- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nice die deltsGewicht stijgt snel, ga wat gas moeten terug nemen denkik
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Thanks, loop goed vol van al dat brood hier

Hah nee idd, hier in Spanje ook zonder schaamte in korte broek aan het rondlopenSchouders zijn wooow
Kuiten groeien niet goed mee, herkenbaar![]()
in de volgende bulkblast worden ze 2-3x per week getraind, in de hoop dat er nog wat van wordt 
Hah nee idd, hier in Spanje ook zonder schaamte in korte broek aan het rondlopenin de volgende bulkblast worden ze 2-3x per week getraind, in de hoop dat er nog wat van wordt
![]()
Klinkt misschien raar maar probeer na elke training kuiten te pakken 5-6 sets van 20 reps, mijn kuiten zijn nu eindelijk in verhouding met de rest.

Meer reps dus dan andere spiergroepen? Ook maar eens proberen![]()
Zal het eens een aantal maanden proberen, een specifieke reden waarom je 20 reps doet? Doe bijna nooit 20reps maar dat is dan mss meteen ook de reden waarom ze zo klein zijnKlinkt misschien raar maar probeer na elke training kuiten te pakken 5-6 sets van 20 reps, mijn kuiten zijn nu eindelijk in verhouding met de rest.

Ik kan helaas geen seated calf raises doen want m'n gym heeft die nietMijn zijn ook pas beginnen groeien toen ik lange en korte sets begon te doen.
En goed ook. En zowel soleus als gastrocnemius trainen.
een vlakke en schuine leg press and that's itIk kan helaas geen seated calf raises doen want m'n gym heeft die nieteen vlakke en schuine leg press and that's it

Helaas ook geen Smithlosse Baar of in de smith met pads op je knieen en voeten op schijven ofzo?
Niet hetzelfde als met zo een toestel,maar werkte voor mij toch.
Donkey raises met 2 man op je rug is ook een goeie![]()
doe ze soms ook op een verhoog met dumbell in de hand, die voel ik het beste maar lijkt heel sterk op de calf press :/Meer reps dus dan andere spiergroepen? Ook maar eens proberen![]()
Zal het eens een aantal maanden proberen, een specifieke reden waarom je 20 reps doet? Doe bijna nooit 20reps maar dat is dan mss meteen ook de reden waarom ze zo klein zijn![]()

Helaas ook geen Smithdoe ze soms ook op een verhoog met dumbell in de hand, die voel ik het beste maar lijkt heel sterk op de calf press :/
tevens ook wat rustiger geworden nu de tren eruit is.

mijn schof nog eens opengetrokken, nog genoeg tren e gevonden voor een blast... Best verslavend die tren want mis het eigenlijk wel
zou me ook wat euro's uitsparen maar ben er helemaal nog niet uit.

ik weeg me ook dagelijks, vandaar dat ik wat paniekeerNiet zo blindstaren op gewicht bro. Ik zou dagelijks wegen als ik jou was en dan weekgemiddelde pakken. Gewicht kan zo erg fluctueren door carbs, maaginhoud, uit slapen etc.
Ik heb deze cut vaak genoeg gedacht; shit moet kcal echt verlagen. Echter wacht ik een paar dagen en dan dropt het toch ineens. Zolang je weekgemiddelde maar omhoog/naar beneden gaat. Voorbeeldje:
![]()
Hier zie je ook duidelijk dat ik zaterdag en zondag meestal minder weeg dan de dagen ervoor doordat ik uitslaap.
maar gewicht zegt idd niet alles. deze week ook wat minder gesport dus daar kan het ook wel aan liggen