Fitness Seller

Test - Tren - Winny

WarriorEagle

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
52
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
13%
Goedendag wil volgend jaar rond februari starten met een kuur
1-12 test-e 250 ew
1-12 tren-e 400 ew
14-18 nolva 20 mg p.d

wil ook winny erbij nemen twijfel of ik het als kickstart moet nemen of aan het einde van de kuur.. hebben jullie tips?

Kuur verleden:
2012 dianabol only

vorige week klaar met:
1-12 test 500 ew
1-4 winny 50 ed

Goed gegaind hierop maar ook wel sides gehad.. Lichaamshaar is toegenomen vooral op mn rug is het duidelijk zichtbaar.. Zijn er hier middelen voor om het tegen te gaan tijdens een kuur zo ja wil ik dat bij nemen bij mn volgende kuur.

Mijn doel is met deze kuur is vooral droger te worden ong. 10 % bf en 4-5 kg spiermassa aankomen.
200/300 kcal onder mn onderhoud.

Stats nu:
1.85m
93 kg
13,5% bf

Supps die ik erbij ga gebruiken:
Whey Isolaat, Super Amino 6000, Calcium Magnesium Zink 3in1, Ripped!, Smart Multi, Vitamine B5.

Graag hoor ik jullie mening hier over.
Gr.

Laatst bewerkt:
Ik zou winny als kickstart doen ivm lange esters. Je doelen lijken mij wel haalbaar 2 procent zakken en wat kgs erbij .. Tegen de sides van lichaamshaar weet ik helaas niks . Ik heb van mezelf vrijwel geen haar sinds ik kuur heb ik haar op me buik oplossing hiervoor is denk ik gewoon ontharen dmv scheren harsen epileren of n laser behandeling

Misschien voor tren-a kiezen? Als sides sterk zijn is het ook weer zo uit je systeem..

succes, ik doe t zelfde maar dan tren op 600mg. en zonder orals

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou winny als kickstart doen ivm lange esters. Je doelen lijken mij wel haalbaar 2 procent zakken en wat kgs erbij .. Tegen de sides van lichaamshaar weet ik helaas niks . Ik heb van mezelf vrijwel geen haar sinds ik kuur heb ik haar op me buik oplossing hiervoor is denk ik gewoon ontharen dmv scheren harsen epileren of n laser behandeling
Voorkant is inpricipe geen probleem daar trim ik het wel.. achter kan wil ik niet aanzitten maar ziet er echt niet en een laser behandeling is best prijzig. Bedankt voor je reactie.

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 09:38 ----------

Misschien voor tren-a kiezen? Als sides sterk zijn is het ook weer zo uit je systeem..
Weet wel dat korte esters beter zijn maar ik wil het houden bij lange 1x pw is meer dan genoeg haha.

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 09:40 ----------

In dit geval zal ik dan ook test-p pakken en winny de laatste weken om keihard je kuur uit te rollen

Ik ga t houden bij lange esters dus kan hef beter als kickstart gebruiken of niet? En bij korte esters op t einde van kuur.

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 09:41 ----------

succes, ik doe t zelfde maar dan tren op 600mg. en zonder orals

Thanks hoeveel test pak je erbij?

Lange esters winny als kickstart indd

Ik laat de test effies 2 weken langer doorlopen op low dose.

Weet niemand iets over lichaamsbeharing tegen gaan?

Een beetje oftopic maar, wat waren jou ervaringen met dbol only?

Hoe heb je je voeding? Hoeveel kcal boven/onder onderhoud?

Je gaat natuurlijk niet tijdens een kuur anti androgene medicijnen nemen om beharing tegen te gaan, dus ik denk dat scheren de beste oplossing is..

pff dus je kan er niks aan doen behalve scheren.. daar ga ik echt niet aan beginnen..

---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 17:58 ----------

Een minder androgene kuur pakken? :p Ik ben ook sinds k kuur een behaarde aap geworden, gaat zelfs richting m'n biceps haha. 1 keer per week scheren, in de zomer 2, is de moeite niet.

Wat is een minder androgeen kuur waar je goed droog van word?

---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 18:00 ----------

Een beetje oftopic maar, wat waren jou ervaringen met dbol only?

Slecht. In de 4 week gestopt werd enorm ziek en moest antibiotica nemen dus ben er toen mee gestopt.
Wel 3-4 kg gegaind maar uit eindelijk 2 kg aan overgehouden.

pff dus je kan er niks aan doen behalve scheren.. daar ga ik echt niet aan beginnen..

---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 17:58 ----------

Wat is een minder androgeen kuur waar je goed droog van word?

---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 18:00 ----------

Slecht. In de 4 week gestopt werd enorm ziek en moest antibiotica nemen dus ben er toen mee gestopt.
Wel 3-4 kg gegaind maar uit eindelijk 2 kg aan overgehouden.

Droog worden doe je door je voeding bro. Volgens mij is test/primo daar wel prima voor.
Denk zelf dat als je beharing al een reden vindt om iets niet te doen je sowieso beter geen tren kan pakken, kan nog wel flink ergere sides opleveren als je pech hebt :p

Hoe heb je je voeding? Hoeveel kcal boven/onder onderhoud?

Ik ga sowieso onder onderhoud eten denk rond de 300kcal..

---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 18:04 ----------

Droog worden doe je door je voeding bro. Volgens mij is test/primo daar wel prima voor.
Denk zelf dat als je beharing al een reden vindt om iets niet te doen je sowieso beter geen tren kan pakken, kan nog wel flink ergere sides opleveren als je pech hebt :p

Ik had wel aan primo gedacht maar is best duur man.. 1/10 500 primo en 1/10 test 500
Ik heb nog wel 10 x 1ml primo liggen moet dus best veel bijkopen daarom dacht ik aan tren.

Ik ga sowieso onder onderhoud eten denk rond de 300kcal..

---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 18:04 ----------

Ik had wel aan primo gedacht maar is best duur man.. 1/10 500 primo en 1/10 test 500
Ik heb nog wel 10 x 1ml primo liggen moet dus best veel bijkopen daarom dacht ik aan tren.

Voor mij ook een reden om geen primo te nemen, zou het dan graag op 600/800 willen pakken en 10 weken kost me dan net ff te veel geld. Liever tren dan en saven voor GH :D

Voor mij ook een reden om geen primo te nemen, zou het dan graag op 600/800 willen pakken en 10 weken kost me dan net ff te veel geld. Liever tren dan en saven voor GH :D

Ja snapje..
Ik ga nu echt twijfelen man
Als ik met 500 test als haargroei heb wil ik er niet aan denken met 400 tren..

Ja snapje..
Ik ga nu echt twijfelen man
Als ik met 500 test als haargroei heb wil ik er niet aan denken met 400 tren..

Waar heb je er last van dan? M'n gezicht had ik altijd al, merk wel dat 't wat sneller groeit nu ( ook als ik off ben, volgens mij stopt 't gewoon niet meer ofzo ). Na een gram test kreeg ik 't ook op m'n rug, schouders en armen erger hehe. Vind het niet zo erg, af en toe keer mesje eroverheen en m'n rug zie ik zelf toch niet. In de zomer hars ik 't wel een keer ofzo.

Terug
Naar boven