JeePee18
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zal blij zijn als ik weer op onderhoud kan eten.
Zit vandaag in ieder geval al goed op schema, enkel straks nog 100gr cashew noten en dan was het dat voor vandaag
). Ik drink wel 2 whey shakes met de nodige havermoutpoeder erbij om extra veel kcals te halen
zit nu op 4500kCals trouwens 

Lol ik verkies eigenlijk 'echt' eten (om het zo maar te noemen). Ik drink wel 2 whey shakes met de nodige havermoutpoeder erbij om extra veel kcals te halen
Het is hoofdzakelijk de 250gr (gekookt) rijst die ik 's morgens met men kip binnenwerk. Zodra ik hiermee klaar ben heb ik een opgeblazen gevoel en dat blijft de hele dag
In het begin kreeg ik zo'n doos met kip en rijst op 10-15 min op, nu zit ik er gemakkelijk een uur aan![]()
Lol ik verkies eigenlijk 'echt' eten (om het zo maar te noemen). Ik drink wel 2 whey shakes met de nodige havermoutpoeder erbij om extra veel kcals te halen
Het is hoofdzakelijk de 250gr (gekookt) rijst die ik 's morgens met men kip binnenwerk. Zodra ik hiermee klaar ben heb ik een opgeblazen gevoel en dat blijft de hele dag
In het begin kreeg ik zo'n doos met kip en rijst op 10-15 min op, nu zit ik er gemakkelijk een uur aan![]()
Heel de dag met een opgeblazen gevoel rondlopen is echt niet goed.... Voor 12 uur drink ik één dikke shake (ontbijt) en een tijdje daarna 2 bananen, that's it. Als ik meer ga eten heb ik heel de dag zero eetlust....
Daarom dat je zelf moet zoeken hoe je lichaam werkt en welk eten je nodig hebt dat 3 uur later "verteerd" is zodat je met goede moed aan het volgende eetmoment kan beginnen.
Vaste voeding is beter dan shakes maar als vaste voeding ervoor zorgt dat je niet genoeg eet en je dus niet meer bijkomt moet je andere oplossingen zoeken...
was ook totaal niet verkeerd bedoeld bro 

's morgens op nuchtere maag zou ik ook geen rijst kunnen eten haha 
4500kcal met test tren en deca zou toch wel gegarandeerd extra gewicht moeten leveren. Kwaliteit of niet je zou aanmoeten komen denk ikverder goeie progress man. Blijf eten! Hoe maak je je kip klaar? Kan heelveel invloed hebben op de eetlust
![]()
is al een kg meer als in het begin van deze week
Benieuwd hoe ver ik nog geraak.
en aan de spierpijn vandaag haha 
daarom als straf =>
Ben dus toch redelijk rond dit gewicht blijven hangen ondanks men laatste week alles geven haha 

Goed stuk wijder al volgens mij sinds het begin van je logje!![]()
Ik ga van dezelfde poses nieuwe foto's maken zodat before en after mooi duidelijk word