MuscleMeat

Test / Tren / Halo / Oxy / Winny / Helios / T3 / T5 / Proviron / Aromasin

Hij weet niet eens het verschil tussen fake roa echte :D ofniet held? Op sokken :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
hij heeft wel echte sust uit turkije he

Koekebakker is t haha

in, jij bent een held

Yo guys kwam ff oude foto van vorig jaar tegen van rug, is wel koud genomen dus minder indrukwekkend als met pomp
vroeg me af wat ik zou kunnen verbeteren??? ik heb gevoel alsof er veel massa mist aan mijn rug op deze foto

thx

Laatst bewerkt:
Wat ne koppen daar op de schouders naice. rug inderdaad

Meer deadlifts denk ik?

Is dat een foto uit dezelfde tijd als je befaamde avatar?

Rug loopt idd achter, komt waarschijnlijk door die schouders, maar ik zou eigenlijk ook meer pull-ups met gewicht doen en zware rows.

Ik bedoel als je al 190 kan benchen, kan je ook wel ff rows met 140 kilo doen of pull-ups met 60 kilo of zo.

Hoe jij "dikker" wordt op max 2000 calorieën is me een raadsel tho.

Hoe lang trainde je eigenlijk naturel voor je begon met kuren?

En IN, uiteraard

Ik train rug eigenlijk heel zwaar, BOBR met 140/150kg als ik in mijn cut zit, pullups met 40kg etc..

Ik train rug eigenlijk heel zwaar, BOBR met 140/150kg als ik in mijn cut zit, pullups met 40kg etc..

Dan is t gewoon genetisch.

Naja er zijn ergere dingen, ik denk dat rug en benen in ieder geval voor de "gewone mens" niet echt de belangrijkste spiergroepen zijn, denk dat dat meer borst, armen en schouders is.

haha het is ook niet dat ik helemaal niks op mn rug heb niet zo overdrijven :p

Sick man. Schouders zijn belachelijk

Morgen ook weer een filmpje voor mijn boyz en girls

houdt het wel spannender dan alleen tekst,

heb borst op de programma staan, sportschool is echter open tot 13:00
hoop dat ik wat gewicht kan verplaatsen :D

wat was je voeding vndg gladde ertunc

Dan is t gewoon genetisch.

Naja er zijn ergere dingen, ik denk dat rug en benen in ieder geval voor de "gewone mens" niet echt de belangrijkste spiergroepen zijn, denk dat dat meer borst, armen en schouders is.
Dafuk? Alles draait bij de gewone mens om de rug!

Ik zou de boel juist lichter trainen. Jim Wendler zegt bijvoorbeeld dat hij voor spiermassa (als assistence voor zijn krachttraining) meer haalt uit meer reps met sub max gewichten. Neem je BOR bijv, halveer het gewicht en doe heel strict 5x10. Bij hele zware BORS train je eigenlijk de beweging. Je traint dan dus om je BOR sterker te maken, niet je rug voller.

Terug
Naar boven