XXL Nutrition

Test / Tren / Halo / Oxy / Winny / Helios / T3 / T5 / Proviron / Aromasin

• Topic Starter Topic Starter
haha nu ben ik wat beter, ff cheat day en chillen vandaag

:roflol: wat een log

little daddy hoe bevallen die echte turkse sust dan???

Lekker man, maar srs dat je zo helemaal niet gefocust bent en echt rare shit doet. Geef je totaal niet om je lichaam?

Dat je je voeding compleet negeert en gwn daarvoor meer AAS neemt zegt al veel over jouw

Lekker man, maar srs dat je zo helemaal niet gefocust bent en echt rare shit doet. Geef je totaal niet om je lichaam?

Dat je je voeding compleet negeert en gwn daarvoor meer AAS neemt zegt al veel over jouw
huh
als ik cut
dan eet ik 200+ ei witten en rond de 40/50 gram vetten

dat ik nou bijna geen KH eet en laag in de Kcal zit wil niet betekenen dat ik mijn voeding compleet negeer. beter houd je gewoon je mond ff. eerst altijd bij mij lopen slijmen in prive wat ik gebruikte en shit en nu huilen hier

Jah was wel dom van me, nu weet ik wel dat het niet uitmaakt wat je doet of eet als je maar eet en t*ring veel roid

Haha. Em krijgt echt zn kcals wel binnen hoor..

Zeg Em, vroeg met dit ff af.

Volgens mij kon/kan jij de 195 benchen. Maar ik vroeg me af hoe lang het duurde (kuurde) voor je daar kwam? Zat je al na een jaar trainen op 140 zoals sommigen?

Zeg Em, vroeg met dit ff af.

Volgens mij kon/kan jij de 195 benchen. Maar ik vroeg me af hoe lang het duurde (kuurde) voor je daar kwam? Zat je al na een jaar trainen op 140 zoals sommigen?
wat ik mij nog kan herinneren is dat toen ik naturel trainde mijn bench rond de 90/100 zat. Toen mijn eerste kuur benche ik al 4x140kg:D

Update: gewicht 111kg nu, trainen gaat goed. Cardio doe ik er nu bij 15 min, ik ga steeds verder opbouwen.
Gister iets verkeerds gegeten denk ik, moest avond hele tijd kotsen en mn poep is zwart :roflol:
vandaag rust en cheatdagje en morgen weer knallen

Heb je ook geel/bruin achtig urine?

leuke log om te lezen even abootje

aihttttt aslanim

ga binnekort ook ff los met tren, 1e keer amina ahahhahaha

dit log :roflol: maar je hoeft je doses hier niet te halveren Em, zeg maar gewoon eerlijk wat je er daadwerkelijk inpompt :D

dit log :roflol: maar je hoeft je doses hier niet te halveren Em, zeg maar gewoon eerlijk wat je er daadwerkelijk inpompt :D
super test 300mg
tren 200mg

mn andere tren en mast zijn niet binnen

dan wordt t

300mg super test
300mg tren
200mg mast e

Terug
Naar boven