Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
huhLekker man, maar srs dat je zo helemaal niet gefocust bent en echt rare shit doet. Geef je totaal niet om je lichaam?
Dat je je voeding compleet negeert en gwn daarvoor meer AAS neemt zegt al veel over jouw
succes met weinig eten en gainenJah was wel dom van me, nu weet ik wel dat het niet uitmaakt wat je doet of eet als je maar eet en t*ring veel roid
wat ik mij nog kan herinneren is dat toen ik naturel trainde mijn bench rond de 90/100 zat. Toen mijn eerste kuur benche ik al 4x140kgZeg Em, vroeg met dit ff af.
Volgens mij kon/kan jij de 195 benchen. Maar ik vroeg me af hoe lang het duurde (kuurde) voor je daar kwam? Zat je al na een jaar trainen op 140 zoals sommigen?

Als ik er weer goed inzit zal ik wat vaker updaten met foto's en filmpjes.
niks lekkerder dan Trenaihttttt aslanim
ga binnekort ook ff los met tren, 1e keer amina ahahhahaha

wat ik mij nog kan herinneren is dat toen ik naturel trainde mijn bench rond de 90/100 zat. Toen mijn eerste kuur benche ik al 4x140kg![]()
uhmmm

super test 300mgdit logmaar je hoeft je doses hier niet te halveren Em, zeg maar gewoon eerlijk wat je er daadwerkelijk inpompt
![]()
dit logmaar je hoeft je doses hier niet te halveren Em, zeg maar gewoon eerlijk wat je er daadwerkelijk inpompt
![]()