voor 12 uur drink ik één dikke shake (ontbijt) en een tijdje daarna 2 bananen, that's it. Als ik meer ga eten heb ik heel de dag zero eetlust....

Daarom dat je zelf moet zoeken hoe je lichaam werkt en welk eten je nodig hebt dat 3 uur later "verteerd" is zodat je met goede moed aan het volgende eetmoment kan beginnen.
Vaste voeding is beter dan shakes maar als vaste voeding ervoor zorgt dat je niet genoeg eet en je dus niet meer bijkomt moet je andere oplossingen zoeken...

Heel de dag met een opgeblazen gevoel rondlopen is echt niet goed.... Voor 12 uur drink ik één dikke shake (ontbijt) en een tijdje daarna 2 bananen, that's it. Als ik meer ga eten heb ik heel de dag zero eetlust....

Daarom dat je zelf moet zoeken hoe je lichaam werkt en welk eten je nodig hebt dat 3 uur later "verteerd" is zodat je met goede moed aan het volgende eetmoment kan beginnen.
Vaste voeding is beter dan shakes maar als vaste voeding ervoor zorgt dat je niet genoeg eet en je dus niet meer bijkomt moet je andere oplossingen zoeken...

Lol ik heb me misschien verkeerd uitgedrukt :) was ook totaal niet verkeerd bedoeld bro :)

Als ontbijt (0715) heb ik gewoon bambix met melk maar rond half 10 a 10 uur eet ik dan men rijst met kip. Tegen dat ik aan men boterhammen van 's middags begin is het dan 12 a half 1. Verder moet ik al minstens twee keer in de voormiddag hebben gegeten om een beetje uit te komen met eten, op 4500 kCals per dag ben ik heel de dag aan't eten haha :D

Dat ik moet leren hoe men lichaam reageerd op verschillend voedsel heb je natuurlijk gelijk in, zo heb ik bvb al ondervonden dat cashewnoten om 8 uur 's morgens totaal niet gaan voor mij :p

@Zeror: Ik bedoelde eigenlijk in de voormiddag :p 's morgens op nuchtere maag zou ik ook geen rijst kunnen eten haha :D

4500kcal met test tren en deca zou toch wel gegarandeerd extra gewicht moeten leveren. Kwaliteit of niet je zou aanmoeten komen denk ik :p verder goeie progress man. Blijf eten! Hoe maak je je kip klaar? Kan heelveel invloed hebben op de eetlust :p

4500kcal met test tren en deca zou toch wel gegarandeerd extra gewicht moeten leveren. Kwaliteit of niet je zou aanmoeten komen denk ik :p verder goeie progress man. Blijf eten! Hoe maak je je kip klaar? Kan heelveel invloed hebben op de eetlust :p

Ik denk ook dat er wel gewicht bij komt maar door de volgende dagen die ik dan weer veel te slecht eet dat het ook weer snel verdwijnt ofzo :p

Kip wat ik 's avonds eet is gewoon kip filet gebakken in de pan, de kip die ik rond 10 uur 's morgens eet is de kip van musclemeat.nl, dus dat is altijd naturel of toscaans (en koud!)

Van morgen, na 2 dagen consequent 4500 kCals, stond het gewicht op 89kg :) is al een kg meer als in het begin van deze week :) Benieuwd hoe ver ik nog geraak.

Gisteren heb ik weer borst en biceps getraint, wou rustig aan kijken hoe het met biceps ging maar moet zeggen dat het wel goed ging, geen last gehad. Heb dan ook wel wat minder gewicht gebruikt als gewoonlijk :p

Borst
Dumbel press 3x10 36 - 38 - 40kg
Flys 3x10 26 - 30 - 32kg => PR!!
Dips 3x20 bw => hier begon ik wat last van men rechter schouder te krijgen
Chest dumbel raises => maar 1 set gedaan wegens pijn in de rechter schouder

Schouderpijn kwam plots opzetten dus ik denk dat ik mss even een verkeerde beweging heb gemaakt bij het dippen ofzo. Gelukkig is het ook weer snel weg getrokken.

Biceps
Hammer curl 3x10 22 - 22 - 24kg
Barbel curl 3x10 30 - 35 - 45kg
21'en - 30kg

+ Nog wat onderarm curls

Gisteren waren benen aan de beurt en vandaag schouders en traps. Vandaag was de laatste dag van men cycle zeg maar. Vanaf nu ga ik terug cruisen op 250mg test e per week.

Benen
Door de feestdagen en omstandigheden had ik al 3 weken geen benen meer kunnen doen, dat was te merken aan men squat :( en aan de spierpijn vandaag haha :D
Squat 3x10 60 - 100 - 140kg => fail op 140kg, kon maar 5 halve reps eruit persen :( daarom als straf =>
Squat 1x20 60kg => hierna waren men quads echt helemaal kapot en mankte ik door de gym xD
Standing leg curl 3x10 20 - 25 - 30kg
Leg extensions 3x10 85 - 90 - 90kg => laatste set elke rep 1 seconde boven aanhouden

Kuiten in de legpress 3x20 170 - 180 - 190kg

Dan vandaag schouders en traps
Schouders
Military press 3x10 60 - 65 - 70kg
Face pulls 3x10 90 - 100 - 110kg
Side raises (cable) 3x10 20 - 25 - 30kg
Dumbel Upright rows 2x10 18 - 20kg
Upright row EZBar 1x10 70kg

Shrugs 3x20 50 - 50 - 50kg

Heb vandaag ook nog een foto genomen, gewoon zonder pose :)

Edit: Morgen vroeg week ik me nog eens en dat beschouw ik dan als uiteindelijk resultaat. Zal dit ook hier posten.

20150109_161027.jpg

Kijk is daar, je hebt je combo gevonden! Nu zien we echt wel vooruitgang!!

Ik zou nu toch zeker 6-8 weken cruisen en je fysiek verder opbouwen. Ik bedoel hier niet mee dat je naar de 90 kilo moet bulken maar je gewicht nu proberen te behouden en verder kwalitatieve spiermassa bij kweken en dan gaat je vet% zowiezo zakken....

Gewicht van morgen was 88kg :) Ben dus toch redelijk rond dit gewicht blijven hangen ondanks men laatste week alles geven haha :p

Verder ga ik men kCals wel iets terug schroeven nu, zodat ik gewoon net boven onderhoud eet en geen 4500kCals meer :p

Ik ga nu zeker voor 8 weken cruisen om men lichaam te laten rusten en herstellen. Dan ben ik al van plan om mss nog een korte blast met NPP en tren a te doen :p

Volgende week zal ik nog foto's posten in een verschillende poses

Goed plan om net boven onderhoud te eten en de shape wat bij te tunen tijdens de cruise. Je gaat hier echt geen gram spiermassa door verliezen hoor, enkel vocht.

Nog een back lat spread :)

IMAG1948.jpg

Goed stuk wijder al volgens mij sinds het begin van je logje! :thumbs:

Nog sides gehad van de deca?

Leuke log top datje ook lekker fotos post! Gaat lekker bro ;)! Ik volg je sowieso!

Gewaagde combi van producten wel ;)! Gain ze!!

Terug
Naar boven