Fitness Seller

Test / Tren / Halo / Oxy / Winny / Helios / T3 / T5 / Proviron / Aromasin

Wordt je erg sterk van die halo of valt het je tegen? (Misschien heb ik er over heen gelezen)

• Topic Starter Topic Starter
Kan ik niet echt wat over zeggen, bench van 180kg is wel redelijk normaal voor mij. Zit er ook pas 8 dagen ofz op weet niet hoe snel het werkt

Em mijn benchpress is sterker :p Weeg 80kilo en benchpress 160kilo is dus 2x eigen lichaamsgewicht :p
Maar mijn complimenten heel sterk bro!!!

t*ring wat een zieke stats, heel sterk zeg, succes!

Zonder te filmen bench ik 240kg
Maar zodra ik ga filmen lukt het niet meer :(

Hoe kom jij in slaap met al die grammen dan? Als ik andere kuurlogs lees moeten mensen bij de helft van wat je consumeert al aan de xanax ed.

Werk je trouwens? Zo ja hoeveel uur enz?

grtz

Hoe kom jij in slaap met al die grammen dan? Als ik andere kuurlogs lees moeten mensen bij de helft van wat je consumeert al aan de xanax ed.

grtz

Zat afgelopen 2 week op 250 test 800 tren

Nu 250 test 200 tren, ben begonnen met de cut

Ja ik werk is pimp

grtz

800 mg tren valt volgens mij wel mee hoor, zat zelf op 600 van het rood witte merk en behalve hoge bloeddruk nergenst last van.

Em gaf ook al aan dat het misschien onder gedosseerd was.

800 mg tren valt volgens mij wel mee hoor, zat zelf op 600 van het rood witte merk en behalve hoge bloeddruk nergenst last van.

Em gaf ook al aan dat het misschien onder gedosseerd was.

Ging wel los vanochtend in de klas :trollface:
En merk ook wel dat ik sneller geirriteerd word

em laat jij altijd hcg meelopen?

Terug
Naar boven