Em87
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 326
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 11%
ja
srs
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja
Em stuurde deze via de app gisteren..
http://1.bp.blogspot.com/_uAELJic_lRA/Szme2upjOaI/AAAAAAAAABg/SyrwYf6GrBo/s320/10dxnhx.jpg

Vorig jaar zette ik 1.5grqm voordat ik op vakantie ging(4weken). Geil ass phuck
ben je van plan om nog off te gaan trouwens?
je bent nu een aardige tijd on toch

Hmm nee zie geen reden om off te gaan. Weet dat mn nakuur hel wordt![]()

Oke boys, gister heb ik besloten om maar eenste deadliften na een goede half jaar of langer. Ik dacht dat de training k*t zou verlopen, ook mede door last aan onderrug. Begon met opwarmen met alleen de stang, voelde echt k*t aan mn onderrug. Eenmaal gewichten erop ging het stuk fijner
10xstang
10x60kg
8x100kg
6x140kg
4x160kg
3x170kg
Ben wel tevreden over de gewichten, gezien de periode dat ik geen deads heb gedaan :d
Ben bang voor onderrug man, rechterkant is iets maar weet niet wat t is:0

Oh ja joh? Dan wel voor je transversus abdominus. Crunches maken het alleen maar erger.Pas op bro!!!! Niet laten verleiden door andere mensen op't forum hier!!! Ik heb door deadliften "discuss Hernia" opgelopen en ik kan je vertellen het is geen pretje... de eene maand sta ik op met een stijve rug voor 1maand lang en langer van tijd, en de een dag sta ik op met niks aan mijn rug voor 1maand lang of soms maar 2weken en zo ben ik al 2jaar bijna aan't sukkelen. Dus wees voorzichtig bro! Jij bent een beest maar uw onderrug niet denk daar aan terwijl je ONN bent
Ik weet dat buikspieroefeningen heel goed zijn als je last hebt van je rug en stilzitten is heel slecht je moet veel bewegen elke dag...
Ik zou ook altijd effe opwarmen met cardio voor je eraan begint, en rustig opbouwen die gewichten...
Wees voorzichtig maat en succes ik kan je alleen maar waarschuwen voor de fouten die ik ben begaan!