XXL Nutrition

test-tren-mk 677 bulk

  • Topic starter mucci
  • Startdatum
  • Reacties 329
  • Weergaven 34K
  • Volgers 35

Bezoekers in dit topic

10 dagen bezig. Donderdag stond de teller al op 4kg+:o uiteindelijk is het wat gezakt en staat de teller op 2,5kg+.

Eerste dagen had ik best een hoge hartslag na het doseren van de mk. Dit is gelukkig genormaliseerd. De dosis is verlaagd naar 15mg pre workout en holy fuck, pump zijn zeer goed.:D

Calorieën verhoogd naar 3500 want 3000 trok ik niet van de honger. 3500 is ook maar nipt om eerlijk te zijn:o ik heb honger als een paard en voornamelijk naar zoetigheid.

Twijfel overigens of ik cjc dac ga toevoegen...

Anyway, zo ziet het er momenteel uit:

image.jpeg image.jpeg
 
Goeie poten
 
3 weken in de blast/bulk. 5kg verzwaard met nog steeds aders op m'n buikspieren:D overigens heb ik de tren dosis verhoogd van 300 naar 400, puur voor het gemak. Mk op 15mg doet nog steeds zijn werk als het aankomt op honger en dikke pomps.

Voeding wordt deze week geupped naar 4000kcal (500carb, 300 eiwit, 80vet).

De sides die ik momenteel heb:
-snel zweten
-acné
-af en toe kuit -en backpumps
-soms wat ongeduldiger maar valt reuze mee.
 
hoe bevalt de mk?
 
hoe bevalt de mk?
Heel goed, in het verleden begon m'n eetlust rond dit aantal calorieën toch flink te kelderen, nu kan er nog een hoop bij eigenlijk :D verder wat vochtgain dat voornamelijk in de spieren zit, wat wel mooi is:cool:
 
In

Met hoeveel kcal up jij elke week?
 
In

Met hoeveel kcal up jij elke week?
Welkom:D

Normaal de eerste keer met 500 en vanaf daar wat kleinere stapjes maar momenteel toch een kleine 1000 kcal meer aan het eten in vergelijking met het begin :o moet wel zeggen datk met 3000kcal ook gewoon honger had maar wou kost wat kost lean aan deze blast beginnen
 
Welkom:D

Normaal de eerste keer met 500 en vanaf daar wat kleinere stapjes maar momenteel toch een kleine 1000 kcal meer aan het eten in vergelijking met het begin :o moet wel zeggen datk met 3000kcal ook gewoon honger had maar wou kost wat kost lean aan deze blast beginnen

Haha ik up wekelijks met 100 kcal, 1 kilo vvm verbruikt theoretisch 70 kcal per dag extra
 
Maandje bezig, bijna terug op 90kg en niet al te sloppy. Twijfel om de laatste weken een oral toe te voegen, hoeft niet per sé een "zware" te zijn.

Training verlopen goed, word sterker elke training. Enig minpuntje is dat ik mij af en toe moet vooruit sleuren, ook in de gym:sad:

Misschien niet onbelangrijk om te vermelden: de arimidex die ik preventief ging nemen, ben ik niet aan het nemen:P enige dat ik preventief neem is mucuna pruriens voor mogelijks prolactine "opbouw".

Supps momenteel:

- Rode gist rijst + co10
- isolaat/caseine
- magnesium
- mucuna pruriens
- theanine
- aswaghanda

Pic is net geschoten:

image.jpeg
 
Zou dianabol pakken dan en op je voeding letten ivm vocht. Dianabol werkt synergetisch met tren :p

Winny kan ook maar wat moet je met winny look in winter?
 
Maandje bezig, bijna terug op 90kg en niet al te sloppy. Twijfel om de laatste weken een oral toe te voegen, hoeft niet per sé een "zware" te zijn.

Training verlopen goed, word sterker elke training. Enig minpuntje is dat ik mij af en toe moet vooruit sleuren, ook in de gym:sad:

Misschien niet onbelangrijk om te vermelden: de arimidex die ik preventief ging nemen, ben ik niet aan het nemen:P enige dat ik preventief neem is mucuna pruriens voor mogelijks prolactine "opbouw".

Supps momenteel:

- Rode gist rijst + co10
- isolaat/caseine
- magnesium
- mucuna pruriens
- theanine
- aswaghanda

Pic is net geschoten:

Bekijk bijlage 413389
die bovenste supps zou ik ook eens moeten proberen voor me cholesterol
 
Zou dianabol pakken dan en op je voeding letten ivm vocht. Dianabol werkt synergetisch met tren :p

Winny kan ook maar wat moet je met winny look in winter?
Winny dacht ik ook aan gezien ik er wel nog liggen heb:D dbol is dan wel weer een stuk potenter...

Lean-ish blijven hecht ik momenteel toch ook wel belang aan:P
 
Winny dacht ik ook aan gezien ik er wel nog liggen heb:D dbol is dan wel weer een stuk potenter...

Lean-ish blijven hecht ik momenteel toch ook wel belang aan:P

Winny dus :p

Niet dat je veel vocht vast houdt als je 30mg dianabol neemt met tren
 
Momenteel in week 6-7. Gewicht staat op een mooie 91kg.:D

Kracht stijgt, cardio is een lachertje. Sta soms te hijgen als ik tegen iemand babbel:o

Voeding staat op 4500 kcal. Gaat nog vlot binnen ook, wat de eerste keer is voor me.

Verder wel wat gyno, niet groot maar wel wat pijnlijk:bang: zit al een aantal dagen op 10mg nolva maar doet nog niet al te veel. Wat doe ik best; nolva verhogen naar 20mg, kleine dose ari toevoegen of beide?

Hieronder nog een nietszeggende pic:

image.jpeg
 
middel is goed smal man, shape is ook goed!
 
middel is goed smal man, shape is ook goed!
Bedankt man! Blijf goed droog en dat is wel fijn. Kom doorheen de dag echt wel een shitload aan vocht aan:o het verschil zou je bijna niet geloven
 
Je pakt test en tren en dan krijg je gyno? Lijkt me sterk dat dit door oestrogeen komt, denk zelf eerder aan prolactine door tren. Ik raad zelf niet aan zomaar caber of nolva te nemen zonder dat je weet of dit door oestrogeen of prolactine komt. Bloedtest misschien?
 
Overigens wel duidelijk gains gemaakt, damn
 
Back
Naar boven