Fitness Seller

Test / Tren / Halo / Oxy / Winny / Helios / T3 / T5 / Proviron / Aromasin

Hoe pak je de cut aan deze keer Em?
Weer zo extreem laag in kcals? (ik ben voor t eerst echt aan t cutten, ik creëer een tekort van 13.000kcal per week)

Mooie krachtstats hoor. Waar zijn de foto's?

• Topic Starter Topic Starter
Mooie krachtstats hoor. Waar zijn de foto's?
komen binnenkort weer

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

Hoe pak je de cut aan deze keer Em?
Weer zo extreem laag in kcals? (ik ben voor t eerst echt aan t cutten, ik creëer een tekort van 13.000kcal per week)

ik wil dit keer niet TE laag gaan in Kcal, en wel iets meer carbs binnen krijgen.

komen binnenkort weer

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

ik wil dit keer niet TE laag gaan in Kcal, en wel iets meer carbs binnen krijgen.

Hoezo ga je dit keer hoger in kcal zitten? Ben wel benieuwd want ik ben momenteel bezig met cutten extreem onder onderhoud. Cut momenteel op 1700-2000kcal met elke 5e dag een refeed.

Hoezo ga je dit keer hoger in kcal zitten? Ben wel benieuwd want ik ben momenteel bezig met cutten extreem onder onderhoud. Cut momenteel op 1700-2000kcal met elke 5e dag een refeed.

ik zei misschien haha
ik haat hoog in kcal met cut omdat ik dan het gevoel heb dat ik aankom, daarom doe ik het zo extreem

Maar als jij dan zo extreem gaat cutten, verlies je dan geen massa?

Of zit jij gewoon continu aan de gear, zodat je dat probleem niet hebt?

Want stel iemand cut langer en hij doet een cuttingkuur en zn kuur is afgelopen maar zn cut niet, dan heb je een probleem.

Want stel iemand cut langer en hij doet een cuttingkuur en zn kuur is afgelopen maar zn cut niet, dan heb je een probleem.
ik blijf meestal wel gewoon on, volgens mij ben ik ongeveer 2 jaar on nu. met periodes van 4/5 weken dat ik niks zette

bevalt me prima

Je bent ook echt een complete klootviool als je je kuur zo planned dat een extreme cut erbuiten valt :')

week geen update, wat is deze lan

Hahahaha, soms heb ik geen zin om te zetten :'(

update?

ik heb dus vorige week 200mg tren gezet, en ja hoor! gelijk puisten op mn borst :roflol:

deze week zet ik

300mg supertest
150mg tren e
200mg mast e
40mg winny

150 tren e ? Wolla wats met jou broer? Isch weinig man. Beter minimaal 300

pff ben naar de t*ring, vandaag 6 uur aan de shisha op terras
****ing overgeven alles

Haha eikel. Volgende bulk pak je die 200 bench?

Slecht bezig dan... want als je extreem laag gaat en je raapt je eetgewoontes daarna terug op dan ben je op 2weken terug hoger als ervoor in BF... Trust me ik geef u mijn woord!!! ;)
Beter tekort creëren door cardio of hoger intensiteit tijdens krachttraining dan met uw voeding.
2 zomers al die fout gemaakt... Ik had mijn doel snel bereikt ja maar nog sneller om terug aan te komen!!! Van laag kcal's naar hoog is zo gevaarlijk hé... beter op onderhoud eten of net iets eronder en niet meer. Dan ben je zeker dat je die rebound niet krijgt en dat je droog blijft voor langer duur!

Je bent ook niet slim bezig als je ineens weer 5k kcals gaat eten. Gewoon rustig opbouwen, zal het allemaal wel meevallen.

hij doet dit icm veel shisha roken dan kotst ie alles weer uit en creëert ie een tekort:cool:

Terug
Naar boven